Zapytanie ofertowe.
RIG.271.21.2021 Świeszyno, dnia 22 kwietnia 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 365/VIII/2021 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych obowiązującego w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza na złożenie oferty na:
„Koszenie poboczy i rowów”.
2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia:
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia poboczy i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej, z płyt typu YOMB i gruntowych;
2.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Koszenie poboczy (z obu stron drogi) i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej, z płyt typu YOMB i gruntowych – ok. 60km poboczy i ok. 1,33km rowów.
Wymagana częstotliwość koszenia: do trzech razy w okresie obowiązywania umowy w zależności od intensywności wzrostu traw (na telefoniczne lub drogą elektroniczną zgłoszenie Zamawiającego).
Szerokość wykaszanego pobocza min 70 cm.
W zakresie robót jest wykaszanie rowów przydrożnych przy następujących drogach:
- Konikowo – dz. nr 7 droga z płyt typu YOMB – ok. 100mb
- Konikowo – dz. nr 550, droga z kostki betonowej – ok. 60mb
- Konikowo dz. nr 95/4, droga z kostki betonowej – ok. 100mb + teren wokół przepustu drogowego
- Konikowo – dz. nr 414/4 – droga gruntowa (zjazd na przeciw stacji OLEN) – ok. 270mb
- Włoki – dz. nr 750/1 – droga asfaltowa – ok. 480mb
- Brzeźniki-Olszak – dz. nr 731 – droga gruntowa – ok. 150mb
- Bagno dz. nr 729 – droga z płyt typu JOMB – ok. 170mb (dwa rowy)
Należy przewidzieć wykaszanie części rowów kosą spalinową. W części rowów wyciąć rosnące krzewy.
2.2 Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu usługi koszenia trawy w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zlecenia telefonicznego lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
2.3 Wykonawca każdorazowo zostanie poinformowany o terminie realizacji usługi telefonicznie lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do koszenia w ciągu 3 dni roboczych od zlecenia przez zamawiającego.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania koszenia wszystkich poboczy i rowów w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
3.Termin realizacji zamówienia – od daty podpisania umowy do 29 października 2021 r.
- Kryterium wyboru oferty:
Cena - waga 100% (max. 100 pkt.)
Sposób wyliczenia punktów:
Punkty zostaną obliczone dla każdej części odrębnie na podstawie następującego wzoru:
cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x waga %
cena jednostkowa badanej oferty
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 30.04.2021 r. godz. 13:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
-
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter. -
pocztą na adres; Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno - pocztą elektroniczną na adres: e.jacewicz@swieszyno.pl
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną.
- Warunki płatności;
Płatność następować będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół potwierdzenia wykonania prac podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.
Terminem zapłaty jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Osoba do kontaktu:
W sprawach proceduralnych:
Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych,
tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, email: e.jacewicz@swieszyno.pl
W sprawach merytorycznych:
Ewa Zinowska-Suska – inspektor ds. inwestycji drogownictwa tel. 94 31 60 139
-
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie z zaznaczeniem części, której dotyczy w terminie wskazanym w zapytaniu (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną w zapytaniu).
- Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
- Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
- Rozliczenie następuje tylko w PLN.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane postanowienia umowy dołączone do zapytania ofertowego – załącznik nr 2
- Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:
- Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1) listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;
2) telefonicznie 94 31 60 120
3) fax - 94 31 61 491
4) przez e-mail: gmina@swieszyno.pl.
10.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl
10.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.
10.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa
10.5. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)
10.6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.
10.7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
10.8. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10.9. Wymóg podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
Do oferty należy załączyć:
Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1
Załącznik:
1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.
2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.