Odpowiedzi na pytania oraz modyfikacja treści SIWZ Nr 2.

   ZP.271.225.3.2019.EJ                                                Świeszyno, dnia 18 listopada 2019 r.

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ NR 2.

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Odbiór, transport i zagospodarowanie części odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niektórych nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Świeszyno oraz zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne w roku 2020-2021.

 

 

Na podstawie art. 38 ust.1 i 2 oraz ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania jak niżej oraz dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

 

 

Pytanie nr 1

OPZ I. Zamawiający nie wskazuje jaka instalacja będzie instalacją docelową, do której będą trafiały odpady komunalne zmieszane oraz odpady ulegające biodegradacji w 2021r. Tym samym Wykonawca nie jest w stanie poprawnie oszacować ceny ofertowej, gdyż koszt transportu odpadów stanowi istotny element kosztów świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia.  Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający zobowiązany jest wskazać w SIWZ instalację docelową dla ww. odpadów na rok 2021 lub zawrzeć w umowie przejrzysty mechanizm zmiany ceny w przypadku, gdy instalacja będzie znajdować się w odległości większej aniżeli instalacja wskazana na rok 2020. Wnosimy o zmianę zapisów w ww. zakresie.

 

odpowiedź na pytanie nr 1:

W przypadku zmiany RIPOK na 2021 r., do której będą trafiały odpady komunalne zmieszane oraz odpady ulegające biodegradacji wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie po udokumentowaniu przez Wykonawcę kosztów związanych z transportem wynikających ze zmiany odległości lokalizacji RIPOK.

 

Pytanie 2

OPZ II.1. Wnioskujemy o przypisanie konkretnych kodów odpadów do konkretnych kolorów worków, ponieważ jeden rodzaj worka może mieć przypisany jeden kod odpadu, np. 1b. – zgodnie z zawartą przez gminę umową na eksploatację RIPOK odpady ulegające biodegradacji przyjmowane są pod kodem 20 02 01; odpady wielomateriałowe, z tworzyw sztucznych i metali odbierane są łącznie jako 15 01 06 – wnioskujemy o doprecyzowanie zapisów poprzez przypisanie jednego kodu odpadu dla danego rodzaju worka lub pojemnika.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości:

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) – pojemnik lub worek koloru czarnego,

b) odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) – worek koloru brązowego,

c) z tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych (15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39) metali (15 01 04, 20 01 01)– pojemnik lub worek koloru żółtego,

d)  papieru i tektury (15 01 01, 20 01 01) – pojemnik lub worek koloru niebieskiego,

e) szkło (15 01 07, 20 01 02) – pojemnik lub worek koloru zielonego.

 

Pytanie 3

OPZ II.2.f.  Wnioskujemy o doprecyzowanie jakie rodzaje opon mają być przyjmowane na PSZOK (osobowe, ciężarowe, rolnicze).

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zużyte opony pochodzące z rowerów, wózków, motorowerów, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

 

Pytanie 4

OPZ II.2  Wnioskujemy o dodanie kodu odpadu 20 01 38 do listy odpadów przyjmowanych na PSZOK. Z doświadczenia wiemy, że mieszkańcy Gminy mają problem z zagospodarowaniem drewna, gałęzi.

 

Odpowiedź na pytanie nr 4 :

Na liście odpadów przyjmowanych na PSZOK zostanie dopisany kod odpadów 20 01 38.

 

Pytanie 5

OPZ II.III Wnioskujemy o ograniczenie rodzajów odpadów, jakie mają być odbierane w ramach tzw. zbiórki odpadów wielkogabarytowych. Aktualnie Zamawiający oczekuje, iż cztery razy do roku Wykonawca odbierze od wszystkich właścicieli nieruchomości wszystkie rodzaje odpadów komunalnych: od tych, które odbierane są regularnie sprzed nieruchomości, po przyjmowane na PSZOKU. Tak prowadzona zbiórka ZNACZNIE podroży koszty systemu gospodarowania odpadami i jest niepotrzebna, gdyż mieszkańcy mają zapewniony odbiór odpadów z ustaloną częstotliwością oraz zapewniony dostęp do PSZOKu. Wzorem innych gmin wnioskujemy, aby w ramach tzw. akcji gabaryty były odbierane: odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony.

