Zapytanie ofertowe.

RIG.271.11.2021                                                                  Świeszyno, dnia 01.04.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Świeszyno,

Świeszyno 71,

76-024 Świeszyno, powiat koszaliński

www.swieszyno.pl,  gmina@swieszyno.pl, NIP 499-05-21-087

telefon/ fax.                            (94)  31-60-120  /  (94)  31-61-491

Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:00 do 15:00

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Zaproszenie do złożenia oferty na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 365/VIII/2021 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych obowiązującego w Urzędzie Gminy Świeszyno.

 

3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa nadana zamówieniu:

„Usługa zamiatania dróg na terenie gminy Świeszyno po okresie zimowym”

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zamiatania ulic na terenie gminy Świeszyno po okresie zimowym wraz z wywozem i zagospodarowaniem zebranego piasku i pozostałych zanieczyszczeń we własnym zakresie:

3.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

usługę zamiatania wskazanych poniżej dróg wraz z pozostawieniem dróg bez piasku i pozostałych zanieczyszczeń (m.in. błota, kamieni, liści itp.)  na całej szerokości drogi. Zamawiający wymaga aby mechaniczne pozimowe zamiatanie ulic odbywało się zamiatarkami zapewniającymi skuteczne oczyszczenie powierzchni przeznaczonymi do wykonywania przedmiotu zamówienia.

Wykaz dróg przeznaczonych do zamiatania:

1. Konikowo (osiedle za szkołą i kościołem)- nawierzchnia z kostki betonowej - dł. 3,0km, szerokość 5,0m + jedno poszerzenia pasa drogi dł. 23mx12m

2. Konikowo (osiedle za szkołą sklepem)- nawierzchnia z kostki betonowej - dł. 0,75km, szerokość 5,0m + dwa poszerzenia pasów drogi dł. 0,1kmx2m

3. Konikowo (ul. Przyjaciół)- nawierzchnia z kostki betonowej - dł. 0,55km, szerokość 5,0m

4. Konikowo - nawierzchnia asfaltowa - dł. 0,38km, szerokość 5,0m + poszerzenia pasów na całej długości o szerokości 2,5m

5. Konikowo-Giezkowo - nawierzchnia asfaltowa dł. 4,1km, szer. od 4m do 4,5m
6. Niekłonice - nawierzchnia z kostki betonowej ul. Brzoskwiniowa, Jagodowa, Truskawkowa - dł. 1,4km, szerokość 5,5m wraz usunięciem zanieczyszczeń z  kratki typu MEBA (pas 0,4m po obu stronach drogi)  bez uszkodzenia wypełnienia kratki typu MEBA
7. Niekłonice dz. nr 108 (koło działek) - nawierzchnia asfaltowa dł. 1,0km, szerokość od 6 do 8,5m
8. Niekłonice-Stare Bielice - nawierzchnia asfaltowa dł. 1,9km, szer. od 4m do 4,5m

9. Niekłonice (do kruszarni)- nawierzchnia asfaltowa dł. 0,45km, szer. 5,0m
10. Chałupy  (dz. 705/2, 706 i 890) - nawierzchnia asfaltowa dł 3,4km, szer. 4,0m

11. Chałupy (dz. 704/2 – koło HAKO) - nawierzchnia z kostki betonowej - dł 0,5km, szer. 3,5-5m

12. Chałupy (dz. 699) - nawierzchnia z kostki betonowej - dł. 0,65km, szerokość 5,0m

13. Świeszyno (dz. nr 718/2 - jednokierunkowa)- nawierzchnia asfaltowa dł 0,17km, szer. 3,0-4m (+ dwa wyjazdy na drogę powiatową)

14. Świeszyno (dz. nr 692/2 za szkoła) nawierzchnia asfaltowa dł 0,27km, szer. 4m

15. Świeszyno-Kępa Świeszyńska - nawierzchnia asfaltowa dł 1,0km, szer. 4,0m

16. Świeszyno – Włoki - nawierzchnia asfaltowa dł. 2,45km, szer. 4,0m + kilka poszerzeń szer. 1m

17 Włoki (dz. nr 398/9)  - nawierzchnia asfaltowa dł. 0,25km, szer. 3,0m

18. Dunowo - nawierzchnia z kostki betonowej dł 0,5km, szer. 5,0m + poszerzenie szer. 2m

19. Giezkowo - nawierzchnia z kostki betonowej dł 0,3km, szer. 5,0m + poszerzenie szer. 2m

20. Niedalino (dz. nr 40/2 w kierunku kościoła) - nawierzchnia asfaltowa dł 0,38km, szer. 3,0-4,0m

21. Niedalino (dz. nr 48 w kierunku Hajki) - nawierzchnia asfaltowa dł 0,25km, szer. 4,0m

22. Niedalino (koło sklepu) - nawierzchnia z kostki betonowej dł 0,07km, szer. 3,5-6,0mm

23. Strzekęcino (dz. nr 13/5 koło bloków nr 20,21,22) - nawierzchnia asfaltowa dł 0,14km, szer. 3,5m

24. Strzekęcino (dz. nr 16/14 i 16/80 w kier. sklepów i bloku nr 26 i 27) - nawierzchnia asfaltowa dł 0,28m, szer. 5,0-6,0mm

25. Strzekęcino (dz. nr 34/2 w kier. białego pałacu)  - nawierzchnia asfaltowa dł 0,57km, szer. 5,0m

26. Strzekęcino (dz. nr 33/1) - nawierzchnia asfaltowa dł 0,53m, szer. 3,5m

27. Strzekęcino-Dunowo - nawierzchnia asfaltowa (część około nawierzchni brukowa ok.0,3km) dł 3,76km, szer. 3,5 do 5,0m

 

Łącznie długość dróg przeznaczonych do zamiatania wynosi 29,0km.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej:
  2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – w formularzu ofertowym.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1. Wymogi dotyczące realizacji zamówienia :
    1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

5.2 Wykonawca winien dysponować sprzętem odpowiednim dla prawidłowego wykonania zamówienia tj.:

  • co najmniej jedną samojezdną zamiatarką mechaniczną z funkcją zbierania piasku.

 

  1. Kryterium wyboru oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Cena – waga 100%.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy złożyć do dnia  09.04.2021 r. godz. 12:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno
  • pocztą elektroniczną na adres e:mail: e.jacewicz@swieszyno.pl

Oferty dostarczone osobiście lub pocztą należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób:

„Usługa zamiatania dróg na terenie gminy Świeszyno po okresie zimowym” Nie otwierać przed dniem 9 kwietnia 2021 r. godz. 12:00.

UWAGA:

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

  1. Warunki płatności;

Rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktur po potwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanej usługi.

Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest: 
Ewa Zinowska-Suska – inspektor ds. inwestycji i drogownictwa, tel. 94 31 60 139, e.suska@swieszyno.pl.

 

10. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być opatrzona nazwą (pieczątką firmową) i podpisem Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty.
  2. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  1. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  2. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  3. Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert tj. do 08.05.2021
  4. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2.
  5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.

 

11. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania  na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

  1. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:

12.1.    Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator). 

Z administratorem można się skontaktować:

1)   listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;

2)   telefonicznie 94 31 60 120

3)   fax - 94 31 61 491

4)   przez email: gmina@swieszyno.pl.

12.2.    Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl

12.3.    Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą)  oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.

12.4.    Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa

12.5.    Odbiorcy danych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)

12.6.    Przekazywanie danych do państwa trzeciego

Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.

12.7.    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

1)   prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;

2)   prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

3)   prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;

4)   prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.

12.8.    Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

12.9.    Wymóg podania danych

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz ofertowy sporządzony na/wg załącznika nr 1.

 

 

Wójt
/-/Ewa Korczak

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2021-04-02 09:13:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2021-04-02 09:17:31)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki