\\\\
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Gmina Świeszyno, zaprasza do złożenia ofert na:
wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu 95 zestawów komputerowych, prowadzonej w ramach realizacji projektu „Internet oknem na świat mieszkańców Gminy Świeszyno”- Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania i naprawy 95 następujących zestawów komputerowych:
- 90 zestawów : komputer marki DELL model OptiPlex 790MT, RAM 4GB 1333MHz, dysk twardy HDD 500GB, monitor DELL P2012H, drukarka laserowa monochromatyczna EPSON AcuLaser M2300D.
- 5 zestawów: komputer marki DELL model OptiPlex 720MT, RAM 4 GB 1333MHz, dysk twardy HDD 500GB, monitor DELL P2012H, drukarka laserowa monochromatyczna BROTHER HL5440D.
- 2. 1 Lokalizacja inwestycji:
Miejsca lokalizacji zestawów komputerowych objętych zamówieniem na dzień ogłoszenia (dokładne adresy beneficjentów zostaną udostępnione w dniu podpisania umowy. Tabela z lokalizacją znajduje się w poniższych załącznikach.
- 2 Zakres przedmiotu zamówienia:
-
przyjmowanie zgłoszeń o usterkach związanych z prawidłową pracą zestawów komputerowych w pkt. 2 i w związku z tym:
- diagnozowanie problemów związanych z prawidłową pracą zestawów komputerowych,
- zgłaszanie i dokonywanie napraw gwarancyjnych i pozagwarancyjnych zestawów komputerowych. Przed wykonanie napraw niepodlegających gwarancji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pocztą elektroniczną koszt naprawy i uzyskać pisemną akceptację zamawiającego.
- prowadzenie ewidencji (rejestr) serwisu i napraw zestawów komputerowych wykonanych u beneficjentów końcowych,
- reakcja na zgłoszenie, przez co rozumie się, że wykonawca w terminie do 24 godzin powiadomi drogą emailową Zamawiającego o każdym zgłoszeniu awarii, podając datę zawiadomienia o awarii, godzinę, nazwisko osoby zgłaszającej i adres beneficjenta
- usuniecie usterki uniemożliwiającej pracę zestawu komputerowego w terminie 2 dni roboczych od reakcji na zgłoszenie.
- pozostałe usterki ujawnione w trakcie eksploatacji zestawów komputerowych zostaną usunięte przez wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od daty reakcji na zgłoszenie,
- do czasu naprawy nie wlicza się czasu oczekiwania na akceptację zamawiającego
- powiadamiania o stwierdzeniu usterek dokonuje beneficjent końcowy lub osoba wskazana do kontaktów,
- modernizacja lub wymiana podzespołów, lub części zestawu komputerowego, lub drukarki, których okres gwarancji upłynął, za wymaganą oddzielną pisemną zgodą Zamawiającego i na koszt Zamawiającego;
-
diagnozowanie i wykonanie naprawy połączenia internetowego oraz instalację
i konfigurację połączenia Internetowego w przypadku re-instalacji lub aktualizacji oprogramowania, - inwentaryzacja zestawów komputerowych u beneficjentów, czyli spis z natury dokonywany raz w roku do 30 listopada, począwszy od 2016 r., przedkładany wraz z rachunkiem za miesiąc listopad danego roku kalendarzowego.
- Obowiązki wykonawcy:
- Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu faktury/rachunku wraz ze sprawozdaniem z przeprowadzonych prac serwisowych i napraw za każdy miesiąc do dnia 7 następnego miesiąca.
-
Wykonawca wyznaczy osobę oraz udostępni beneficjentom końcowym
i Zamawiającemu nr telefonu, faksu i adresu e-mail kontaktowego, pod którym można będzie zgłaszać usterki. - Wykonawca będzie w imieniu Zamawiającego zgłaszał naprawy gwarancyjne i nadzorował ich realizację;
- diagnozowanie problemów związanych z prawidłową pracą zestawów komputerowych wymienionych w pkt. 2.,
- zgłaszanie i monitorowanie napraw gwarancyjnych zestawów komputerowych,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) serwisu i napraw zestawów komputerowych wykonanych u beneficjentów końcowych,
- reakcja na awarie, przez co rozumie się, że wykonawca w terminie do 24 godzin powiadomi drogą emailową zamawiającego o każdym zgłoszeniu awarii, podając datę zawiadomienia o awarii, godzinę, nazwisko osoby zgłaszającej i adres beneficjenta,
- usuniecie usterki uniemożliwiającej pracę zestawu komputerowego w terminie 2 dni roboczych od reakcji na zgłoszenie,
- pozostałe usterki ujawnione w trakcie eksploatacji zestawów komputerowych zostaną usunięte przez wykonawcę w terminie do 5 dni roboczych od daty reakcji na zgłoszenie,
- do czasu naprawy nie wlicza się czasu oczekiwania na akceptację zamawiającego,
- modernizacja lub wymiana podzespołów, lub części zestawu komputerowego, lub drukarki, których okres gwarancji upłynął, za wymaganą oddzielną pisemną zgodą Zamawiającego i na koszt Zamawiającego;
-
diagnozowanie i wykonanie naprawy połączenia internetowego oraz instalację
i konfigurację połączenia Internetowego w przypadku re-instalacji lub aktualizacji oprogramowania, - inwentaryzacja zestawów komputerowych u beneficjentów, czyli spis z natury dokonywany raz w roku do 30 listopada, począwszy od 2016 r., przedkładany wraz z rachunkiem za miesiąc listopad danego roku kalendarzowego.
- Termin realizacji zamówienia – do 31.12.2020r.
- Kryterium wyboru oferty:
- Cena - waga 60% (max. 60 pkt.)
- Czas reakcji na awarie - waga 40% (max. 40 pkt.)
- Max. suma punktów do osiągnięcia 100.
-
5.1 Sposób wyliczenia punktów:
- W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie następującego wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = _______________________________________________ x 100 x 60%
cena badanej oferty
gdzie:
- stosowana punktacja: 0 - 60 pkt. gdzie 1% = 1 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół.
- Czas reakcji na zgłoszenie awarii (max. 20 pkt.)
Czas reakcji |
Ilość punktów |
Powyżej 48 od zgłoszenia |
0 |
48-24 h od zgłoszenia |
20 |
do 24 h od zgłoszenia |
40 |
Zamawiający jako reakcję na zgłoszenie rozumie emailowe potwierdzenie zamawiającemu przyjęcia zgłoszenia od osób uprawnionych z podaniem daty i godziny zgłoszenia, nazwiska osoby zgłaszającej oraz adresu beneficjenta.
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 14 grudnia 2015r. godz. 11:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter.
- pocztą na adres; Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,76-024 Świeszyno
Oferta należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób:
wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu 95 zestawów komputerowych w ramach realizacji projektu Nie otwierać przed dniem 14 grudnia 2015r. godz. 11:00. |
W przypadku braku jasnego (wyżej wskazanego) oznaczenia, list może zostać potraktowany jak zwykła poczta i otwarty wraz z pocztą przychodzącą danego dnia, co spowoduje dostarczenie do osoby merytoryczne po terminie otwarcia.
W takim przypadku oferta traktowana jest jako oferta złożona po terminie.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty droga elektroniczną lub faxem.
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
- Warunki płatności;
Wynagrodzenie wypłacane będzie na konto wskazane przez wykonawcę w comiesięcznych transzach, na podstawie faktury VAT lub rachunku. Termin płatności wynosi do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowej faktury/rachunku do siedziby zamawiającego. W przypadku dostarczenia błędnej faktury/rachunku czas zapłaty liczony jest ponownie od dnia złożenia poprawnej faktury/rachunku.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Pod względem merytorycznym:
Jan Szostak – asystent koordynatora projektu ds. merytorycznych Urząd Gminy Świeszyno, tel. 94 31 60 146 , fax. 94 31 61 491, j.szostak@swieszyno.pl
Pod względem formalnym:
Beata Wojciechowska – inspektor ds. zamówień publicznych Urząd Gminy Świeszyno, tel. 94 31 60 147 , fax. 94 31 61 491, b.wojciechowska@swieszyno.pl
- Podwykonawcy:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
- Informacje dotyczące odwołania lub unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania.
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony, w tym celu należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do zapytania ofertowego.
Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę oraz zapisaną datą naniesienia zmiany.
Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną w zapytaniu).
Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
Rozliczenie następuje tylko w PLN.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Do oferty należy załączyć:
- Formularz Ofertowy - załącznik nr 1.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2.
- Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami, posiadającymi minimum dwuletnią praktykę w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego (minimum 30 stanowisk komputerowych) i oprogramowania Windows 7 i pakiet biurowy Office, które oddelegowane będą do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3.
- Poświadczenie lub inny dokument – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, że wykonawca w ciągu ostatnich dwóch lat (liczonych do dnia złożenia ofert) wykonał co najmniej 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu komputerowego (minimum 30 zestawów komputerowych w składzie komputer, monitor, drukarka).
- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy złożyć Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale; w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Załączniki: