Zapytanie ofertowe.

ZP.271.98.2019                                                    Świeszyno, dnia 30 kwietnia 2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

                  „Przebudowę (remont) ul. Brzozowej w Niekłonicach     

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę - urządzenie części ul. Brzozowej
w Niekłonicach – działka nr 113/11 i 116/31 o długości ok. 210,0mb.

 

2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Droga ul. Brzozowa jest droga gminną gruntową w większości urządzoną. Odcinek
ok. 210,0 mb jest nieurządzony – wyjeżdżony zwyczajowo. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, siec gazowa
i energetyczna.

Przebudowa - urządzenie części ul. Brzozowej w Niekłonicach obejmuje wykonanie robót budowlanych:

            - zdjęcie humusu

            - wykonanie robót ziemnych

            - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego

- nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 10cm

- podbudowa z tłucznia betonowego lub betonowo-ceglanego w proporcji 80/20%, frakcja 0-63, gr. 0,20m

            - warstwa odsączająca z piasku, gr. 0,15m

           - plantowanie skarb i poboczy

Zakres przebudowy – urządzenia drogi przedstawiono na załączniku  nr 4a i 4b.

Przebudowę wykonać zgodnie z rysunkiem przekrój normalny– załącznik nr 5.

Obecny stan drogi przedstawiono na zdjęciu – załącznik nr 6. 

Do zadań wykonawcy należy wytyczenie drogi w terenie oraz regulacja studni kanalizacyjnych oraz połączenie przebudowywanej drogi z drogą istniejącą.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 28.06.2019r.

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na budowie budowie/przebudowie drogi o wartości min. 15 000,00 zł brutto.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:
    1. Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena jednostkowa (brutto) – 100 % (100 pkt)

  1. Sposób wyliczenia punktów: 

 

W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:

 

cena najniższa spośród badanych ofert

 ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x100 x waga

 

cena badanej oferty

gdzie:
            -  gdzie  1% = 1 pkt.

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia  10 maja 2019r. godz. 13:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno

 

 

 UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.

 

  1. Warunki płatności;

Rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktury końcowej za wykonanie roboty budowlanej  wraz z protokołem odbioru końcowego.

Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest:  w sprawach proceduralnych: Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120

W sprawach merytorycznych: Ewa Zinowska – Suska – inspektor ds. inwestycji i drogownictwa, el 94 31 60 139

  

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
    3. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie
      z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  1. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  2. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  3. Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  4. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 3 – wzór umowy

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  2. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W  każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem   adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to , że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania jednak to działanie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych jeżeli prawo to nie jest wyłączone przepisami prawa a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny sporządzony na/wg załącznika nr 1
  2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

- 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie drogi o wartości min. 15 000,00 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana należycie – wg załącznika nr 2

 

 

                                                                                               Wójt

                                                                                               /-/

                                                                                                          Ewa Korczak

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 do nr 3.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 do nr 3.

3. Załącznik nr 4a - zakres do przebudowy.

4. Załącznik nr 4B - zakres do przebudowy.

5. Załącznik nr 5 - przekrój normalny.

6. Załącznik nr 6 - zdjęcie przedstawiające obecny stan drogi.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-04-30 14:29:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-04-30 14:46:20)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki