Ogłoszenie o zamówieniu sektorowym.

ZP.271.S.01.2020                                                                                  Świeszyno 24.01.2020 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM:

„Wykonanie otworu zastępczego hydrogeologicznego oraz montaż obudowy izotermicznej i pompy głębinowej na ujęciu w Czersku Koszalińskim”.

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno.

 

 

1).ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest:        Gmina Świeszyno

Adres:                              Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno

telefon/ fax.                     (94)  31-60-120  /  (94)  31-61-491

Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz.  7:00 do 15:00

Numer postępowania: Postępowanie jest oznaczone numerem: ZP.271.S.01.2020

Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno (zwanym dalej Regulaminem), stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Świeszyno Nr 53/VIII/2019 z dnia 05 kwietnia 2019 r. zmienionego zarządzeniem nr 78/VIII/2019 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 21 maja 2019 r.

 

  1. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O PRZETARGU:

 

- strona internetowa Zamawiającego – http://ug.swieszyno.ibip.pl

- tablica ogłoszeń Zamawiającego.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie otworu zastępczego nr 3 hydrologicznego na ujęciu wody w Czersku Koszalińskim.

Wykonanie otworu zastępczego należy zrealizować  na podstawie przedmiaru robót i obejmuje następujące elementy:

  1. Roboty geologiczne:

- opracowanie projektu prac geologicznych otworu studziennego wraz z uzyskaniem niezbędnego pozwolenia,

-przed złożeniem projektu prac geologicznych do pozwolenia należy uzyskać akceptację Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji i wniesieniu uwag przez  Zamawiającego należy wprowadzić uwagi do dokumentacji i ponownie złożyć do akceptacji do Zamawiającego, Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia projektu dokona jego akceptacji wraz z ewentualnymi uwagami,

- nadzór geologiczny nad robotami wiertniczymi oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej otworu studziennego,

- opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia

- opracowanie operatu na montaż urządzeń wodnych,

- opracowanie operatu wodnoprawnego na obudowę studni i urządzeń wodnych,

- opracowanie operatu wodnoprawnego w zakresie zwiększenia poboru wody, po zatwierdzeniu dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego,

- analiza wody oraz dokumentacja i geodezja powykonawcza.

  1. Wykonanie otworu zastępczego nr 3 na działce nr 450/20 obr. Konikowo zgodnie z projektem prac geologicznych opracowanym przez Wykonawcę i przedmiarem robót:

- wykonanie otworu metodą udarową o głębokości 56 m wraz z montażem obudowy naziemnej z opuszczeniem pompy głębinowej,

- wiercenie otworu wykonać przy użyciu dwóch kolumn rur wiertniczych, o średnicy początkowej  610 mm oraz średnicy końcowej 508 mm i konstrukcji filtracyjnej PVC dn 330 zredukowanej z rurą nadfiltrową do PVC dn 400,

- po zafiltrowaniu otworu, rury wiertnicze zostaną wyciągnięte w całości, rolę rur eksploatacyjnych będą pełnić rury PVC wyprowadzone do powierzchni terenu,

- przestrzeń poza rurą nadfiltrową winna zostać skutecznie uszczelniona materiałami izolującymi,

- wymagana minimalna wydajność otworu studziennego  90 m3/h,

- odprowadzenie wód popłuczynych bezpośrednio do rowu na odległość 600 mb rurociągiem tymczasowym o przepustowości ok. 100 m3/h,

  1. Zakup i montaż obudowy termoizolacyjnej:

- obudowa studni posadowiona na fundamencie żelbetowym,

- armatura obudowy wykonana ze stali nierdzewnej dn 100,

- armatura z ogrzewaniem awaryjnym i oświetleniem,

- wykonanie zasilanie energetycznego z zerowaniem,

- wykonanie przyłącza wodnego do istniejącej hydroforni,

  1. Zakup i montaż pompy głębinowej:

- parametry pompy: przepływ znamionowy 96 m3/h, prędkość pompy, na której oparte są dane pompy 2900 rpm, pompa, wirnik i silnik – stal nierdzewna, pompa z zaworem, średnica silnika 6 cali, 

- pompa zamontowana na rurach tłocznych ze stali nierdzewnej DN-100, kielichowa, bezkołnierzowa z uszczelnieniem oringiem, z zapadką sprężynową ze stali nierdzewnej, wraz z dwoma sądami hydrostatycznymi z przewodami.

  1. Prace wykończeniowe:

- wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej o gr. min. 6 cm, na zaprawie piaskowo-cementowej przy obudowie wraz z chodnikiem o łącznej powierzchni do 30m2.

- wykonawca zapewnia dojazd do miejsca wiercenia oraz pokryje dodatkowe koszty związane z ewentualną koniecznością montażu i demontażu drogi dojazdowej – tymczasowej oraz demontażu i montażu istniejącego ogrodzenia. 

 

W celu rozbudowy Stacji uzdatniania wody w m. Czersk Koszaliński o dodatkowe ujęcie wodny. Należy dobudować szafę jednakowego systemu z istniejącą rozdzielnicą technologiczną i wyposażyć tę szafę w dodatkowe pole zasilająco sterujące pompę głębinową. Dodatkowo przewidzieć drugie rezerwowe pole pod następną pompę głębinową (samo wolne miejsce pod zabudowę aparatów.) W celu obsługi pompy należy ułożyć kable zasilające pompę głębinową, potrzeby własne obudowy studni (gniazdo 230V, oświetlenie oraz ogrzewanie) typu YKY o przekroju dostosowanym do odbioru oraz kable sterownicze typu Olflex do pomiaru poziomu oraz sygnalizacji otwarcia włazu studni. Do pomiaru poziom wody zastosować sondę hydrostatyczną z sygnałem wyjściowym 4…20mA, z zakresem dostosowanym do zwierciadła wody, natomiast do przepływu ilości wody należy wyposażyć nowe ujęcie w wodomierz z nakładką impulsową z protokołem MBUS, którą należy wpiąć w istniejącą sieć komunikacyjną kablem FTPw 2x4x0,5mm2 podłączając zgodnie z wytycznymi w/w protokołu.

Program istniejącego sterownika oraz aplikację SCADA należy przeprogramować i rozbudować o nowo projektowane ujęcie.

Wykonawca ma obowiązek włączenia instalacji do istniejącej SUW w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą zadania pn.: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Czersk Koszaliński”

 

KODY CPV:

45000000-7 

Roboty budowlane

45231100-6

Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45262220-9

Wiercenie studni wodnych

45315100-9

Instalacyjne roboty elektryczne

 

 

 

 

45000000-7 

Roboty budowlane

45231100-6

Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45262220-9

Wiercenie studni wodnych

45315100-9

Instalacyjne roboty elektryczne

 

 

 

 

Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ z załączoną dokumentacją projektową które są zamieszczone na : stronie internetowej http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/ w zakładce przetargi Urzędu Gminy.

 

5.CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

6.OFERTY WARIANTOWE.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIEANIA.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż sześć (6) miesięcy od dnia podpisania umowy.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien wykazać:

  1. że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
    200 000,00 złotych.

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

  1. zdolności technicznej lub  zawodowej

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na wykonaniu odwiertu hydrogeologicznego o wartości zadania min. 200 000,00 brutto,

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:

Funkcja/Uprawnienia

Doświadczenie

Kierownik budowy

- uprawnienia budowlane i geologiczne do kierowania robotami wiertniczymi o głębokości do 100 m, wydane przez właściwy Okręgowy Urząd Górniczy lub Marszałka Województwa

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót.

Projektant / Nadzór

- uprawnienia budowlane i geologiczne do projektowania / nadzorowania robotami wiertniczymi o głębokości do 100 m, wydane przez właściwy Okręgowy Urząd Górniczy lub Marszałka Województwa

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, do projektowania / nadzorowania

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

 

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

 

  1. PODSTAWY WYKLUCZENIA.

 

2.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
  2. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
  1.  o którym mowa w art. 165a, art. 181-188. art. 189a. art. 218-221. art. 228-230a. ąrt 250ą, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1600) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz U. z 2018 r. poz. 1263),
  2.  o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
  3.  Skarbowe.
  1. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w ppkt 2;
  2.  Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
  3.  Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
  4.  Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  5. Wykonawcę,  który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  6.  Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej          lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
  7.  Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
  8.  Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
    o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz U.
    z 2018 r. poz. 703 z późn. zm.);
  9.  Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
  10.  Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369
    z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  11. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
    w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498);
  12. który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

 

  1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA.

 

10.1) Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez wykonawcę  w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w § 15 ust 1b  regulaminu (dotyczy wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona )

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o § 14 ust. 2 pkt 1 Regulaminu,
  2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, lub innego dokumentu  potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu  potwierdzającego  że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 – 3 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.

10.2 Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawców
w postępowaniu na wezwanie  zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności
o których mowa w § 15 ust 1a regulaminu (dotyczy wykonawcy którego oferta zostanie oceniona najwyżej)

 

       W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na wykonaniu odwiertu hydrogeologicznego o wartości zadania min. 200 000,00 zł brutto,

– wykaz wykonanych robót  sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ

b)  dysponowaniem osobami wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.2. lit. b) rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SIWZ

2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej, w tym celu Wykonawca przedstawi:

a) opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych, a w przypadku jej braku Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Pozostałe dokumenty wyszczególnione są w pkt. 3 rozdział II SIWZ.

 

  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).

Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określono w pkt. 5 rozdz. II SIWZ.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.

Cena –waga 80% (max 80 pkt.)

Gwarancja – waga 20% (max 20 pkt.)

 

 

 

13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1). Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno 71

         76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów

Termin składania ofert upływa 12 lutego 2020 r. o godz. 12:00.

  1. Koperta z ofertą oznaczona zostanie datą i godziną jej wpływu oraz kolejnym numerem.
  2. Oferty przekazane drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  3. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno 71

76-024 Świeszyno, pok. nr 2

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lutego 2020 r. o godz. 12:30.

 

14. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim.

15. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez 30 kolejnych dni począwszy od dnia składania ofert włącznie.

 

16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w § 37 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu
w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

 

17. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wyjaśnienie treści SIWZ oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami zawarte są w pkt.4. rozdział II SIWZ.

 

18. Zamówienie nie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej.

 

                                                                                                                                               Wójt
                                                                                                                                                 /-/
                                                                                                                                           Ewa Korczak
      

Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr nr 1 do nr 9.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji pdf wraz z załącznikami nr nr 1 do nr 9.

3. Przedmiar robót.

                                                                                                                              

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2020-01-24 14:17:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2020-01-24 14:22:36)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki