Zapytanie ofertowe.

 

RIG.271.107.2018.ES                                           Świeszyno, dnia 08 maja 2018r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

„Dostawę i montaż 2 lamp oświetleniowych hybrydowo-ledowych                     w miejscowości Włoki, Gmina Świeszyno”

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa i montaż 2 sztuk lamp hybrydowo-ledowych w miejscowości Włoki, gmina Świeszyno w pasie drogi gminnej dz. nr 761.
 

 

Montaż lamp w II strefie wiatrowej.

 

Specyfikacja lampy hybrydowej:

- słup stalowy, wzmocniony, wysokość 6-8m,  zabezpieczenie słupa antykorozyjne i wykończenie słupa – ocynk.

-  akumulator pełny żelowy (hermetyczny), pojemność min. 2x150Ah, układ zasilania 24V, akumulatory umieszczone w ziemi w hermetycznych skrzynkach z tworzywa sztucznego  (klasa szczelności IP65)

- źródło światła –oprawa LED, barwa światła zimna biała, moc oprawy min. 56W z możliwością redukcji mocy

- podstawa betonowa prefabrykowana

- turbina wiatrowa o mocy min. 300W

- panele fotowoltaiczne polikrystaliczne – 2x250W

- czas pracy – 7-14h

- kontroler elektroniczny sterujący układem typu PWM, montowany w słupie

- układ zasilania  24V

- sposób włączania/wyłączania – czujnik zmierzchowy

- okablowanie, zabezpieczenie bezpiecznikowe  akumulator-kontroler; kontroler-oprawa

- warunki klimatyczne dla całej lampy: -25/+50oC

- wodoszczelność oprawy: IP65

- gwarancja –60 miesięcy

- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy bardzo niesprzyjającej pogodzie ) – 6 dni

- zamontowane lampy mają zostać zaprogramowane tak aby świeciły rano i wieczorem (czas świecenia w uzgodnieniu z Zamawiającym)

 

UWAGA:

Przed wykonaniem dostawy i montażu Wykonawca zobowiązany jest do wyjazdu w teren z przedstawicielem Gminy Świeszyno i przedstawienia propozycji ustawienia lamp pod kątem technicznym (min. kierunek świecenia) oraz zaznaczenie na dostarczonych przez Zamawiającego mapach propozycji lokalizacji lamp z uwzględnieniem warunków technicznych.

Zamawiający  na załączonych mapach wskazał orientacyjnie miejsca lokalizacji lamp.

Na dostarczone lampy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do odbioru końcowego dokumentację powykonawczą (spiętą w teczkę) zawierającą deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp. zamontowanych elementów. Forma dokumentacji powykonawczej w uzgodnieniu z Zamawiającym.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 15.08.2018r.
  1. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena (brutto) – 100 %,

 

                                    cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x 100

                                                        cena badanej oferty 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia  16 maja 2018r. godz. 12:00.

 

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, pok. Nr 1.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno

 

 UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

  1. Warunki płatności;

Zamawiający wymaga wystawienia jednej faktury za całość przedmiotu zamówienia.

 

Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120.

  

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
    3. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
    4. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
    5. Termin związania ofertą – 30 dni.
    6. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 3 – wzór umowy

 

9. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej– załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2

 

 

 

 

 

      Wójt

       /-/

Ewa Korczak

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf.

Mapka poglądowa załącznik nr 4

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-05-09 12:59:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-05-09 13:06:20)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki