Zapytanie ofertowe.

GN.271.1.2021.AP                     

                     Świeszyno, dnia 3 lutego 2021r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 365/VIII/2021 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych obowiązujący  w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych w celu określenia wartości dla potrzeb ustalenia wysokości opłat adiacenckich z tytułu podziału działek”

2. Przedmiot zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii o wartości nieruchomości w ramach postępowań w sprawie ustalenia i naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału prowadzonych przez Wójta Gminy Świeszyno w 2021 roku (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego), w zależności od potrzeb zamawiającego.

2.1.1. Opracowania dostarczane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy, zgodnie  z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego, według cen jednostkowych określonych w wypełnionym przez Wykonawcę załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

2.1.2. Ceny jednostkowe operatów podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.

2.1.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2.1.8. Podane ceny ofertowe pokrywają wszelkie zobowiązania wobec Zamawiającego i wszystko co konieczne dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia. Przy różnicy w cenie na fakturze z ceną ofertową bez uzgodnienia z zamawiającym, faktura zostanie odesłana w celu poprawy. Termin zapłaty liczony będzie od wpływu poprawionej faktury do zamawiającego.

3. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2021r.

4. Kryterium wyboru oferty: Cena

Cena - 100% (max 100 pkt.),

Max suma punktów do osiągnięcia 100

Sposób wyliczenia punktów:

W kryterium cena za punkty obliczone zostaną na podstawie następującego wzoru:

cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x    100  x waga

                                                       cena badanej oferty 

- stosowana punktacja:   0  - 100 pkt.   gdzie  1% = 1 pkt.

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).

Przy czym waga dla poszczególnych cen jednostkowych przedstawia się następująco:

Lp.

Nazwa

Waga

1.

Wycena działki do opłaty adiacenckiej z tytułu podziału:

- za działkę przed podziałem

30%

- za działkę po podziale

70%

5. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia 12 lutego 2021r. godz. 12:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno,
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno
  • drogą elektroniczną na adres: a.potykanowicz@swieszyno.pl

Oferty należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób:

Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych w celu określenia wartości dla potrzeb ustalenia wysokości opłat adiacenckich z tytułu podziału działek”

 

Nie otwierać przed dniem 12 lutego 2021 r. godz. 12:00.

6. Warunki płatności:

Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru. Płatność dokonywana będzie za wykonane zlecenie, na podstawie wystawionej faktury.

Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury za wykonane zlecenie cząstkowe. W przypadku złożenia błędnej faktury termin płatności liczony będzie od dnia złożenia u Zamawiającego poprawionej faktury.

7.  Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Aleksandra Potykanowicz – st.inspektor ds. gospodarki nieruchomościami, a.potykanowicz@swieszyno.pl, tel. 94 31 60 135

8. Sposób przygotowania oferty:

  1. Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową i podpisem Wykonawcy i być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  3. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publicznoprawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  4. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  5. Termin związania ofertą – 30 dni.
  6.   Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego – załącznik nr 2.

9. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania  na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

10. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W  każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem   adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to , że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania jednak to działanie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych jeżeli prawo to nie jest wyłączone przepisami prawa a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Wójt
/-/
Ewa Korczak

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2021-02-03 13:45:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2021-02-03 13:50:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki