Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 510144953-N-2019 z dnia 15-07-2019 r.

Gmina Świeszyno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” - Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
„Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” nr RPZP.09.03.00-32-0062/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548688-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 33092070700000, ul. Świeszyno  71, 76-024  Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” - Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu „Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie” - branża sanitarna, budowlana, elektryczna i drogowa. Inwestycja związana z przebudową oczyszczalni ścieków realizowana będzie na działkach nr 82/1, 82/2, 76/2 i 119 w miejscowości Zegrze Pomorskie, gmina Świeszyno, powiat koszaliński, woj. zachodniopomorskie. Przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie o obecnej wydajności Qśrd=37m3/d. Po przebudowie docelowa wydajność oczyszczalni Qśrd=72m3/d. Nr sprawy ZP.271.12.2019 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. 1) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; 2) powołanie Inspektora koordynatora – koordynującego czynności pozostałych inspektorów i reprezentującego zespół Inspektorów przed Zamawiającym; 3) koordynacja i nadzór Inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.) oraz przepisami polskiego prawa; 4) sprawowanie nadzoru na placu budowy przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego wymaganej specjalności obejmujące minimum 1 wizytę w trakcie każdego tygodnia realizacji prac danej branży oraz w sytuacji, gdy nie jest wystarczający nadzór ze strony Inspektora koordynatora oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność Inspektorów ma być potwierdzona wpisem na „Liście obecności Inspektorów Nadzoru” u Zamawiającego. 5) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; 6) kontrolowania i nadzorowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 7) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 8) akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową; 9) każdorazowa weryfikacja i zaopiniowanie przedkładanego przez Wykonawcę robót harmonogramu; 10) kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; 11) udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; 12) organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu; 13) udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, a także inicjowanie spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; 14) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 15) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; 16) zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; 17) sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 18) sprawdzanie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 19) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; 20) mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 21) bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; 22) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokumentacji powykonawczej oraz uczestnictwo w odbiorze robót; 23) poświadczenia terminu zakończenia robót; 24) udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji. 25) powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 26) zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 27) przygotowanie protokołów konieczności w raz ze sprawdzeniem wraz ze sprawdzeniem kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne, zaniechane; 28) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; 29) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót; 30) informowanie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą; 31) pomoc w rozliczeniu inwestycji po zakończeniu i odbiorze inwestycji, sprawdzenie zestawienia rzeczowo-finansowego; 32) uczestnictwo w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego; 33) dokonywania na bieżąco wpisów do dziennika budowy; 34) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 35) weryfikacja i akceptacja miesięcznych raportów z postępu robót sporządzanych przez Wykonawcę robót 36) innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; 37) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze robót związanych z usunięciem ujawnionych wad;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "UNO" Krzysztof Chwalisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sianowska 28
Kod pocztowy: 75-643
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97908.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-07-15 14:43:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-07-15 14:44:08)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki