Zapytanie ofertowe.

Szkoła Podstawowa im. 27 Wołyńskiej Dywizji
Piechoty Armii Krajowej
w Świeszynie
Świeszyno 6, 76-024 Świeszyno

.......................................................................                       Świeszyno, dnia  18.06.2018r.

Zamawiający:

 

Nr sprawy: SP. 212.2.2018

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1.  Zamawiający:  Szkoła Podstawowa im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Świeszynie, Świeszyno 6, 76-024 Świeszyno, na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zaprasza do złożenia ofert na:

 

„Przebudowę schodów zewnętrznych budynku szkoły wraz z wymianą okna”.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa zamówienia:

„Przebudowa schodów zewnętrznych budynku szkoły wraz z wymianą okna”

  1. Miejsce realizacji:

Świeszyno, działka nr 197/3 obręb Świeszyno, gmina Świeszyno

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych budynku szkoły polegającej na zmianie biegu schodów oraz wymianie okna nad nowym biegiem.

Przebudowa obejmować będzie:

  1. roboty rozbiórkowe:
  • rozbiórka balustrady;
  • rozbiórka betonowego bloku schodów;
  • rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki polbruk;
  • rozbiórka schodów drewnianych tymczasowych;
  • wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki na wysypisko;
  • wywiezienie złomu pochodzącego z robót rozbiórkowych na składowisko złomu.
  1. roboty budowlane związane z wykonaniem schodów oraz montażem okna:
  • wykonanie wykopu pod fundament schodów z wywiezieniem gruntu na wysypisko;
  • wykonanie schodów betonowych zewnętrznych posadowionych na gruncie;
  • wykonania okładzin stopni i podstopni schodów z terakoty;
  • wykonanie wyprawy bocznych powierzchni schodów z tynku mozaikowego;
  • uzupełnienie tynków cokołu budynku;
  • uzupełnienie nawierzchni chodnika kostką betonową polbruk;
  • wymiana okna pcv w łazience na okno aluminiowe EI30 wraz z remontem ościeży okiennych, osadzeniem parapetu, obróbek blacharskich i malowaniem tynków wewnętrznych.

 

UWAGA:

Dobór kolorystyki do uzgodnienia z inwestorem.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
    w skład którego wchodzi:
  • projekt budowlany;
  • przedmiar robót;
  • STWiORB.
    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych
      w dokumentacji projektowych załączonych do niniejszego postępowania.

 

UWAGA:

Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.

Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).

Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione
w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa musza uzyskać akceptację inspektora nadzoru.

W takim wypadku  Wykonawca musi  przedłożyć   odpowiednio:  dokumenty   opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu  określonego  przez  Zamawiającego   spoczywa   na składającym  ofertę.

Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.

 

  1. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna.
  2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – w formularzu ofertowym.
  3. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie
    z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną,  a także podpisaną umową.
  4. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych w ilości 2 egz. nie później niż w dniu złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym
  6. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia i uzyskania w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  1. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania
     oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca
  2. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia 27.07.2018r.

  1. Okres gwarancji  min. 36 m-cy od daty odbioru końcowego.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie:

Szkoła Podstawowa im. 27 WDP AK w Świeszynie- sekretariat szkoły

 

  • pocztą na adres:

Szkoła Podstawowa im. 27 WDP AK w Świeszynie- sekretariat szkoły

 

Termin składania ofert upływa w dniu 25 czerwca 2018 r. godz. 13:00.

 

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

  1. Opis sposobu obliczenia ceny.
    1. Ceny ofertowe należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH.
    2. Stawki cenowe muszą uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia tj. między innymi:
  • koszty związane z dojazdem na miejsce robót i powrót do bazy
  • koszty wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych,
  • naprawienie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia innych robót, placów lub urządzeń istniejących w terenie,
  •  koszty niezbędnego oznakowania i zabezpieczenia.
    1. Cena ofertowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją  zamówienia i w rozumieniu art.632KC jest niezmienne do czasu zakończenia realizacji zadania.

UWAGA

Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą  do  żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem priorytetowym jest projekt budowlany.

Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.

  1. Warunki płatności;

Płatność dokonywana będzie za wykonane zlecenie, na podstawie protokołu odbioru i wystawionej faktury .

Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury .

 

  1. Osoby do kontaktu

Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe są:

    Joanna Remplewicz- tel. 94 3161 310

    Halina Michalska – tel. 94 3161 225

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. OFERTA:
    2. Można złożyć tylko jedną ofertę cenową.
    3. Oferta wraz z załącznikami winna zawierać treść taką jak w Formularzu ofertowym niniejszego zapytania ofertowego, napisaną w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
    4. Całość usługi objętej zamówieniem musi być wykonywana zgodnie
      z obowiązującymi przepisami prawa oraz powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
    5. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno- prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
    6. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
    7. Przy wyborze oferty Zleceniodawca będzie się kierował kryterium:
      Cena (brutto) – 100 %,
    8. Termin związania ofertą – 30 dni.
    9. Wykaz obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
    10. Do oferty należy załączyć:
  1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1.
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2.

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Klauzula informacyjna

12.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Szkoła Podstawowa im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Świeszynie, Świeszyno 6, 76-024 Świeszyno reprezentowana przez Joannę Remplewicz - będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@spswieszyno.pl

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane  w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do osób trzecich.

 

 

        Dyrektor

            /-/

                                                                                                                   Joanna Remplewicz

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 do nr 3.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 do nr 3.

Dokumentacja projektowa - załącznik nr 4

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-06-18 14:21:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-06-18 14:29:58)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki