Stanowisko ds. rejestrów ludności

 

Samodzielne stanowisko ds. archiwum zakładowego  i gospodarczych

Krzysztof Kuszczak

tel. 690 990 651

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. archiwum zakładowego  i gospodarczych:

  1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy Świeszyno zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
  2. Opracowanie i wdrożenie regulaminu organizacji archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Świeszynie;
  3. Analiza przekazywanej dokumentacji, segregowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
  4. Udostępnianie  dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym;
  5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum państwowego;
  6. Rejestrowanie pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniu archiwum
  7. Opracowywanie sprawozdań z działalności  archiwum zakładowego;
  8. Przeprowadzanie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji;
  9. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania;
  10. Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych;
  11. Prowadzenie rejestru telefonów i monitoringu;
  12. Wdrożenie do stosowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
  13. Opracowanie i wdrożenie do stosowania instrukcji ewakuacji urzędu na wypadek zagrożeń;
  14. Wyposażenie budynku w instrukcje i znaki bezpieczeństwa pożarowego;
  15. Terminowe zlecanie sprawdzania podręcznego sprzętu gaśniczego;
  16. Prowadzenia rejestrów oraz nadzorowania prac jednostek OSP;
  17. Zapewnienia OSP środków, pomieszczeń, wyposażenia zgodnie z ustawą o ochronie przeciwpożarowej;
  18. Przygotowania wniosków o zatrudnienie kierowców - konserwatorów bojowych wozów strażackich w jednostkach OSP;
  19. Prowadzenia okresowej kontroli statutowej działalności jednostek OSP;
  20. Współdziałania z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej;
  21. Wykonywania działań zwalczających pożary i przeprowadzenie ewakuacji;
  22. Dbanie o estetyczny wygląd tablic informacyjnych Urzędu i aktualizowanie danych w nich umieszczonych;
  23. Planowanie wydatków i dokonywanie zamówień na  zakup materiałów i wyposażenia do prawidłowego funkcjonowania urzędu;
  24. Sprawdzanie, weryfikacja i opisywanie rachunków związanych z funkcjonowaniem urzędu.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jan Szostak
(2016-06-13 09:12:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Król
(2024-03-06 12:28:11)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki