Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia na zadanie pn:
Ogłoszenie nr 106760 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Świeszyno: „Budowa dróg gminnych wewnętrznych – opracowanie dokumentacji projektowej” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno, krajowy numer identyfikacyjny 330920707, ul. Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa dróg gminnych wewnętrznych – opracowanie dokumentacji projektowej” Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIG.271.69.2017 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia: 1) sporządzenie projektu w wersji elektronicznej (pdf.) oraz mapy i rysunki dodatkowo w wersji dwg.; 2) Wykonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszeń robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia, że organ nie wniósł sprzeciwu do zamierzenia budowlanego 3) Wykonanie projektów wykonawczych 4) Wykonanie dokumentacji geologicznej 5) Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publiczngo (jeśli będzie wymagana) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę (przebudowę) dróg gminnych wewnętrznych. Istniejąca nawierzchnia dróg - gruntowa. Planowana nawierzchnia dróg: płyty typu YOMB. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje zadania: 1. m. Mierzym – przebudowa drogi dz. nr 134/1 – długość ok. 40m 2. m. Mierzym – przebudowa drogi dz. nr 141/13 – długość ok. 100m 3. m. Zegrze Pomorskie – przebudowa drogi dz. nr 37 – długość ok. 200m 4. m. Świeszyno – przebudowa drogi dz. nr 692/2 – długość ok. 270m 5. m. Świeszyno – przebudowa drogi dz. nr 395/15 – długość ok. 140m 6. m. Niekłonice – przebudowa drogi dz. nr 97/20 – długość ok. 370m 7. m. Niekłonice – przebudowa drogi dz. nr 43, 42/17, 42/31 – długość ok. 350m 8. m. Niedalino – przebudowa drogi dz. nr 19/20 – długość ok. 150m 9. m. Niedalino – przebudowa drogi dz. nr 150/3 – długość ok. 1200m Mapki z zakresem dróg do przebudowy stanowią załacznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 8 zadań wymienionych powyżej (zad. Nr 1 i 2 - przebudowa dróg w m. Mierzym należy wykonać w jednej dokumentacji projektowej). Również przedmiar robót i kosztorys inwestorski musi być wykonany z podziałem na zadania. Zamawiający wymaga dokonania uzgodnień roboczych projektów z Zamawiającym oraz Sołtysami i Radami sołeckimi w zakresie m.in dwóch lub trzech pasów ułożonych z płyt, ewentualnego poszerzenia pasa przeznaczonego na postój samochodów, planowanych mijanek itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna |
Wójt
/-/
Ewa Korczak