\\\\
Świeszyno: Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno.
Numer ogłoszenia: 67908 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty oraz dostawy mające na celu sukcesywną naprawę, remont oraz bieżące utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie gminy Świeszyno w roku 2016. W zależności od potrzeb wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia polegający na:
- profilowaniu mechanicznym i wałowaniu zagęszczaniu oraz na części dróg zerwaniu wierzchniej warstwy w zależności od potrzeb w okresie wiosennym oraz ponownej naprawie w okresie jesiennym wrzesień, październik, listopad szacunkowo 94 300 m2 dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Świeszyno w 10 sołectwach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem,
- naprawie poboczy poprzez usunięcie wierzchniej warstwy z darniny lub gruntu lub usuwaniu garbu powstałego na środku drogi z wyrównaniem i nadaniem wymaganego spadku w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych oraz załadowaniu nadmiaru gruntu na środek transportu z odwiezieniem do miejsca składowania wskazane przez zamawiającego wraz z zabezpieczeniem placu robót i właściwym jego oznakowaniem
- wykonaniu koryta, dowozie i wbudowaniu w drogę podkładu z kruszywa łamanego z profilowaniem i utwardzeniem warstw podkładu i wierzchniej, zestawem równiarka + walec wibracyjny - dotyczy dojazdów dróg gruntowych do dróg asfaltowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- naprawie cząstkowej nawierzchni asfaltowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z wycięciem krawędzi - szacunkowo 350m2.
Zakres zamówienia:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia:
Cześć nr 1 - Naprawa dróg w sołectwach: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo,
Część nr 2 - Naprawa dróg w sołectwach: Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo.
- Szacunkowa ilość m2 dróg przeznaczonych do naprawy kształtuje się następująco: Cześć nr 1: Szacunkowa ilość dróg w m2 przeznaczonych do naprawy: Konikowo 28 500, Niekłonice 20 000, Świeszyno 22 700, Strzekęcino 250, Mierzym 550, Giezkowo 2 100, Łącznie szacunkowo część I 74 100.
Cześć nr 2:Szacunkowa ilość dróg w m2 przeznaczonych do naprawy: Niedalino 13 000, Zegrze Pomorskie 2 500, Kurozwęcz 3 200, Dunowo 1 500, Łącznie szacunkowo cześć II 20 200.
- Naprawy cząstkowe nawierzchni asfaltowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z wycięciem krawędzi szacunkowo na 350m2, prowadzone będą w następującym zakresie:
Część nr 1 obejmuje - szacunkowo 250 m2 dróg - droga w m. Świeszyno koło gimnazjum, droga Niekłonice-Stare Bielice, droga Niekłonice koło działek, droga Czersk - Giezkowo,
Część nr 2 obejmuje - szacunkowo 100 m2 dróg - droga w Niedalinie - do młyna bloków, droga w m. Sieranie, droga w m. Zegrze Pomorskie - dojazd do szkoły.
- Zakres dróg do naprawy w danych sołectwach zaznaczono na załącznikach graficznych stanowiących załączniki do SIWZ: nr 8 dla części 1 oraz nr 9 dla części 2.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 upzp w wysokości do 35% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularze cenowe na wzorze stanowiącym załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Informacja o podwykonawcach na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji na zgłoszenie - 5
- 3 - Gwarancja na drogi asfaltowe nie krótsza niż 6m-cy jednak nie dłuższa niż 18 m-cy – 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
a. zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub narzuceniem innych obciążeń publiczno prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy,
b. konieczność zmiany terminu realizacji w przypadku, konieczności wprowadzenia zmian wynikających z dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; nieterminowego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ lub przez zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnień związanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawnych , ekonomicznych lub technicznych, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania,
c. zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, materiały lub urządzenia przyjęte przez Zamawiającego są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z zał. 1, 3-7 oraz wzorem umowy - pdf.
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z zał. 1, 3-7 oraz wzorem umowy - docx.
3. Formularz cenowy dla części I - załącznik nr 2a.
4. Formularz cenowy dla części II - załącznik nr 2b.
5.Załączniki graficzne dla części I nr 8 i dla części II nr 9.
6.STWiORB dla nawierzchni gruntowych - załącznik nr 10.
7.STWiORB dla nawierzchni asfaltowych - załącznik nr 11.