Petycja 4

Open Nexus Sp. z o.o.
Mariusz Jankowiak 
28 Czerwca 1956 R. 398B
61-441 Poznań
platformazakupowa.pl
 
Adresatem Wniosku/Petycji* - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny  za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail ! - pod którym odebrano niniejszy wniosek.
 
Dane wnioskodawcy/petycjodawcy* znajdują się poniżej oraz - w załączonym pliku sygnowanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 
 
 
Preambuła Petycji: 
W listopadzie 2018 r. i w sierpniu 2019 r. sygnalizowaliśmy Decydentom w Gminach - problematykę związaną z przejściem na tryb pełnej elektronizacji zamówień publicznych. 
 
Obecnie  w sytuacji obowiązywania Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374) - szczególnego znaczenia nabierają procedury związane z pełną elektronizacją wszelkich sfer związanych z działalnością Urzędów. 
W tym oczywiście zdalne kontakty z Interesantem, Oferentem, Wykonawcą, etc - vide art. 3 tejże Ustawy - w interpretacji sensu largo. 
 
W związku z powyższym:
Treść petycji/Prośby:  
Na mocy art. 63 Konstytucji RP w związku z art 2 pkt 1, 2 i 3 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) w nawiązaniu do  241 Kodeksu postępowania administracyjnego, wnosimy petycję - prosząc Wójta/Burmistrza/Prezydenta  -  aby w trybie §6 ust. 2 pkt. 2 załącznika nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z dnia 20 stycznia 2011 r.)  zlecił  - przyporządkowanie załącznika do petycji o nazwie “Pismo ws. udostępnienia platformazakupowa.pl” do odpowiedniej klasy z wykazu akt w trybie wyżej wzmiankowanych przepisów.
Oczywiście rzeczone pismo dotyczy elektronizacji procedur urzędowych, jak sygnalizowano w preambule  - nawiązując do elektronizacji kontaktów z Oferentami, (…) wykonawcami, interesantami, etc  
 
Osnowa Petycji:
Zdaniem petycjodawców  przewidziana w powoływanym przepisie archiwizacja ofert przyczynia się do optymalizacji kosztów publicznych. 
 
W mniemaniu petycjodawców - dzięki działaniom sfer Rządowych (w skali makro) w ostatnim czasie sytuacja związana z optymalizacją przychodów i kosztów publicznych - ulega poprawie  - szczególnie dzięki takim działaniom jak podjęcie uchwały Nr 207 Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2017 r. (M.P. z 2018 r. poz. 12). - vide sieć Internet. 
 
 
Wnioskodawcę - jak każdego Obywatela  bardzo cieszą tego typu działania systemowe, które z pewnością (jak jest to w założeniu) pomogą Decydentom w elektronizacji i zdalnej obsłudze Interesanta, Oferenta, Wykonawcy, etc i przyczynią się do optymalizacji wydatkowania środków publicznych.  
 
 
W przypadku uwzględnienia petycji - scilicet: - wystarczy archiwizacja załącznika  - aby w obecnej sytuacji nie absorbować czasu Urzędników - odpowiedź na petycję nie jest konieczna - pro forma ewentualne informacje można przesyłać pod adres: eletronizacja@platformazakupowa.pl 
 
 
 
Współwnioskowca/Petycjodawca*:
Osoba Prawna
Szulc-Efekt sp. z o. o.
reprezentowana przez:
Adam Szulc 
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa
nr KRS: 0000059459
Kapitał Zakładowy: 222.000,00 pln
Dodatkowe informacje:
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05)  Imię i nazwisko osoby reprezentującej Podmiot wnoszący petycję ujawnione jest powyżej  
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy -  petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej, sygnowana podpisem elektronicznym (który ujawnia dodatkowe dane), a adres ujawniony expressis verbis w petycji jest wskazanym zwrotnym adresem e-mail.  
 
 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jan Szostak
(2020-04-03 10:45:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Jan Szostak
(2020-04-03 10:46:14)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki