Petycja 4
Open Nexus Sp. z o.o.
Mariusz Jankowiak
28 Czerwca 1956 R. 398B
61-441 Poznań
platformazakupowa.pl
Adresatem Wniosku/Petycji* - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail ! - pod którym odebrano niniejszy wniosek.
Dane wnioskodawcy/petycjodawcy* znajdują się poniżej oraz - w załączonym pliku sygnowanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Preambuła Petycji:
W listopadzie 2018 r. i w sierpniu 2019 r. sygnalizowaliśmy Decydentom w Gminach - problematykę związaną z przejściem na tryb pełnej elektronizacji zamówień publicznych.
Obecnie w sytuacji obowiązywania Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374) - szczególnego znaczenia nabierają procedury związane z pełną elektronizacją wszelkich sfer związanych z działalnością Urzędów.
W tym oczywiście zdalne kontakty z Interesantem, Oferentem, Wykonawcą, etc - vide art. 3 tejże Ustawy - w interpretacji sensu largo.
W związku z powyższym:
Treść petycji/Prośby:
Na mocy art. 63 Konstytucji RP w związku z art 2 pkt 1, 2 i 3 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) w nawiązaniu do 241 Kodeksu postępowania administracyjnego, wnosimy petycję - prosząc Wójta/Burmistrza/Prezydenta - aby w trybie §6 ust. 2 pkt. 2 załącznika nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z dnia 20 stycznia 2011 r.) zlecił - przyporządkowanie załącznika do petycji o nazwie “Pismo ws. udostępnienia platformazakupowa.pl” do odpowiedniej klasy z wykazu akt w trybie wyżej wzmiankowanych przepisów.
Oczywiście rzeczone pismo dotyczy elektronizacji procedur urzędowych, jak sygnalizowano w preambule - nawiązując do elektronizacji kontaktów z Oferentami, (…) wykonawcami, interesantami, etc
Osnowa Petycji:
Zdaniem petycjodawców przewidziana w powoływanym przepisie archiwizacja ofert przyczynia się do optymalizacji kosztów publicznych.
W mniemaniu petycjodawców - dzięki działaniom sfer Rządowych (w skali makro) w ostatnim czasie sytuacja związana z optymalizacją przychodów i kosztów publicznych - ulega poprawie - szczególnie dzięki takim działaniom jak podjęcie uchwały Nr 207 Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2017 r. (M.P. z 2018 r. poz. 12). - vide sieć Internet.
Wnioskodawcę - jak każdego Obywatela bardzo cieszą tego typu działania systemowe, które z pewnością (jak jest to w założeniu) pomogą Decydentom w elektronizacji i zdalnej obsłudze Interesanta, Oferenta, Wykonawcy, etc i przyczynią się do optymalizacji wydatkowania środków publicznych.
W przypadku uwzględnienia petycji - scilicet: - wystarczy archiwizacja załącznika - aby w obecnej sytuacji nie absorbować czasu Urzędników - odpowiedź na petycję nie jest konieczna - pro forma ewentualne informacje można przesyłać pod adres: eletronizacja@platformazakupowa.pl
Współwnioskowca/Petycjodawca*:
Osoba Prawna
Szulc-Efekt sp. z o. o.
reprezentowana przez:
Adam Szulc
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa
nr KRS: 0000059459
Kapitał Zakładowy: 222.000,00 pln
Dodatkowe informacje:
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05) Imię i nazwisko osoby reprezentującej Podmiot wnoszący petycję ujawnione jest powyżej
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy - petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej, sygnowana podpisem elektronicznym (który ujawnia dodatkowe dane), a adres ujawniony expressis verbis w petycji jest wskazanym zwrotnym adresem e-mail.
Wytworzył:
Udostępnił:
Jan Szostak
(2020-04-03 10:45:50)
Ostatnio
zmodyfikował:
Jan Szostak
(2020-04-03 10:46:14)