NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE inspektor ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Świeszyno
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
inspektor ds. księgowości budżetowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrodę jubileuszową;
- pracę w stałych godzinach;
- udział w szkoleniach;
- pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe;
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego;
- miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole.
- Dane podstawowe:
- nazwa stanowiska pracy: inspektor ds. księgowości budżetowej
- nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71
76 -024 Świeszyno - wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- udokumentowany minimum 3 – letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 – letni staż pracy przy wykształceniu średnim;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych;
- znajomość zasad księgowości budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy, umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- biegła obsługa programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
- prowadzenie ewidencji księgowej wydatków,
- prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania,
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
- przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT, sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy,
- przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy,
- współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
- sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży,
- rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym,
- przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie,
V. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na I piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Budynek z podjazdem. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art.19 ustawy. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Dodatkowe informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Świeszynie
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.
VII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- cv oraz list motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy),
- oświadczenie dotyczące pełni zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego (Załącznik Nr 1);
- oświadczenie dotyczące niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (Załącznik Nr 2);
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku (Załącznik Nr 1);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze (Załącznik Nr 3);
- kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych oraz innych umiejętności i kwalifikacji;
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.
- Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie
z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno 71 w następujących godzinach: poniedziałek w godz. 8.00 – 16.00 , od wtorku do piątku w godz. 7.00 – 15.00 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 marca 2024r. (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy) na adres:
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno
Prosimy o podanie telefonu kontaktowego. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
- Po rozstrzygnięciu naboru na wolne stanowisko urzędnicze na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Świeszyno: www.swieszyno.pl - Biuletyn Informacji Publicznej –http://ug.swieszyno.ibip.pl w menu „ OGŁOSZENIA” zakładka „Nabór na stanowiska urzędnicze” upowszechniona zostanie informacja o wynikach naboru.
- Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
- Informacji o przebiegu postępowania udziela Maciej Ksiądz tel. 94 316 01 36 m.ksiadz@wieszyno.pl
- Wójt może w każdym momencie unieważnić nabór.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - dla celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze
Gmina Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 będąca administratorem danych osobowych informuje, że przetwarza dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze oraz w celu wypełnienia wymogów określonych przepisami prawa.
W każdej sprawie dotyczącej danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:
- Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres 5 lat i okres ten wynika z przepisów prawa.
- Podanie danych w celu przystąpienia do procesu rekrutacji jest obowiązkowe
i wynika z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530), brak podania danych skutkować będzie brakiem rozpatrzenia dokumentów; - Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.