Opracowanie dokumentacji dotyczącej wykonania projektu rekultywacji zbiornika wodnego w miejscowości Kurozwęcz.
RIG.271.123.2017.JS Świeszyno, dnia 28 lipca 2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno zaprasza do złożenia ofert na:
Opracowanie dokumentacji dotyczącej wykonania projektu rekultywacji zbiornika wodnego w miejscowości Kurozwęcz.
-
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest opracow anie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej rekultywacji zbiornika wodnego oraz zagospodarowania terenu wokół niego na działce nr 10 w miejscowości Kurozwęcz, Gmina Świeszyno o powierzchni 1,70 ha, w zakresie:
- Wykonania projektu rekultywacji zbiornika wodnego.
Plan zintegrowanych działań rekultywacyjnych dla zbiornika wodnego musi być sporządzony w oparciu o analizę stanu zbiornika wodnego, w szczególności warunków gruntowo - wodnych. Projekt obejmować ma m.in. oczyszczenie
i zabezpieczenie zbiornika, wykonanie umocnień brzegów zbiornika.
- Wykonania projektu zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego.
Rekreacyjne i edukacyjne zagospodarowanie terenów przyległych,
w szczególności zaprojektowanie elementów małej architektury, nasadzeń a także elementów związanych z edukacją ekologiczną użytkowników korzystających ze zbiornika wodnego. Projekt zagodpodarowania obejmować ma m.in. wykonanie i montaż urządzeń małej architektury, ławy, miejsce na ognisko, tablica informacyjna, łakwa bez oparcia, kosz na śmieci, stojak na rowery, wykonanie dojść, ścieżek edukacyjnych, wykonanie wiaty z elementów drewnianych.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Koncepcję zagospodarowania terenu oraz przyjętych rozwiązań – 2 egz.
-
Projekt budowlany rekultywacji zbiornika wodnego wraz z jego docelowym zagospodarowaniem dla celów rekreacyjno – wypoczynkowych, sporządzony zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi w zakresie określonym w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zaopatrzony
w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia – 6 egz. (2 egz. dla Starostwa Powiatowego + 4 egz. dla Zamawiającego, w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę). - Projekt wykonawczy dla każdej z branż - 2 egz.,
-
Przedmiar robót wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 poz. 1129.) – 2 egz. - Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) – 2 egz.
- Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U z 2013 poz. 1129) – 2 egz.
- Decyzja pozwolenie na budowę / zaświadczenie, że organ nie wniósł sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
- Pozyskanie przez projektanta mapy do celów projektowych,
- Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, pozwoleń przekazania dokumentacji gotowej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę, m.in. ewentualne uzyskanie pozwolenia wodno prawnego.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zaświadczenie, że organ nie wniósł sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę;
- Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty.
- Trzy-krotna aktualizację kosztorysu inwestorskiego – wykonana w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Gminę Świeszyno.
- Odpowiadanie na pytania dot. Dokumentacji projektowej zadawane przez startujących w przetargu na roboty budowlane, w terminie wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego, a umożliwiającym udzielenie odpowiedzi zgodnie z terminem wskazanym w Prawie zamówień publicznych,
- Odpowiedzi na pytania oraz przygotowywanie dokumentów żądanych od instytucji do Zamawiający będzie składał wnioski o dofinasowanie i udzielał uzupełnień w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia.
- Przekazywanie na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac,
-
Uczestniczenie w spotkaniach konsultacyjnych z udziałem Zamawiającego,
mieszkańców i przedstawicieli lokalnej społeczności – w tym Rady Sołeckiej. - W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo Budowlane w ilości min. 3 wizyt na budowie/radzie budowy każdego projektanta, przy czym w ilości 3 wizyt na budowie/radzie budowy nie wlicza się pobytów projektanta/projektantów wynikających z błędów projektowych lub nieścisłości w dokumentacji projektowej. W przypadku potrzeby większej ilości wizyt na budowie, niż wskazano w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego, wg odrębnej umowy, przy czym koszt jednej wizyty na budowie/radzie budowy nie może przekroczyć 0,2% wartości przedmiotu umowy..
Dla całości opracowania przygotowanie materiałów oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień spoczywa na projektancie.
Całość opracowania w wersji papierowej oraz elektronicznej zapisanej w formacie dającym się odczytać przy wykorzystaniu komputera wyposażonego w podstawowe
i standardowe oprogramowanie, zostanie złożona w Urzędzie Gminy w Świeszynie
i protokolarnie przekazana.
Przedmiotem zamówienia jest również przekazanie praw autorskich do ww. dokumentacji zamawiającemu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego podczas postępowania przetargowego na roboty budowlane i podczas realizacji.
Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i norm, o których mowa w art. 30 ust. 1,3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” oraz doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
Przed sporządzeniem dokumentacji projektowo – kosztorysowej Wykonawca w terminie 21 dni od podpisania umowy wykona koncepcję zagospodarowania terenu oraz przyjętych rozwiązań. Kolejno przedstawi prezentację przygotowanego projektu koncepcyjnego Zamawiającemu na spotkaniach roboczych służących wypracowaniu koncepcji oraz na spotkaniach z mieszkańcami oraz Sołtysem i Radą sołecką.
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej nastąpi na podstawie zatwierdzonej koncepcji przez Zamawiającego.
Uwaga:
Zagospodarowanie terenu działki powinno uwzględniać zaprojektowany chodnik (dokumentacja w załączeniu – załącznik nr 4).
- Termin realizacji zamówienia – od podpisania umowy do:
- 21 dni od daty podpisania umowy przekazanie Zamawiającemu koncepcji zagospodarowania terenu oraz przyjętych rozwiązań do zatwierdzenia,
- 31.10.2017r. - przekazanie do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego w Koszalinie lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- 29.12.2017r. - przekazanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia, że organ nie wniósł sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
- Kryterium wyboru oferty:
- Cena za wykonanie dokumentacji - waga 90% (max. 90 pkt.)
- Ilość bezpłatnych wizyt w ramach nadzoru autorskiego waga 10% (max 10 pkt.)
Max. suma punktów do osiągnięcia 100
- Sposób wyliczenia punktów:
- W kryterium cena za wykonanie dokumentacji punkty obliczone zostaną na podstawie następującego wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x 90 %
cena badanej oferty
gdzie: stosowana punktacja: 0 - 90 pkt. gdzie 1% = 1 pkt.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół.
- W kryterium ilość wizyt w ramach nadzoru autorskiego powyżej 3 wizyt, punkty obliczone zostaną na podstawie następującego wzoru:
Ilość wizyt |
Ilość punktów |
do 3 |
0 pkt. |
4-5 |
4 pkt. |
6-7 |
6 pkt. |
8-9 |
8 pkt. |
10 i więcej |
10 pkt. |
Wykonawcy podają ilości pobytu wykonawcy na placu budowy lub w siedzibie zamawiającego na wezwanie zamawiającego, W przypadku braku wskazania w ofercie ilości wizyt w ramach nadzoru autorskiego, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca podał 3 wizyty.
- Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów sumując punkty uzyskane w ww. kryteriach.
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 08 sierpnia 2017 r. godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- osobiście w siedzibie urzędu:
Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno, pok. Nr 5.
- pocztą na adres:
Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno.
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.
-
Warunki płatności:
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie następująco:
- 80 % płatne po przekazaniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę w Starostwie Powiatowym w Koszalinie lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- 20% płatne po przekazaniu decyzji pozwolenia na budowę/zaświadczenia organu, że nie wniósł sprzeciwu do zamierzenia budowlanego .
- W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 Prawo budowlane. Ilość wizyt na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego zgodnie ze złożoną ofertą.
- W przypadku potrzeby większej ilości wizyt na budowie, niż wskazano w ofercie (pod warunkiem realizacji przedmiotowej inwestycji) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia nadzoru autorskiego, wg odrębnej umowy, przy czym koszt jednej wizyty na budowie/radzie budowy nie może przekroczyć 0,2% wartości przedmiotu umowy.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu zlecenia na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na jego rachunek bankowy w terminie do 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
- Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
- Osoba do kontaktu:
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Justyna Stępień – inspektor ds. ochrony środowiska tel. 94 31 60 137,
94 31 60 120.
-
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być opatrzona nazwą (pieczątką firmową) i podpisem Wykonawcy.
- Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
- Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
- Rozliczenie następuje tylko w PLN.
- Termin związania ofertą – 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
- Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 3 – wzór umowy.
Do oferty należy załączyć:
- Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Z up. WÓJTA
/-/
Irena Czenko
Sekretarz Gminy
Załączniki:
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3
Projekt zagospodarowania terenu - Załącznik nr 4