 

Odpowiedź na pytanie nr 5 :

Zamawiający wyraża zgodę na ograniczenie rodzajów odpadów w ramach zbiórki wielkogabarytowej, jednocześnie proponuje dopisanie pozycji odpady budowlane stanowiące: armaturę i ceramikę sanitarną (17 01 03).

 

 

 

 

Pytanie 6

OPZ II.3 b) Wnioskujemy o doprecyzowanie czy limit 16 opon na gospodarstwo domowe rocznie dotyczy również mobilnego punktu zbiórki odpadów wielkogabarytowych. Jakie rodzaje opon mają być zbierane podczas akcji gabaryty

 

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Limit 16 opon na gospodarstwo domowe rocznie dotyczy również punktu mobilnego. Rodzaje opon wyszczególniono w odpowiedzi do pytania pkt. 1.

 

Pytanie 7

OPZ IV.1. Rozporządzenie, na które powołuje się Zamawiający, zostało uchylone. Obecnie nie ma obowiązującego rozporządzenia w tym zakresie, a sprawozdawczość od roku 2020 ma funkcjonować w wersji elektronicznej przez bazę BDO.

 

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Sprawozdawczość dla Wykonawcy z realizacji umowy od stycznia 2020 r. zgodnie
z obowiązującymi przepisami, wynikającymi z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach.

 

Pytanie 8

OPZ IV.2 i 3. Zgodnie z nowelizacją ustawy o odpadach od dnia 1 stycznia 2020r. obowiązuje elektroniczna ewidencja odpadów, co oznacza, iż Wykonawca nie jest w stanie udostępnić kopii KPO. Wnioskujemy o usunięcie ww. zapisów i zobowiązanie Wykonawcy do prowadzenia ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Jak w odpowiedzi do pytania nr 7.

 

Pytanie 9

OPZ IV.5. Wnioskujemy o odstąpienie od zapisu: Wykonawca… zobowiązany będzie do uznania każdej reklamacji w zakresie nieodebrania odpadów sprzed nieruchomości – Wykonawca winien mieć możliwość weryfikacji zasadności reklamacji oraz zajęcia stanowiska w przypadku zgłoszenia reklamacji, dlatego też wnioskujemy o wprowadzenie zapisu, iż Wykonawca udziela odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

 

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie 10

OPZ VI.4 Wnioskujemy o wydłużenie terminu do 2 tygodni.

 

 

Odpowiedź na pytanie nr 10:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie 11

OPZ VI.7 Wnioskujemy o wydłużenie czasu przysługującego na odbiór odpadów do godz. 22.00.

 

Odpowiedź na pytanie nr 11:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie 12

OPZ VI.8 Zamawiający dopuszcza w zabudowie wielorodzinnej worki na odpady biodegradowalne. Wnioskujemy o doprecyzowanie komu i gdzie w zabudowie wielorodzinnej mają być zostawiane worki i w jakich ilościach.

 

Odpowiedź na pytanie nr 12:

Pozostawianie worków w miejscu odbioru odpadów. W ilości worek za worek.

 

Pytanie 13

OPZ VI.8 c) Wnioskujemy o wykreślnie tego zapisu ze względu na brak możliwości jego realizacji przez Wykonawcę. Wykonawca na etapie przetargu planuje ilość pojazdów i dni wywozu tak, aby koszty obsługi były jak najniższe i na tej podstawie kalkuluje cenę. Żądanie przez Zamawiającego takiej realizacji wywozu odpadów i wstawienia pojemnika w trybie natychmiastowym wymusza na Wykonawcy dodatkowe koszty obsługi systemu, których to nie jest w stanie oszacować i prawidłowo skalkulować wartości zamówienia, a które i tak obciążałyby ostatecznie mieszkańców gminy.

 

Odpowiedź na pytanie nr 13:

Aby uniknąć dodatkowych kosztów zarówno dla Wykonawcy, jak i Zamawiającego w przypadkach powtarzających się sytuacji przepełnienia się pojemników, Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostawi dodatkowy pojemnik w ciągu 7 dni, od daty zgłoszenia problemu.

 

Pytanie 14

OPZ VI.10.a) b) c) Zamawiający wskazuje konieczność odbioru odpadów zmieszanych i selektywnych z nieruchomości niezamieszkałych nie wskazując lokalizacji i ilości (pojemności) pojemników na odpady segregowane. Wnosimy o weryfikację ww. danych.

 

Odpowiedź na pytanie nr 14:

Zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego wyjaśnienia.

 

 

 

Pytanie 15

OPZ VI.10.c) wnioskujemy o usunięcie zapisu „co najmniej” odnoszącego się do częstotliwości dezynfekcji pojemników, gdyż jest to zapis niezgodny z ustawą PZP dostępnym orzecznictwem KIO w tym zakresie.

 

Odpowiedź na pytanie nr 15:

Zamawiający zmienia zapis „co najmniej” na zapis „minimum”.

 

Pytanie 16

OPZ VI.10.e) wnioskujemy o wskazanie na jakie rodzaje odpadów mają być udostępnione pojemniki i w jakiej ilości. W zakresie wiersza nr 15 prosimy o wskazanie lokalizacji obiektów użytku publicznego wraz z przypisanymi pojemnościami i rodzajami pojemników na poszczególne frakcje

 

Odpowiedź na pytanie nr 16:

Zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego wyjaśnienia.

 

Pytanie 17

OPZ VI. 12 Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi – rozporządzenie zostało uchylone.

 

Odpowiedź na pytanie nr 17:

Sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z przepisów Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

 

Pytanie 18

OPZ Vi. Informacja dodatkowa – wnioskujemy o modyfikację zapisu dot. zgłaszania odstępstw przy zaistnieniu zdarzeń losowych lub siły wyższej w terminie do godz. 8 rano dnia następnego.

 

Odpowiedź na pytanie nr 18:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie 19

Punkt 4 SIWZ Termin realizacji – błąd w zapisie, brak terminu realizacji części nr 3.

 

Odpowiedź na pytanie nr 19:

Zamawiający dokonał zmiany zapisu w dniu 13.11.2019 r.

 

 

Pytanie 20

Formularz ofertowy tabela A.3 – Zamawiający wprowadza jedną uśrednioną pozycję za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie. Taka forma rozliczeń jest niekorzystna i nie pozwala na ocenę rzeczywistych kosztów świadczenia usług. Wnioskujemy – wzorem innych gmin  - o wprowadzenie do formularza ofertowego ceny jednostkowej za odbiór i zagospodarowanie każdego rodzaju odpadu z osobna.

 

Odpowiedź na pytanie nr 20:

Zamawiający wprowadził do formularza ofertowego ceny jednostkowe za odbiór i zagospodarowanie każdego rodzaju odpadu z osobna. Formularz umowy po modyfikacji stanowi załącznik nr 2 do niniejszego wyjaśnienia.

 

Pytanie 21

Projekt umowy do części 1:

  1. Wnosimy o wprowadzenie zmian do projektu umowy adekwatnie do wcześniej zadanych pytań (m.in. kody odpadów, przywołane nieaktualne rozporządzenia, kopie kart przekazania odpadów).
  2. § 1. 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu części odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Świeszyno oraz zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne w roku 2020-2021-  ta część dotyczy odbioru z nieruchomości zamieszkałych, błąd w zapisie.
  3. § 1 Pkt. 8.1  rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2018 r. poz. 1627) – rozporządzenie uchylone
  4. § 1 Pkt. 8.6 rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2018 r. poz. 1627) – rozporządzenie uchylone. Obecnie nie ma obowiązującego rozporządzenia w tym zakresie, a sprawozdawczość od roku 2020 ma funkcjonować w wersji elektronicznej przez bazę BDO.  Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach art. 9n. ust. 1 podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań.
  5. § 1 Pkt. 8.9 a)  zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach art. 9n. ust. 1 podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań.
  6. § 1 Pkt. 8.10.a) Obecnie brak obowiązującego rozporządzenia Ministra Środowiska w zakresie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.

 

Odpowiedź na pytanie nr 21:

Odpowiedź do pkt a: Zamawiający wprowadzi zmiany do projektu umowy, zgodnie z OPZ II.1.

Odpowiedź do pkt b: Zamawiający wprowadzi aminy do projektu umowy

Odpowiedź do pkt c-f: zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

 

Pytanie 22

  1. Projekt umowy do części 3:
    1. Wnosimy o wprowadzenie zmian do projektu umowy adekwatnie do wcześniej zadanych pytań (m.in. kody odpadów, przywołane nieaktualne rozporządzenia, kopie kart przekazania odpadów)
    2. § 1 punkt 2 – Zamawiający przerzuca na Wykonawcę obowiązek osiągania poziomów odzysku z nieruchomości niezamieszkałych, podczas gdy nie wskazuje rodzajów pojemników na odpady segregowane, w jakie mają być wyposażone nieruchomości. Czy Zamawiający zagwarantuje Wykonawcy, ze użytkownicy nieruchomości  niezamieszkałych będą tak segregować odpady, aby możliwe było osiągnięcie poziomów odzysku? Czy Zamawiający deklaruje, ze wszelkie odpady segregowane wytwarzane w ww. nieruchomościach będą przekazywane Wykonawcy? Z doświadczenia wiemy, iż osiągnięcie poziomów odzysku z nieruchomości niezamieszkałych jest niemożliwe, dlatego też wnioskujemy o usunięcie tego zapisu.
    3. § 1 punkt 3.1 – błąd, zadanie dotyczy nieruchomości niezamieszkałych
    4. § 1 punkt 4 i 5 – punkty są niespójne ze sobą oraz z zapisami OPZ: należy zweryfikować zapisy dot. częstotliwości odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych, zdanie w punkcie 5b)  jest niedokończone i niejasne.
    5. § 1 punkt 6.10 szacunkowa ilość pojemników – prosimy o podanie poprawnych danych odnośnie ilości pojemników i worków
    6. § 1 punkt 7 .9) sprawozdanie – wnioskujemy o usuniecie zapisu dot. sprawozdania z mobilnego punktu zbiórki, gdyż z OPZ nie wynika, iż w ramach tej części zamówienia ma być świadczona usługa mobilnego punktu zbiórki
    7. § 7 wnioskujemy o usunięcie błędnych zapisów umowy, gdyż odnoszą się one do nieruchomości zamieszkałych

Odpowiedź na pytanie nr 22:

Odpowiedź do pkt a: Zamawiający wprowadził zmiany do projektu umowy, zgodnie z OPZ II.1.

Odpowiedź do pkt b: Zapis nie dotyczy obiektów użytku publicznego (place zabaw, przystanki autobusowe, miejsca postojowe i rekreacyjne)

Odpowiedź do pkt c: Zamawiający wprowadził zmiany do projektu umowy.

Odpowiedź do pkt d: Pkt. 4 części 3 dotyczy tylko nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady zmieszane i segregowane z częstotliwością co dwa tygodnie, zgodnie z ustalonym między Zamawiającym a Wykonawcą harmonogramem, natomiast pkt. 5 dotyczy obiektów użytku publicznego (place zabaw, przystanki autobusowe itp.), z których będą odbierane tylko odpady zmieszane z częstotliwością co dwa tygodnie w miesiącach wrzesień – kwiecień, a w okresie letnim maj – sierpień co tydzień.

Odpowiedź do pkt e: Zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego wyjaśnienia.

Odpowiedź do pkt f: Zamawiający wprowadził zmiany do projektu umowy

Odpowiedź do pkt g: Zamawiający wprowadził zmiany do projektu umowy

Pytanie 23

Wykonawca wnioskuje o doprecyzowanie zapisu, jakie rodzaje opon mają być przyjmowane w ramach stacjonarnego PSZOK?

 

Odpowiedź na pytanie nr 23:

Rodzaje opon przyjmowane w ramach stacjonarnego PSZOK (rowery, wózki, motorowery, motocykle, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 tony).

 

Pytanie 24

Wnioskujemy o przypisanie jednego kodu 20 02 01 dla odpadów ulegających biodegradacji oraz wykreślenie kodu 20 01 08.

 

Odpowiedź na pytanie nr 24:

Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie kodu 20 01 08.

 

Pytanie 25

W opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 3) jest zapis o odbieraniu odpadów wielkogabarytowych przez mobilny punkt zbiórki, w tym:

a) odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 03, 17 02 02,  17 06 04, 17 03 80, 17 09 04),

b) przeterminowane leki, w tym odpady z iniekcji (20 01 32, ex20 01 99 – odpady wytworzone podczas iniekcji domowych),

c) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34),

g) resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, zużyte kartridże i tonery (15 01 10*, 20 01 27*, 20 01 28),

h) rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam, przeterminowane chemikalia, i opakowania po nich (15 01 10*, 20 01 13, 20 01 29*, 20 01 30),

i) zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i środki ochrony roślin oraz opakowania po nich (15 01 10*, 20 01 19*, 20 01 80),

j) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, (20 01 21*),

k) tekstylia i odzież (20 01 10, 20 01 11).

Wnioskujemy o ich wykreślenie odpadów zbieranych przez mobilny punkt zbiórki, odbiór odpadów niebezpiecznych bez należytego zabezpieczenia przez mieszkańców naraża pracowników Wykonawcy na rożne niebezpieczeństwa.

Proponujemy dostarczanie ww. odpadów do stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

 

Odpowiedź na pytanie nr 25:

Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie części wskazanych odpadów z wyjątkiem kodu 17 01 03.

 

 

Pytanie 26

Prosimy o wyjaśnienie terminu otwarcia PSOZK dopiero od dnia 01.04.2020 roku.

 

Odpowiedź na pytanie nr 26:

Wskazany termin wynika z obowiązującej umowy nr RGKM 11/2019 z dnia 01.01.2019 r. Zgodnie z § 8 stronom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

Pytanie 27

Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązuje system pojemnikowy oprócz odpadów ulegających biodegradacji, które mają być odbierane w workach.

Wnioskujemy o dopuszczenie tylko i wyłącznie systemu pojemnikowego dla każdej frakcji odpadów.

 

Odpowiedź na pytanie nr 27:

Zamawiający nie wyraża zgody. Dopuszcza się odbiór odpadów biodegradowalnych w systemie workowym.

 

Pytanie 28

Wnioskujemy o doprecyzowanie i rozszerzenie zapisu dotyczącego wyposażenia pojazdów w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację danych.

 

Odpowiedź na pytanie nr 29:

Zgodnie z opisem zawartym w OPZ IV. 5.

 

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

 

  1. w zakresie formularza ofertowego, który po zmianach stanowi załącznik do niniejszego wyjaśnienia.
  2. w zakresie projektu umowy dla części nr 1 i nr 3, który po zmianach stanowi załącznik do niniejszego wyjaśnienia.
  3. W Pkt. 3 OPZ VI.10.c) Roz. I SIWZ po słowie dezynfekcji:

skreśla się zapis „co najmniej”

w zamian wprowadza się zapis „minimum”

 

Zmiana treści SIWZ została dokonana przez upływem terminu składania ofert.

 

Powyższe wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.

 

Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania i składania ofert w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów.

 

 

    Wójt

      /-/

Ewa Korczak

 

 

Załączniki:

  1. Wykaz nieruchomości wraz z przypisanymi pojemnościami i rodzajami pojemników na poszczególne frakcje.
  2. Formularz ofertowy po zmianach
  3. Projekt umowy część 1 i 3 po zmianach.

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-11-18 19:59:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-11-18 20:06:51)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki