Zapytanie ofertowe.

Szkoła Podstawowa                                                                  Zegrze Pomorskie, dnia 21.06.2018r.
im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pomorskim
Zegrze Pomorskie 32A, 76-024 Świeszyno

                                                                        

Zamawiający:

 

 

Nr sprawy: SPZP.21.3.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający:  Szkoła Podstawowa im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pomorskim, Zegrze Pomorskie 32A, 76-024 Świeszyno zaprasza do złożenia ofert na:

 

„Przebudowa świetlicy do funkcji sali lekcyjnej wraz z zabudową części korytarza dolnego na gabinet dyrektora”

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa zamówieniu:

„Przebudowa świetlicy do funkcji sali lekcyjnej wraz z zabudową części korytarza dolnego na gabinet dyrektora”

  1. Miejsce realizacji:

Zegrze Pomorskie, działka nr 114 obręb Zegrze Pomorskie, gmina Świeszyno

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy świetlicy do funkcji sali lekcyjnej wraz z zabudową części korytarza dolnego na gabinet dyrektora.

Budynek szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Bryła budynku przykryta jest płaskim stropodachem. Do głównej bryły budynku od strony północno–wschodniej przylega sala gimnastyczna połączona z budynkiem głównym łącznikiem. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej. Układ nośny oparty jest na ścianach nośnych usytuowanych w osiach podłużnych i poprzecznych budynku.

Poszczególne części budynku są zróżnicowane pod względem wysokości kondygnacji. Roboty budowlane w branży architektonicznej i konstrukcyjnej polegają na budowie schodów zewnętrznych w nowym wejściu do budynku a także na wykonaniu nowych otworów drzwiowych, powiększeniu istniejących otworów okiennych i drzwiowych, wykonaniu nowych ścianek działowych, uzupełnieniu murów, tynków, remoncie i wykonaniu nowych wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych. Pomieszczenia, w których zaplanowano przebudowę i roboty budowlane znajdują się na parterze w bocznym skrzydle budynku.

Przebudowa świetlicy do funkcji sali lekcyjnej obejmować będzie:

  1. Schody zewnętrzne w wejściu do budynku szkoły
  1. Rozbiórka podłoża betonowego pod wykop
  2. Wykonanie wykopów pod fundamenty schodów
  3. Wywiezienie gruzu i ziemi z wykopów na wysypisko
  4. Wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych:

- wykonanie fundamentów schodów,

- wykonanie izolacji bitumicznej na powierzchni fundamentów,

- wykonanie płyty i biegu schodów żelbetowych,

- wykonanie tynków i okładzin schodów,

- montaż wycieraczki,

- montaż balustrady

  1. Zasypanie wykopów
  2. Uzupełnienie betonem ubytków nawierzchni chodnika
  1. Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku szkoły
  1. Roboty rozbiórkowe:

- rozbiórka drzwi wraz z ościeżnicami,

- rozbiórka okien pcw,

- rozbiórka murów – powiększenie otworów,

- rozbiórka ścianek działowych,

- rozbiórka okładzin ściennych z glazury,

- rozbiórka części posadzek w przebudowywanych pomieszczeniach,

- wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych na wysypisko.

  1. Roboty murowe tynkarskie, okładzinowe i posadzkarskie:

- ułożenie nadproży prefabrykowanych w otworze okiennym i otworach drzwiowych,

- uzupełnienie muru ściany działowej ponad otworem drzwiowym,

- wykonanie ścianek działowych z gazobetonu wydzielających nowe pomieszczenia,

- uzupełnienie tynków ścian i ościeży drzwiowych i okiennych,

- osadzenie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,

- zabudowa otworów okiennych w piwnicy pustakami szklanymi,

- ułożenie okładzin ściennych z glazury,

- wykonanie posadzek terakotowych w przebudowywanych pomieszczeniach,

- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach ścian i sufitów

  1. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej:
  • montaż okien p c w,
  • montaż stolarki drzwiowej i okiennej:
  • montaż okien p c w,
  • montaż okien aluminiowych o odporności ogniowej EI 30,
  • montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
  • montaż drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI 30,
  • montaż drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych aluminiowych,
  • montaż drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych aluminiowych w wejściu do budynku,
  • montaż ścianek działowych z płyt HPL w pomieszczeniu sanitarnym.
  1. Roboty malarskie:
  • malowanie emulsyjne ścian i sufitów przebudowywanych pomieszczeń z
  • przygotowaniem powierzchni do malowania,
  • malowanie olejne elementów metalowych rur wodociągowych i co,
  • uzupełnienia wymalowania elewacji budynku.
  1. Wykonanie okna w bibliotece na pierwszym piętrze budynku:
  1. Roboty rozbiórkowe:
  • rozbiórka okna pcw,
  • rozbiórka murów – powiększenie otworu okiennego
  • wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych na wysypisko.
  1. Roboty murowe:
  • ułożenie nadproży prefabrykowanych w otworze okiennym,
  • uzupełnienie tynków ścian i ościeży okiennych,
  • osadzenie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych.
  1. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej:
  • montaż okna pcw,
  1. Roboty malarskie:
  • wymalowanie emulsyjne powierzchni uzupełnianych tynków,
  • uzupełnienia wymalowania elewacji budynku.
  1. W zakres robót instalacji sanitarnej wchodzą roboty:
  1. demontaż istniejących i montaż nowych grzejników w pomieszczeniach Nr1

i Nr 4

  1. demontaż istniejącej instalacji wod-kan i wykonanie nowej( cześć rurowa, armatura i przybory sanitarne ) w pomieszczeniu Nr 4
  2. próby szczelności i próba na gorąco instalacji co i próba szczelności instalacji wodociągowej
  3. montaż nawiewników okiennych w pomieszczeniu Nr1 i Nr 4
  4. montaż nawietrzaków ściennych z grzałką elektryczną w ścianie zewnętrznej w pomieszczeniu Nr1
  5. wykonanie mechanicznej wentylacji wywiewnej w pomieszczeniu Nr 1
  6. montaż wentylatora wywiewnego na wylocie z istniejącego kanału wentylacyjnego wyprowadzonego nad dach budynku ,do którego włączona zostanie wentylacja mechaniczna wywiewna pom Nr 1
  7. badanie sprawności i regulacja anemostatów wywiewnych nowo wykonanej wentylacji
  8. obudowa kanału wentylacyjnego wywiewnego
  1. W zakres robót instalacji elektrycznej wchodzą roboty:
  1. montaż tablicy elektrycznej T1
  2. wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych obejmujących:

- oświetlenie podstawowe i awaryjne,

- gniazda wtyczkowe,

  1. zrealizowanie ochrony od porażeń

Wykonanie ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie biurowe z korytarza w budynku szkoły obejmować będzie:

  1. Roboty ogólnobudowlane:

- wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym jednowarstwowym,

- wykonanie ościeżnic,

- montaż skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą w przygotowanym otworze,

- osadzenie naświetla z profili pcw ponad drzwiami,

- malowanie emulsyjne ścian i sufitów – części korytarza i wydzielonego pomieszczenia

  1. Roboty elektryczne:
  1. wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych obejmujących:

- oświetlenie podstawowe,

- gniazda wtyczkowe.

 

UWAGA:

Dobór kolorystyki do uzgodnienia z inwestorem.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
    w skład którego wchodzi:
  • projekt budowlany;
  • przedmiar robót;
  • STWiORB.
    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych
      w dokumentacji projektowych załączonych do niniejszego postępowania.

 

UWAGA:

Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.

Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).

Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione
w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa musza uzyskać akceptację Zmawiającego.

W takim wypadku  Wykonawca musi  przedłożyć   odpowiednio:  dokumenty   opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu  określonego  przez  Zamawiającego   spoczywa   na składającym  ofertę.

Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.

  1. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna.
  2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – w formularzu ofertowym.
  3. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie
    z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną,  a także podpisaną umową.
  4. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych w ilości 2 egz. nie później niż w dniu złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym
  6. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia i uzyskania w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, pozwolenia na użytkowanie wybudowanych obiektów, jeżeli będzie wymagane.

 

  1. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania
     oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca
  2. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia 24.08.2018r.

  1. Okres gwarancji  min. 36 m-cy od daty odbioru końcowego.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie:

Szkoła Podstawowa im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pomorskim, Zegrze Pomorskie 32A, 76-024 Świeszyno – sekretariat szkoły

  • pocztą na adres:

Szkoła Podstawowa im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pomorskim, Zegrze Pomorskie 32A, 76-024 Świeszyno – sekretariat szkoły

 

Termin składania ofert upływa w dniu 25 czerwca 2018 r. godz. 13:00.

 

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

  1. Opis sposobu obliczenia ceny.
    1. Ceny ofertowe należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH.
    2. Stawki cenowe muszą uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia tj. między innymi:
  • koszty związane z dojazdem na miejsce robót i powrót do bazy
  • koszty wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych,
  • naprawienie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia innych robót, placów lub urządzeń istniejących w terenie,
  •  koszty niezbędnego oznakowania i zabezpieczenia.
    1. Cena ofertowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją  zamówienia i w rozumieniu art.632KC jest niezmienne do czasu zakończenia realizacji zadania.

UWAGA

Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą  do  żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem priorytetowym jest projekt budowlany.

Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.

  1. Warunki płatności;

Wynagrodzenie będzie rozliczone, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po wykonaniu prac zgodnie z przedmiotem zamówienia wraz z protokołem odbioru potwierdzonym przez Zamawiającego.

Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury .

 

  1. Osoby do kontaktu

Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe są:

    Małgorzata Korus- tel. 94 3161 310

  1. Sposób przygotowania oferty:

 

  1. OFERTA:
  2. Można złożyć tylko jedną ofertę cenową.
  3. Oferta wraz z załącznikami winna zawierać treść taką jak w Formularzu ofertowym niniejszego zapytania ofertowego, napisaną w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  4. Całość usługi objętej zamówieniem musi być wykonywana zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa oraz powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  5. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno- prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  6. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  7. Przy wyborze oferty Zleceniodawca będzie się kierował kryterium:
    Cena (brutto) – 100 %,
  8. Termin związania ofertą – 30 dni.
  9. Wykaz obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
  10. Do oferty należy załączyć:
  1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1.
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2.

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Klauzula informacyjna

10.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Szkoła Podstawowa im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pomorskim, z siedzibą w Zegrzu Pomorskim 32A, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i  realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem adresu e-mail: iod@spzegrzepom.pl

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

 

    

                     Dyrektor
             Szkoły Podstawowej
 im. kpt. pil. S. Bartosika w Zegrzu Pom.

                                                                                                                        /-/
                                                                                                           mgr Małgorzata Korus

 

Załączniki
Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z zał. od nr 1 do nr 3

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z zał. od nr 1 do nr 3

Dokumentacja projektowa  - załącznik nr 4

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-06-21 08:01:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-06-21 08:12:23)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki