Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 510199738-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.

Gmina Świeszyno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Świeszynie - Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sportowych i mieszkańców z obszaru rewitalizacji”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sportowych i mieszkańców z obszaru rewitalizacji” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie nr RPZP.09.03.00-32-0022/19-00 z dnia 5 marca 2020 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584045-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540178781-N-2020, 540180424-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 33092070700000, ul. Świeszyno  71, 76-024  Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Świeszynie - Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sportowych i mieszkańców z obszaru rewitalizacji”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Świeszynie - Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sportowych i mieszkańców z obszaru rewitalizacji” Inwestycja związana z budową hali sportowej realizowana będzie na działce nr 197/3 obręb Świeszyno, gmina Świeszyno, powiat koszaliński, woj. zachodniopomorskie. Nr sprawy ZP.271.27.2020 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. 1) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; 2) nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.1333 z późn. zm.) oraz przepisami polskiego prawa; 3) sprawowanie nadzoru na placu budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganej specjalności obejmujące minimum 1 wizytę w trakcie każdego tygodnia realizacji prac oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność Inspektora ma być potwierdzona wpisem na „Liście obecności Inspektora Nadzoru” u Zamawiającego; 4) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionego inspektora nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; 5) kontrolowanie i nadzorowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 6) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 7) akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową; 8) każdorazowa weryfikacja i zaopiniowanie przedkładanego przez Wykonawcę robót harmonogramu; 9) kontrolowanie czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; 10) udzielanie Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; 11) organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu; 12) udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, a także inicjowanie spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; 13) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 14) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; 15) zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; 16) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 17) sprawdzanie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 18) poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę; 19) mediacja i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 20) bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; 21) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokumentacji powykonawczej oraz uczestnictwo w odbiorze robót; 22) poświadczenie terminu zakończenia robót; 23) udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji; 24) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 25) zapewnienie, przeprowadzenie i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 26) przygotowanie protokołów konieczności wraz ze sprawdzeniem kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i zaniechane; 27) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; 28) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót; 29) informowanie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą; 30) pomoc w rozliczeniu inwestycji po zakończeniu i odbiorze inwestycji, sprawdzenie zestawienia rzeczowo-finansowego; 31) uczestnictwo w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego; 32) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 33) inne czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; 34) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Dokumentacja projektowa inwestycji objętej nadzorem inwestorskim znajduje się na stronie internetowej pod adresem http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/?id=224065 Przewidywany czas trwania robót budowlanych: Wykonanie całości prac budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą do dnia 28 października 2022 r. Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska Programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172661.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe KRAJAN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wiśniewa 18
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2020-11-13 08:29:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2020-11-13 08:29:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki