Zapytanie ofertowe.

ZP.271.180.2019                                                                  Świeszyno, dnia 21.08.2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno
    na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn:

 

Dostawa samochodu dostawczego z HDS.”

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego:

- z zabudową skrzyniową o ładowności do 3.5 tony,

- z zamontowanym urządzeniem HDS min 2.4 tony dopuszczonym przez UDT,

- miejsce dostawy: siedziba zamawiającego

Parametry samochodu określono w załączniku nr 1.

 

2.1 Wymagania dodatkowe:

  • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) i prawnych samochód.

Podwozie pojazdu musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu bądź decyzję zwalniającą z homologacji na podwozie samochodu będącego przedmiotem dostawy zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym .

  • Wykonawca jest obowiązany dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na koszt własny.
  • Wykonawca udzieli na dostarczony pojazd gwarancji na okres zgodnie ze złożoną ofertą (minimum  24 miesiące) liczony od daty jego dostarczenia,
  • Drobne naprawy gwarancyjne i przeglądy okresowe będą wykonywane
    u Zamawiającego,
  • Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne na zamontowane
    w pojeździe wyroby i urządzenia wystawione przez ich producentów.
  • W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zgłoszeniu wady nie krótszym niż 5 dni i nie dłuższym niż 14 dni, chyba że strony uzgodnią inny termin adekwatny do rodzaju prac naprawczych koniecznych do wykonania. Czas reakcji serwisu – 48 godziny od daty zgłoszenia w formie elektronicznej lub telefonicznie.
  • Jeżeli Wykonawca nie usunie zgłoszonej wady w terminie wyznaczonym, to Zamawiający  uprawniony jest do zlecenia jej usunięcia innej osobie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: kartę pojazdu, instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, książkę gwarancyjną, aktualne świadectwo dopuszczenia, 2 komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji, ponadto wyda wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
  • Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu :

  • są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami praw;
  • posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zapytania ofertowego;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację złożonej oferty;
  • nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego, w stanie upadłości lub likwidacji.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena -  85%

Gwarancja – 15%

 

                          cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = _______________________________________________  x 100 x 85%

                                                           cena badanej oferty

 

 

  1. W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy.

Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.

W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesięczny okres gwarancji jakości.

Okres gwarancji         ilość punktów

- gwarancja 24 m-cy                 – 0 pkt.

- gwarancja 36 m-cy                 - 5 pkt.

- gwarancja 48 m-cy                 – 10 pkt.

- gwarancja 60 m-cy                 – 15 pkt.

 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Oferty należy złożyć do dnia 29.08.2019 r. do godz. 12:00

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta, parter.
  • pocztą na  adres Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno, Biuro Interesanta, parter,
  • na adres e-mail: gmina@swieszyno.pl

 

Oferta należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób:

 

Dostawa samochodu dostawczego z HDS”

                                                                                                  

Nie otwierać przed dniem 29.08.2019 r. do godz. 12:00

 

W przypadku braku jasnego (wyżej wskazanego) oznaczenia, list może zostać potraktowany jak zwykła poczta i otwarty wraz z pocztą przychodzącą danego dnia, co spowoduje dostarczenie do osoby merytorycznej po terminie otwarcia.

W takim przypadku oferta traktowana jest jako oferta złożona po terminie.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty droga elektroniczną lub telefonicznie.

 

UWAGA: Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

  1. Warunki płatności;

Płatność dokonywana będzie za wykonanie przedmiotu zamówienia, na podstawie wystawionej faktury po potwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanej dostawy.

Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia błędnej faktury termin płatności liczony będzie od dnia złożenia u Zamawiającego poprawionej faktury.

 

  1. Osoba do kontaktu:

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest:
Mirosław Szymanowski – kierownik RGKM, tel.94 31 60 127, m.szymanowski@swieszyno.pl

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

 

  1. Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony.
  2. Wykonawca może złożyć  tylko jedną ofertę.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  4. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę oraz zapisaną datą naniesienia zmiany.
  6. Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną w zapytaniu).
  7. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  8. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno- prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  9. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  10. Termin związania ofertą – 30 dni.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do 29.11.2019 r.

 

  1. Odrzuceniu podlegają oferty:
    1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
    2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.

 

  1. Informacje dodatkowe:

zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Do oferty należy załączyć:
  • Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną w załączniku 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
  • Niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta. Wymóg przedstawienia pełnomocnictw dotyczy sytuacji, w których oferta jest podpisana przez osobę (osoby) inną niż ujawnione we właściwym rejestrze sądowym jako uprawnioną do reprezentacji Oferenta;
  • Projekt umowy z uwzględnieniem zapisów zamawiającego określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji przedstawionego projektu umowy. Wszystkie spory związane z wykonaniem umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.

Zapisy dot. kar umownych:

  1. Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną

a)  za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10% wartości niewykonanego zakresu umowy,

b)  za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia ryczałtowego brutto licząc za każdy dzień opóźnienia.

c) za każdy dzień opóźnienia w terminie usunięcia wad w wysokości 0,5% wynagrodzenia ryczałtowego brutto,

3.   Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kwoty naliczonych kar umownych
z wynagrodzenia bezpośrednio przy zapłacie faktury VAT, wystawionej za realizację przedmiotu umowy.

4.    Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli wyrządzona szkoda przewyższa wartość kary umownej.

5.   Zapłacenie kar umownych nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu umowy, ani jakichkolwiek innych zobowiązań wynikających z umowy.

 

 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W  każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem   adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to , że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania jednak to działanie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych jeżeli prawo to nie jest wyłączone przepisami prawa a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niep odania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-08-21 14:06:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-08-21 14:23:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki