Zapytanie ofertowe.

RIG.271.169.2017.AB                 

Świeszyno, dnia 23 października 2017r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno zaprasza do złożenia ofert na:

„Wymiana pokrycia dachowego i okładziny elewacyjnej z eternitu na terenie Gminy Świeszyno”

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

Część I – Wymiana pokrycia dachowego w miejscowości Sieranie, gm. Świeszyno, działka nr 137/26, obręb Zegrze Pomorskie, adres: Sieranie 6/2, 76-024 Świeszyno oraz wymiana okładziny elewacyjnej z eternitu w miejscowości Zegrze Pomorskie 24, gm. Świeszyno, działka nr 116/4, obręb Zegrze Pomorskie adres: Zegrze Pomorskie 24.

Część II - Czaple, gm. Świeszyno, działa nr 66/10, obręb Kurozwęcz, adres: Czaple 3/2, 76-024 Świeszyno

 

  1. Zakres zamówienia obejmuje:

Część I

  1.  w miejscowości Zegrze Pomorskie, gm. Świeszyno, działka nr 116/4, obręb Zegrze Pomorskie:

- oczyszczenie powierzchni pod nową powłokę elewacyjną;

- wykonanie nowych elementów elewacyjnych zgodnie z projektem budowlanym

 

UWAGA:

Gmina Świeszyno jest właścicielem połowy nieruchomości, wymiana okładziny elewacyjnej obejmuje wyłącznie jedną ścianę szczytową.

 

  1.  w miejscowości Sieranie, gm. Świeszyno, działka nr 137/26, obręb Zegrze Pomorskie, adres: Sieranie 6/2, 76-024 Świeszyno:

- usunięcie i wymiana wszystkich łat oraz ok. 30 % krokwi;

- odtworzenie folii paroprzepuszczalnej lub ułożenie jej pod nowe pokrycie dachu;

- ułożenie blachodachówki w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.

Część II

  1. w miejscowości Czaple, gm. Świeszyno, działa nr 66/10, obręb Kurozwęcz,
    adres: Czaple 3/2, 76-024 Świeszyno:

- usunięcie i wymiana wszystkich łat oraz ok. 30 % krokwi;

- odtworzenie folii paroprzepuszczalnej lub ułożenie jej pod nowe pokrycie dachu;

- ułożenie blachodachówki w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.

 

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną część lub wszystkie części.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, w skład którego wchodzi:
  • projekt budowlano - wykonawczy,
  • przedmiar robót.

 

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych
    w dokumentacji projektowych załączonych do niniejszego postępowania.

UWAGA:

Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.

Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).

Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione
w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa musza uzyskać akceptację inspektora nadzoru.

W takim wypadku  Wykonawca musi  przedłożyć   odpowiednio:  dokumenty   opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu  określonego  przez  Zamawiającego   spoczywa   na składającym  ofertę.

Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.

 

Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do prac w uzgodnieniu
z wykonawcą robót rozbiórkowych pokrycia dachowego. Odstęp czasowy między usunięciem pokrycia dachowego, a wykonaniem zakresu robót
w danych lokalizacjach nie może przekroczyć 5 dni. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po usunięciu pokrycia dachowego przez Wykonawcę robót rozbiórkowych zabezpieczyć dach tego samego dnia folią paroprzepuszczalną, aby zabezpieczyć nieruchomość przed zalaniem wodami deszczowymi.

 

  1. Kontrola jakości robót

Badania przed przystąpieniem do robót

Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je Zamawiającemu do akceptacji.

 

 

Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy.

  1. Ww. prace mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
    i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Po zakończeniu wykonanych prac należy uporządkować miejsce prowadzenia prac remontowych oraz tereny przyległe, jeśli zostały naruszone.
  3. Eementami składowym przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty, dostawy
    i usługi „towarzyszące” realizacji, a w szczególności: przejazd, transport maszyn i materiału, odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, zakup i transport materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

2.10. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi
w trakcie realizacji robót.

2.11. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (Dz.U.2017 poz. 1332)

2.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia.

 

  1. Termin realizacji zamówienia  - 30 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Kryterium wyboru oferty:

Cena - 100% (max 100 pkt.),

Max suma punktów do osiągnięcia 100

Sposób wyliczenia punktów:

W kryterium cena za punkty obliczone zostaną na podstawie następującego wzoru:

cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x    100  x 100%

                                                       cena badanej oferty 

gdzie:
            - stosowana punktacja:   0  - 100 pkt.   gdzie  1% = 1 pkt.

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punkty uzyskane w ww. kryteriach dla każdej części oddzielnie.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia 26 października 2017r. godz. 13:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, pok. Nr 1.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno
  • drogą elektroniczną na adres: e.jacewicz@swieszyno.pl

 

Oferty składane osobiście lub pocztą należy złożyć w kopercie opisanej w następujący sposób:

„Wymiana pokrycia dachowego i okładziny elewacyjnej z eternitu na terenie Gminy Świeszyno”

 

W przypadku braku jasnego (wyżej wskazanego) oznaczenia, list może zostać potraktowany jak zwykła poczta i otwarty wraz z pocztą przychodzącą danego dnia, co spowoduje dostarczenie do osoby merytorycznej po terminie otwarcia.
W takim przypadku oferta traktowana jest jako oferta złożona po terminie.

 

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty droga elektroniczną lub faxem.

  1. Warunki płatności:

Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru. Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, Anna Buras - pracownik referatu ds. inwestycji i rozwoju gminy
tel. - 94 3160 131.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie

z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.

  1. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  2. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  3. Termin związania ofertą – 30 dni.
  4. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 4 – wzór umowy
  5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
  1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej - wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2
  3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 roboty budowlanej polegającej na wymianie pokrycia dachowego, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
    i prawidłowo ukończona – wg załącznika nr 3

 

Wójt

/-/

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Ewa Korczak

 

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 4

Zapytanie ofertowe - pdf

Dokumentacja projektowa -załącznik nr 5

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2017-10-23 10:15:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2017-10-23 10:19:35)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki