Zapytanie ofertowe.

RIG.271.169.2018.ES                                           Świeszyno, dnia 23 sierpnia 2018r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

„Budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Niekłonice”     

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Niekłonice na działkach nr 43, 42/17 i 42/31 (zad. 2).
 

Budowa instalacji oświetlenia dróg w miejscowości Niekłonice obejmuje 11 pkt. opraw parkowych LED o mocy ok. 38W, strumień świetlny min. 3800lm, zamontowanych na 11 szt. słupów. Słupy stalowe, kompozytowe lub aluminiowe 5m,  montowane na fundamencie.

W słupach zastosować izolowane złącze kablowe typu IZK-2.

Do oprawy instalować przewody YDY 3x2,5mm2 (750V).

Zakres robót:

-    linia kablowa oświetleniowa

-    wykopy rowu kablowego

-    przepych pod drogą

-    posadowienie słupów oświetleniowych

-    montaż opraw z podnośnika montażowego

-    ułożenie kabla w rowie kablowym oraz wprowadzenie do słupów

Budowa oświetlenia w pasie drogi gminnej.

Wysokość fundamentów dopasować do istniejącego gruntu.

Włączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez ENERGA-OPERATOR S.A.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 5) w skład której wchodzi:

  1. Projekt budowlany sieci oświetlenia w miejscowości Niekłonice
  2. Specyfikacja techniczna
  3. Przedmiar robót
  4. Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę

 

UWAGA:

Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą  do  żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.

 

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

a) Do zadań Wykonawcy należy w imieniu Zamawiającego dokonywanie  wszelkich uzgodnień z ENERGA-OPERATOR S.A. w celu uruchomienia instalacji oświetlenia.

b) Zamawiający wymaga przekazania przez Wykonawcę do ENERGA-OPERATOR oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej w terminie do 15.10.2018r. oraz niezwłocznie po otrzymaniu od ENERGA-OPERATOR  oświadczenia o wykonaniu przyłączenia przekazanie Zamawiającemu celem podpisania umowy  ze sprzedawcą energii ENERGA-OBRÓT na sprzedaż energii elektrycznej. Szacowany czas od przekazania oświadczenia o wykonaniu przyłączenia od ENERGA OPERATOR do montażu licznika ok. 2,0m-ca (konieczność podpisania umowy przez Zamawiającego na sprzedaż energii i na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej).

c) Termin do 21.12.2018r. obejmuje wykonanie wszystkich robót, dokumentacji powykonawczej wraz z uruchomieniem oświetlenia.

d) Do zadań Wykonawcy należy wycinka krzewów na trasie kabli energetycznych i podcięcie drzew w obrębie zamontowanych lamp.

e) Zamawiający wymaga wykonania robót bezwykopowo pod wszystkimi zjazdami do posesji

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 21.12.2018r. przy czym Zamawiający wymaga do dnia 15 października 2018r.:

           - wykonania robót budowlanych

- przekazać do ENERGA-OPERATOR oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej.

 

  1. Warunki udziału w postepowaniu:

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 50 000,00 zł brutto.

  1. Kryterium wyboru oferty:

 

  1. Kryteria oceny ofert:
  1. Cena –waga 90%  (max 90 pkt.)
  2. Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.)
  3. Max. suma punktów do osiągnięcia 100.

 

  1. Sposób wyliczenia punktów: 
  1. W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:

 

cena najniższa spośród badanych ofert

 ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x  100 x 90%

cena badanej oferty

gdzie:
            -  gdzie  1% = 1 pkt.

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół.

 

  1. W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.

Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.

W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji jakości.

Okres gwarancji      ilość punktów

- gwarancja 36 m-cy              – 0 pkt.

- gwarancja 48 m-cy              – 5 pkt.

- gwarancja 60 m-cy              – 10 pkt.

 

Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w zakresie oświetlenia w szczególności do:

- wymiany lub naprawy uszkodzonych odcinków kabli oświetleniowych

- wymiany lub naprawy uszkodzonych przewodów

- wymiany lub naprawy uszkodzonego osprzętu układu zasilania i sterowania

- wymiany lub naprawy uszkodzonych słupów oświetleniowych, osłon wnęk, wysięgników, opraw oświetleniowych

- wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych źródeł światła

-  utylizacji zużytych źródeł światła na koszt wykonawcy

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.

Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do dnia podpisania umowy do przedłożenia kosztorysu ofertowego uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu,

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia  31 sierpnia 2018r. godz. 12:00.

 

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, pok. Nr 1.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno

 

 UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.

 

  1. Warunki płatności;

Zamawiający wymaga wystawienia jednej faktury za całość przedmiotu zamówienia.

Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest:  w sprawach proceduralnych: Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120

W sprawach merytorycznych: Ewa Zinowska – Suska – inspektor ds. inwestycji i drogownictwa, el 94 31 60 139

  

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie
      z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  1. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  2. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  3. Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  4. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 4 – wzór umowy
  5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto.

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Klauzula informacyjna

10.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny sporządzony na/wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2
  3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 50 000,00 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana należycie – wg załącznika nr 3

 

                                                                                                        Wójt

                                                                                                                         /-/
                                                                                                                  Ewa Korczak

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.

Projekt umowy - załącznik nr 4.

Dokumentacja projektowa  - załącznik nr 5

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-08-23 12:24:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-08-23 12:41:22)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki