Ogłoszenie o zamówieniu sektorowym.

ZP.271.S.05.2020                                                                                  Świeszyno 29.12.2020 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM:

 

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieranie”.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno.

 

1).ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest:        Gmina Świeszyno

Adres:                              Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno

telefon/ fax.                     (94)  31-60-120  /  (94)  31-61-491

Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz.  7:00 do 15:00

Numer postępowania: Postępowanie jest oznaczone numerem: ZP.271.S.05.2020

Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno (zwanym dalej Regulaminem), stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Świeszyno Nr 53/VIII/2019 z dnia 05 kwietnia 2019 r. zmienionego zarządzeniem nr 78/VIII/2019 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 21 maja 2019 r.

 

  1. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O PRZETARGU:

- strona internetowa Zamawiającego – http://ug.swieszyno.ibip.pl

- tablica ogłoszeń Zamawiającego.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami do poszczególnych działek z terenów m. Sieranie, przepompowniami ścieków oraz włączeniem do oczyszczalni ścieków w m. Zegrze Pomorskie

Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji typu „Gospodarka wodnościekowa”  w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego PROW na lata 2014-2020

Zakres inwestycji obejmuje:

  1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej f200 PVC SN8 w miejscowości Sieranie - L= 1253,0 mb
  2. przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do granicy działki f160 PVC SN8 - L=96,5 mb
  3. przyłącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na posesji (dz. nr 285/6 obr. Sieranie) f160 PVC SN8 - L=13 mb
  4. sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej fz90 PE SDR17 - L=2 230,5 mb (w tym L=264,5 m w pasie drogi wojewódzkiej nr 168 – od 1.01.2021 r. drogi powiatowej)
  5. sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej fz63 PE SDR17 – L=7,5 mb
  6. budowę przepompowni ścieków PS1 i PS2 wraz z systemem monitoringu.
  7. wycinkę drzew zgodnie z dokumentacja projektową

Planowana sieć przebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej (od 1.01.2021 r. powiatowej), dróg gminnych i częściowo po terenach prywatnych. Zakres zamówienia obejmuje również odtworzenie drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej na dz. nr 154/2 obr. Zegrze Pomorskie, zgodnie z mapą poglądową. Odtworzona droga asfaltowa powinna spełniać wymagania dla kategorii  ruchu: KR3.

 

Wymagania dodatkowe:

Ponadto  w ramach zadania należy:

  1. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie
    z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym
  2. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy sanitariatów dla pracowników.
  3. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą:

- projekt budowlany sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Sieranie, gmina Świeszyno

- projekt wykonawczy sieci kanalizacyjnej  wraz z przyłączami w miejscowości Sieranie, gmina Świeszyno

- specyfikacje techniczne

- przedmiary robót

- zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia

- pozwolenie na budowę

- mapa poglądowa zakresu odtworzenia drogi gminnej.

 

UWAGA: Załączony projekt obejmuje całość sieci kanalizacyjnej w miejscowości Sieranie, Kurozwęcz i Zegrze Pomorskie, natomiast Zamawiający wymaga wykonania sieci kanalizacyjnej w miejscowości Sieranie wraz z  włączeniem do oczyszczalni ścieków w m. Zegrze Pomorskie.

W uwagi na konieczność zaktualizowania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej zasilanie przepompowni PS1 należy wykonać zgodnie ze zaktualizowanymi warunkami.

Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania

Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ z załączoną dokumentacją projektową które są zamieszczone na : stronie internetowej http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/ w zakładce przetargi Urzędu Gminy.

 

 

 

KODY CPV:

451 00000-8

Przygotowanie terenu pod budowę

452 32400-6

Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

452 31300-8

 

Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

452 32423-3

Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

452 33200-1

Roboty w zakresie różnych nawierzchni

452 32100-3

Roboty instalacyjne elektryczne

452 31400-9

Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

453 11100-1

Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

 

 

5.CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

6.OFERTY WARIANTOWE.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIEANIA.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2022 roku.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien wykazać:

  1. że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
    2 000 000,00 złotych.

 

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

 

  1. zdolności technicznej lub  zawodowej

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na budowie/ przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości minimum
1 500 000,00 zł brutto.

 

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

 

 

 

b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:

Funkcja/Uprawnienia

Doświadczenie

Kierownik budowy

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót,

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

 

  1. PODSTAWY WYKLUCZENIA.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
  2. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
  1.  o którym mowa w art. 165a, art. 181-188. art. 189a. art. 218-221. art. 228-230a. ąrt 250ą, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1600) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz U. z 2018 r. poz. 1263),
  2.  o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
  3.  Skarbowe.
  1. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w ppkt 2;
  2.  Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
  3.  Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
  4.  Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  5. Wykonawcę,  który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  6.  Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej          lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
  7.  Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
  8.  Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
    o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz U.
    z 2018 r. poz. 703 z późn. zm.);
  9.  Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
  10.  Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369
    z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  11. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
    w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498);
  12. który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

 

  1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA.

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIEDZENIA ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ  SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty.

1). W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2SIWZ wraz z ofertą Wykonawca  złoży następujące dokumenty:

- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ  oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2.

 

10.1) Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez wykonawcę  w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w § 15 ust 1b  regulaminu (dotyczy wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona )

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o § 14 ust. 2 pkt 1 Regulaminu,
  2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, lub innego dokumentu  potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu  potwierdzającego  że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 – 3 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.

10.2 Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawców
w postępowaniu na wezwanie  zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności
o których mowa w § 15 ust 1a regulaminu (dotyczy wykonawcy którego oferta zostanie oceniona najwyżej)

 

W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na budowie/ przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości minimum
1 500 000,00 zł brutto,

– wykaz wykonanych robót  sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ

b)  dysponowaniem osobami wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.2. lit. b) rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SIWZ

2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej: w tym celu Wykonawca przedstawi:

a) opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych, a w przypadku jej braku Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Pozostałe dokumenty wyszczególnione są w pkt. 3 rozdział II SIWZ.

 

  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100).

Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określono w pkt. 5 rozdz. II SIWZ.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
  1. Cena –waga 80% (max 80 pkt.)
  2. Doświadczenie kierownika budowy  - waga 10% (max 10 pkt.)
  3. Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.)

 

13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1). Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno 71

         76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów

Termin składania ofert upływa 1 lutego 2021 r. o godz. 12:00.

  1. Koperta z ofertą oznaczona zostanie datą i godziną jej wpływu oraz kolejnym numerem.
  2. Oferty przekazane drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  3. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno 71

76-024 Świeszyno, sala konferencyjna

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 lutego 2021 r. o godz. 12:15.

 

14. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim.

15. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez 30 kolejnych dni począwszy od dnia składania ofert włącznie.

 

16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w § 37 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu
w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

 

17. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wyjaśnienie treści SIWZ oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami zawarte są w pkt.4. rozdział II SIWZ.

 

18. Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji typu „Gospodarka wodnościekowa”  w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego PROW na lata 2014-2020.

 

Wójt
/-/
Ewa Korczak

 

Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 9.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji pdf wraz z załącznikami od nr 1 do nr 9.

3. Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:

- projekt budowlany teczka 1a,

- projekt budowlany teczka 1b,

- projekt budowlany teczka  1c,

- projekt budowlany teczka 3,

- projekt budowlany teczka 4,

- projekt budowlany teczka 6, 7, 8, 11,               

- projekt budowlany UW teczka 1a,

- projekt budowlany UW teczka 1b,

- projekt budowlany UW teczka 1c,

- projekt budowlany UW teczka 3, 4,

- projekt wykonawczy teczka 3W,

- projekt wykonawczy teczka 4W,

- projekt wykonawczy teczka 6W, 7W, 11W, 14W,

- przedmiary robót,

- specyfikacje techniczne,

- zgłoszenie i pozwolenie na budowę,

- mapa poglądowa zakresu odtworzenia drogi gminnej.

 

 

                                                         

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2020-12-30 13:18:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2020-12-30 15:16:51)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki