Zapytanie ofertowe.

RGKiM.271.6.2021                                                            Świeszyno, dnia 22 kwietnia 2021 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 365/VIII/2021 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych obowiązującego w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza na złożenie oferty na:

Koszenie boisk oraz terenów rekreacyjnych i terenów zielonych.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie boisk oraz terenów rekreacyjnych i terenów zielonych przy użyciu sprzętu mechanicznego.

 

  1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  1. boisko w Konikowie (dz.nr 106/3)- 0,37 ha
  2. boisko w Strzekęcinie (dz.nr 17/3) – 2 ha
  3. boisko w Dunowie (dz.nr 78/41) – 1,2 ha
  4. boisko w Giezkowie (dz.nr 9/18) – 1,3 ha
  5. boisko w Niekłonicach (dz.nr 6) – 0,8 ha
  6. boisko w Mierzymiu  (dz.nr 143/3) – 1 ha
  7. boisko oraz teren rekreacyjny w Niedalinie (dz. Nr 148, 151/1, 151/2) – 3 ha
  8. Strzekęcino dz. Nr 16/28 (nowe osiedle) – 0,20 ha
  9. Strzekęcino dz. Nr 16/31 (teren przy placu zabaw) – 0,40 ha
  10. Strzekęcino dz. Nr 13/17 (teren przy starych blokach) – 0,45 ha
  11. Bardzlino dz. Nr 1/19 (boisko przy placu zabaw) – 0,23 ha
  12. Niekłonice dz. Nr 66/6  (pętla autobusowa) – 0,05 ha
  13. Niekłonice (petla autobusowa przy ogrodach działkowych) – 0,05 ha
  14. Świeszyno – dz. Nr 352/13 (teren za przedszkolem)  - 0,28 ha
  15. Świeszyno – dz. Nr 282/1 (teren zielony w kierunku m. Mierzym) – 0,32 ha
  16. Chałupy dz. Nr 202/23 (koło HAKO) – 0,15 ha
  17. Dunowo dz. nr 71/6 – (obok bloku 28) -0,25 ha
  18. Niedalino dz. nr 125/10 (teren obok GOPS) – 0,5 ha
  19. Niedalino – składowisko odpadów -  1,1ha

 

Razem: 13,65 ha

 

  1. Szczegółowe wymagania usługi:
  • Usługę koszenia należy wykonać za pomocą kosiarki typu ciężkiego lub lekkiego
    w zależności od potrzeb i zlecenia Zamawiającego;
  • Pozycja a – r: obejmuje koszenie bez zbierania trawy oraz koszenie wraz z zebraniem trawy i jej zagospodarowaniem, częstotliwość koszenia do czterech razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego);
  • Pozycja s - obejmuje koszenie bez zbierania trawy, częstotliwość koszenia do dwóch razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeby, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
    1. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu usługi         koszenia trawy w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zlecenia telefonicznego przez Zamawiającego.
    2.  Wykonawca każdorazowo zostanie poinformowany telefonicznie przez Zamawiającego
      o terminie realizacji usługi oraz zakresie prac do wykonania.

 

  1. Termin realizacji zamówienia – do 29 października 2021 r.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena  -  waga  100%  (max. 100 pkt.)

 

  1. Koszenie trawy wraz z jej zebraniem i zagospodarowaniem kosiarką typu ciężkiego: waga 15%, max 15 pkt.;
  2. Koszenie trawy bez zbierania kosiarką typu ciężkiego waga 40%, max 40 pkt.;
  3. Koszenie trawy wraz z jej zebraniem i zagospodarowaniem kosiarką typu lekkiego: waga 30 %, max 30 pkt.;
  4. Koszenie trawy bez zbierania kosiarką typu lekkiego: waga 15%, max 15 pkt.).

 

Sposób wyliczenia punktów:

 

Punkty zostaną obliczone jako suma punktów poszczególnych cen jednostkowych za ha koszenia na podstawie następującego wzoru:

 

                                                    cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów =   ____________________________________________________     x   100  x waga %

cena jednostkowa badanej oferty 

 

Przy czym waga dla poszczególnych cen jednostkowych przedstawia się następująco:

 

Opis ceny jednostkowej

Waga

Koszenie trawy wraz z jej zebraniem i zagospodarowaniem kosiarką typu ciężkiego

15,0 % (max 15,0 pkt.)

Koszenie trawy bez zbierania kosiarką typu ciężkiego

40,0 % (max 40,0 pkt.)

Koszenie trawy wraz z jej zebraniem i zagospodarowaniem kosiarką typu lekkiego

30,0 % (max 30,0 pkt.)

Koszenie trawy bez zbierania kosiarką typu lekkiego

15,0 % (max 15,0 pkt.)

RAZEM

100 % (max 100 pkt.)

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy złożyć do dnia 30.04.2021 r. godz. 12:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter.
  • pocztą na adres; Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno
  • pocztą elektroniczną na adres: e.jacewicz@swieszyno.pl

 

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

  1. Warunki płatności;

Płatność następować będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół potwierdzenia wykonania prac podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Szczegółowe warunki określono w projektowanych postanowieniach umowy.

Terminem zapłaty jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

  1. Osoba do kontaktu:

W sprawach proceduralnych:

Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych,

tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, email: e.jacewicz@swieszyno.pl

W sprawach merytorycznych:

Mirosław Szymanowski – p.o. Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
tel. 94 31 60 127, 94 31 60 120, e-mail: m.szymanowski@swieszyno.pl

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie z zaznaczeniem części, której dotyczy
      w terminie wskazanym w zapytaniu (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną
      w zapytaniu).
    3. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
    4. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
    5. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
    6. Termin związania ofertą – 30 dni.
    7. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane postanowienia umowy dołączone do zapytania ofertowego – załącznik nr 2

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania  na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

 

  1. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:

  1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator). 

Z administratorem można się skontaktować:

1)         listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;

2)         telefonicznie 94 31 60 120

3)         fax - 94 31 61 491

4)         przez e-mail: gmina@swieszyno.pl.

10.2.    Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl

10.3.    Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą)  oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.

10.4.    Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa

10.5.    Odbiorcy danych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)

10.6.    Przekazywanie danych do państwa trzeciego

Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.

10.7.    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

1)  prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;

2)  prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

3)  prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;

4)  prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.

10.8.    Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.9.    Wymóg podania danych

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

2. Zapytanie ofertowe w pdf wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2021-04-22 11:44:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2021-04-22 11:47:47)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki