NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE inspektor ds. księgowości budżetowej

Wójt Gminy Świeszyno
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

inspektor ds. księgowości budżetowej

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrodę jubileuszową;
  • pracę w stałych godzinach;
  • udział w szkoleniach;
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe;
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole.
  1. Dane podstawowe:
  1. nazwa stanowiska pracy: inspektor ds. księgowości budżetowej
  2. nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71
    76 -024 Świeszyno
  3. wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
  1. Wymagania niezbędne:

 

  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
  2. wykształcenie średnie lub wyższe  umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  3. udokumentowany minimum 3 – letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 – letni staż pracy przy wykształceniu średnim;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych;
  2. znajomość zasad księgowości budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej  jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
  3. odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy, umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  4. biegła obsługa programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

  1. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków,
  2. prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania,
  3. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
  4. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
  5. przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
  6. prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT, sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy,
  7. przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy,
  8. współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
  9. sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży,
  10. rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym,
  11. przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie, 

V. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

Praca na I piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Budynek z podjazdem. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów  art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art.19 ustawy. Osoby, które zamierzają skorzystać   z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Świeszynie
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.

 

 

VII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. cv oraz list motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  2. kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie;
  3. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy),
  4. oświadczenie dotyczące pełni zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego (Załącznik Nr 1);
  5. oświadczenie dotyczące niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (Załącznik Nr 2);
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku  (Załącznik Nr 1);
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze  (Załącznik Nr 3);
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych oraz innych umiejętności i kwalifikacji;

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.

  1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie
    z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno 71 w  następujących godzinach: poniedziałek w godz. 8.00 – 16.00 , od wtorku do piątku w godz. 7.00 – 15.00 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 marca  2024r. (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy) na adres:

Urząd Gminy Świeszyno

Świeszyno 71,

76-024 Świeszyno

 

Prosimy o podanie telefonu kontaktowego. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  1. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
  2. Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy                          z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. 
  3. Z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
  4. Po rozstrzygnięciu naboru na wolne stanowisko urzędnicze na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Świeszyno: www.swieszyno.pl - Biuletyn Informacji Publicznej –http://ug.swieszyno.ibip.pl w menu „ OGŁOSZENIA” zakładka „Nabór na stanowiska urzędnicze” upowszechniona zostanie informacja o wynikach naboru.
  5. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  6. Informacji o przebiegu postępowania udziela Maciej Ksiądz tel. 94 316 01 36 m.ksiadz@wieszyno.pl
  7. Wójt może w każdym momencie unieważnić nabór.

 

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - dla celu realizacji procesu rekrutacji na  stanowisko urzędnicze

 

Gmina Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71  będąca administratorem danych osobowych informuje, że przetwarza dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze oraz w celu wypełnienia wymogów określonych przepisami prawa.

W każdej sprawie dotyczącej danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem   adresu e-mail: iod@swieszyno.pl.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.

W związku z powyższym:

  1. Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
  2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres 5 lat i okres ten wynika                    z przepisów prawa.
  3. Podanie danych w celu przystąpienia do procesu rekrutacji jest obowiązkowe
    i wynika z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530), brak podania danych skutkować będzie brakiem rozpatrzenia dokumentów;
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
  5. Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.
Wytworzył:
Udostępnił:
Grzegorz Król
(2024-03-14 12:49:48)
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki