Odpowiedzi na pytania do SIWZ oraz modyfikacja treści SIWZ Nr 2.
ZP.271.S.05.02.2020 Świeszyno, dnia 24 lutego 2021 r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ MODYFIKACJA SIWZ NR 2
Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno na zadanie pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieranie”.
Zamawiający - Gmina Świeszyno działając zgodnie z § 40 ust. 1, 2 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno udziela odpowiedzi na zadanie pytania jak niżej:
Pytanie nr 1:
zwracamy się o wyjaśnienie:
W Specyfikacji technicznej jest zapis str. 50
„W zależności od uziarnienia stosowanych materiałów, zagęszczenie warstwy należy określać za pomocą wskaźnika stopnia zagęszczenia.
Ustala się minimalne wartości wskaźnika zagęszczenia w pasie drogowym:
- dla warstw do głębokości 2m – 1,00
- dla warstw powyżej 2m głębokości – 0,97
Poza pasem drogowym wartość wskaźnika zagęszczenia powinna wynosić:
- dla obsypki – 0,97
- dla zasypki – 0,50.”
W związku z powyższym w przypadku, kiedy pas drogowy obejmuje jezdnię i pobocze nieutwardzone, a roboty ziemne będą prowadzone w poboczu, czy zamawiający dopuści minimalną wartość wskaźnika do 0,97?. Zaznaczam, że aby uzyskać wskaźnik zagęszczenia 1,00 należy wykonać całkowitą wymianę gruntu.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że dopuści minimalną wartość wskaźnika 0,97.
Zamawiający informuje, że uzupełnia dokumentację projektową o aktualne warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla przepompowni ścieków PS1 oraz projekt wykonawczy odtworzenia nawierzchni po budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Sieranie.
Pytanie nr 2:
Czy przy zadaniu "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieranie", gdzie wymagane jest ubezpieczenie o wartości 2 mln zł, czy jest możliwość przedłożenia dwóch ubezpieczeń o wartości 1 mln zł z dwóch różnych firm ubezpieczeniowych (łączna wartość 2 mln złotych).
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający dopuszcza taką możliwość pod warunkiem, że zakres ubezpieczenia obu polis będzie taki sam i będzie obejmował te same zdarzenia z zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
Na podstawie § 20 ust.4 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
- W SIWZ Rozdział I pkt. 3 w ppkt. 3.5 skreśla się zapis:
Odtworzona droga asfaltowa powinna spełniać wymagania dla kategorii ruchu: KR3.
W zamian wprowadza się zapis:
Odtworzona droga asfaltowa powinna spełniać wymagania dla kategorii ruchu: KR2.
- W SIWZ Rozdział I pkt. 4 (Termin realizacji) skreśla się zapis:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2022 roku.
W zamian wprowadza się zapis:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2022 roku.
- W Projekcie umowy § 3 w ust. 3 skreśla się zapis
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2022 r.
W zamian wprowadza się zapis:
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2022 r.
Na podstawie § 20 ust. 6 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Świeszyno Zamawiający przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiający ustala nowy termin składania ofert na dzień: 5 marca 2021 r. godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 marca 2021 r. godz. 12:15.
Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Zmiana treści SIWZ została dokonana przez upływem terminu składania ofert.
Powyższe wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania
i składania ofert w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów oraz wadium.
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki: