Zapytanie ofertowe.

Ogłoszenie nr 2020-851-1576

Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego.

Status ogłoszenia: Opublikowane

Termin składania ofert

2020-09-04 13:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2020-08-27

Data ostatniej zmiany

2020-08-27

Planowany termin podpisania umowy

2020-09

Powstaje w kontekście projektu

RPZP.09.03.00-32-0062/18 - Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego.

Warunki zmiany umowy

Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.

Załączniki

  1. 1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1, 2 i 4.

    Pobierz
  2. 2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1, 2 i 4.

    Pobierz
  3. 3. Załącznik nr 3 - wykaz wyposażenia

    Pobierz

Części zamówienia

  • Część 1

    Wyposażenie centrum aktywizacji

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    Dostawa

    Dostawy inne

    Opis

    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dodatkowego niezbędnego do prowadzenia działań aktywizacyjnych w Świetlicy Wiejskiej w Zegrzu Pomorskim. 2. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). 4. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna. 5. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – w formularzu ofertowym. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że w celu potwierdzenia, iż oferowane materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania Zamawiającego, takie dokumenty jak: atesty, certyfikaty, deklaracje, gwarancje należy złożyć wraz z dostawą . 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zapytaniu ofertowym oraz załączniku nr 3 do niniejszego zapytania. Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania: tytuł operacji „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” nr RPZP.09.03.00-32-0062/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich. 9. Termin realizacji zamówienia: do 30.10.2020 r.

    Okres gwarancji

    min 36 miesięcy

    Kody CPV

    37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

    37461000-7 Gry stołowe i wyposażenie

    42340000-1 Piece inne niż domowe

    42641200-3 Obrabiarki do obróbki ceramiki

    44512000-2 Różne narzędzia ręczne

    Miejsca realizacji

    adres

    Kraj

    Polska

    Województwo

    zachodniopomorskie

    Powiat

    koszaliński

    Gmina

    Świeszyno

    Miejscowość

    Zegrze Pomorskie

    Warunki, jakie musi spełniać oferent

    Typ

    Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis

    W zapytaniu mogą brać udział oferenci, którzy: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia; - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana za zasadzie „spełnia – nie spełnia”. W celu potwierdzenia spełnienia w/ warunków wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone na/wg wzoru nr 2 do niniejszego zapytania

    Typ

    Dodatkowe warunki udziału

    Opis

    W zapytaniu mogą brać udział oferenci, którzy: -nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udział lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ RPO WZ; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana za zasadzie „spełnia – nie spełnia”. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone na/wg wzoru nr 2 do niniejszego zapytania.

    Typ

    Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

    Opis

    1. Do oferty należy załączyć: a. Formularz Ofertowy sporządzony na/wg załącznika nr 1. b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone na/wg załącznika nr 2 c. Wypełniony załącznik nr 3. 2. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Miejsce i termin złożenia oferty Oferty należy złożyć do dnia 04.09.2020 r. godz. 13:00. Dopuszcza się złożenie oferty: • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów. • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno • pocztą elektroniczną na adres e:mail: m.cygan@swieszyno.pl Oferty dostarczone osobiście lub pocztą należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na zakup i dostawę wyposażenia centrum aktywizacji w sprzęt niezbędny do prowadzenia działań aktywizacyjnych – nie otwierać przed 04.09.2020 r. godz. 13.00”

    Kryteria oceny

    Czy kryterium cenowe

    TAK

    Opis

    A. Cena –waga 90% (max 90 pkt.)

    Czy kryterium cenowe

    NIE

    Opis

    B. Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.) Oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej: Okres gwarancji ilość punktów - gwarancja 36 m-cy – 0 pkt. - gwarancja 42 m-ce – 5 pkt. - gwarancja 48 m-cy – 10 pkt.

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1, 2 i 4.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1, 2 i 4.

3. Załącznik nr 3 - wykaz wyposażenia

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2020-08-27 09:48:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2020-08-27 10:01:01)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki