Modyfikacja treści SIWZ nr 1 na zadanie pn.: "Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno".

RIG.271.130.1.2017.EJ                                            Świeszyno, dnia 12 września 2017 r.

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 

 

 

MODYFIKACJA SIWZ nr 1

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno”.

 

 

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), Zamawiający modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

 

 

  1. W pkt. 1 ppkt.1.3 a) Rozdział II SIWZ

 

skreśla się zapis

 

a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 10 000,00 zł brutto dla części nr 1,2,5

- 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej - o wartości min 20 000,00 zł brutto dla części nr 4,

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 50 000,00 zł brutto dla części nr 3

 

w zamian wprowadza się zapis:

 

a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej - o wartości min 20 000,00 zł brutto dla części nr 4,

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 50 000,00 zł brutto dla części nr 3

 

 

  1. W pkt. 3C ppkt. 1a)  - Rozdział II SIWZ

 

skreśla się zapis

 

a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 10 000,00 zł brutto dla części nr 1,2,5,

- 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej - o wartości min 20 000,00 zł brutto dla części nr 4,

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 50 000,00 zł brutto dla części nr 3

–wykaz wykonanych robót  sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ

                                                                                                        

w zamian wprowadza się zapis:

 

a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej - o wartości min 20 000,00 zł brutto dla części nr 4,

- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie miejsc postoju i wypoczynku terenu w zakresie przebudowy, budowy lub remontu obiektów budowlanych wykonanych w technologii drewnianej - o wartości min 50 000,00 zł brutto dla części nr 3

–wykaz wykonanych robót  sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ

 

 

  1. W Rozdziale III – załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy otrzymuje nowe brzmienie:

 

 

 

 

Wraz z ofertą należy  złożyć Formularz ofertowy o treści jak poniżej

 

Załącznik nr 1 do SIWZ

 

 

………………………………                                                  ……………………………               

(nazwa i adres wykonawcy)                                                                         (miejscowość, data)

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na realizację zadania:

 

„Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno”.

 

 

Oferuję/emy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na następujących warunkach:

 

 

Część 1: Zagospodarowanie terenu miejsca postoju MP-1.

 

  1. W kryterium cena

Cena ofertowa brutto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

Cena ofertowa netto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

 

  1. W kryterium czas gwarancji :
  • gwarancja 60 m-cy        
  • gwarancja 72 m-cy        
  • gwarancja 84 m-cy        

Proszę zaznaczyć zaoferowany czas gwarancji.

 

 

Część 2: Zagospodarowanie terenu miejsca postoju MP-2.

 

 

 

A W kryterium cena

Cena ofertowa brutto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

Cena ofertowa netto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

 

  1. W kryterium czas gwarancji :
  • gwarancja 60 m-cy        
  • gwarancja 72 m-cy        
  • gwarancja 84 m-cy        

Proszę zaznaczyć zaoferowany czas gwarancji.

 

Część 3: Zagospodarowanie terenu miejsca postoju i wypoczynku MPW-3, Oznakowanie szlaku.

 

  1. W kryterium cena

Cena ofertowa brutto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

Cena ofertowa netto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

 

  1. W kryterium czas gwarancji :
  • gwarancja 60 m-cy        
  • gwarancja 72 m-cy        
  • gwarancja 84 m-cy        

Proszę zaznaczyć zaoferowany czas gwarancji.

 

Część 4: Zagospodarowanie terenu miejsca postoju MP-4.

 

  1. W kryterium cena

Cena ofertowa brutto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

Cena ofertowa netto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

 

 

 

  1. W kryterium czas gwarancji :
  • gwarancja 60 m-cy        
  • gwarancja 72 m-cy        
  • gwarancja 84 m-cy        

Proszę zaznaczyć zaoferowany czas gwarancji.

 

Część 5: Zagospodarowanie terenu miejsca postoju MP-5.

 

  1. W kryterium cena

Cena ofertowa brutto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

Cena ofertowa netto …………………………………………………PLN

słownie złotych:………………………………………………………………………..

 

  1. W kryterium czas gwarancji :
  • gwarancja 60 m-cy        
  • gwarancja 72 m-cy        
  • gwarancja 84 m-cy        

Proszę zaznaczyć zaoferowany czas gwarancji.

 

Dane dotyczące Zamawiającego:

Gmina  Świeszyno

Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno

tel.  94  316 01 20 / faks 94 316 14 91

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

Nazwa.....................................................................................................................................

Siedziba........................................................................................woj.....................................

Nr telefonu/faksu.....................................................................................................................

nr NIP......................................................................................................................................

nr REGON...............................................................................................................................

Osoba do kontaktu:(imię, nazwisko, nr telefonu, fax., adres e-mail)

…………….............................................................................................................................

 

Zobowiązania Wykonawcy:

  1. Oświadczam/my, że podana kwota ofertowa obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
  2.  Oświadczam/my, że zapoznałem/liśmy się z treścią SIWZ dla niniejszego zamówienia, akceptuję/jemy ją bez ograniczeń.
  3. Oświadczam/my, że uważam/my się związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert;
  4. Akceptuję/my termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności i warunki gwarancji określone przez Zamawiającego w SIWZ;
  5. Gwarantuję/jemy wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie
    z treścią: SIWZ, wyjaśnieniami do SIWZ oraz jej modyfikacji;
  6. W przypadku uznania mojej/naszej oferty za najkorzystniejszą, umowę zobowiązujemy się zawrzeć w miejscu i terminie, jakie zostaną wskazane przez Zamawiającego;
  7. Oświadczam, że akceptuję proponowany przez Zamawiającego projekt umowy oraz postanowienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
  8. Oświadczam, że wybór niniejszej oferty nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego / będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w następującym zakresie:

…………………………………………………………………………………………….

  1. Na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. uPZP ,żadne
    z informacji zawartych w ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji / wskazane poniżej informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i w  związku z  niniejszym  nie  mogą  być  one  udostępniane,  w  szczególności  innym uczestnikom postępowania.

l.p.

Oznaczenie rodzaju (nazwy) informacji

Strony w ofercie

(wyrażone cyfrą)

od

do

a)

 

 

 

b)

 

 

 

 

  1. Zdobyliśmy wszelkie informacje konieczne do właściwego przygotowania niniejszej oferty;

 

  1. Oświadczam(y), że jestem małym bądź średnim przedsiębiorcą[1]:
  1. tak
  2. nie

 

  1. Niniejsza oferta składa się z …….. kolejno ponumerowanych stron.

 

 

 

Do oferty załączono następujące dokumenty:

 

  1. ………………………………………
  2. ………………………………………
  3. ………………………………………
  4. ………………………………………
  5. ………………………………………

 

 

………………………………………………………………….

Data i podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

Powyższe zmiany stanowią integralna część SIWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.

 

Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania
i składania ofert, w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów.

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian. Zmiana treści SIWZ została dokonana przez upływem terminu składania ofert.

Ww. zmiana wpływa na zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu.

 

 

 

                                                                                                    Wójt

                                                                                                     /-/
                                                                                               Ewa Korczak

 



[1]Należy skreślić niewłaściwe.

Por. zalecenie Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczące definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz.U. L 124 z 20.5.2003, s. 36). Te informacje są wymagane wyłącznie do celów statystycznych.

Małe przedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów EUR. Średnie przedsiębiorstwa: przedsiębiorstwa, które nie są mikroprzedsiębiorstwami ani małymi przedsiębiorstwami i które zatrudniają mniej niż  250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 milionów EUR lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów EUR.

 

Załączniki:

Modyfikacja SIWZ nr 1 - doc

Modyfikacja SIWZ nr 1 - pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

SIWZ po modyfikacji nr 1 z dnia 12 września 2017 r. - doc

SIWZ po modyfikacji nr 1 z dnia 12 września 2017 r. - pdf

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2017-09-12 13:17:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2017-09-12 13:24:46)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki