Odpowiedzi na pytania do SIWZ oraz przedłużenie terminu składania ofert.
ZP.271.21.1.2020.EJ Świeszyno, dnia 30 czerwca 2020 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO SIWZ
ORAZ PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT.
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:„Budowa łącznika w szkole podstawowej w Konikowie”.
Na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania jak niżej:
W załączonym do SIWZ przedmiarze prac zapisano:
Pytanie nr 1:
Dział 2.3.1, poz. 74 – izolacja przeciwwilgociowa 2x papa – 47,532 m2 – dlaczego tylko tyle skoro powierzchnia użytkowa to 187,93 m2.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający potwierdza, że do wyceny należy przyjąć 237,66 m2.
Pytanie nr 2:
Dział 2.3.1, poz. 75 – izolacja pozioma ze styropianu – 37,59 m2 – dlaczego tylko tyle skoro powierzchnia użytkowa to 187,93 m2.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający potwierdza, że do wyceny należy przyjąć 187,93 m2
Pytanie nr 3:
Dział 2.3.1, poz. 76 – izolacja podposadzkowa z folii – 37,59 m2 – dlaczego tylko tyle skoro powierzchnia użytkowa to 187,93 m2.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający potwierdza, że do wyceny należy przyjąć 187,93 m2
Pytanie nr 4:
Dział 2.3.1, poz. 77 – posadzka betonowa gr. 5 cm – 47,532 m2 – dlaczego tylko tyle skoro powierzchnia użytkowa to 187,93 m2.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający potwierdza, że do wyceny należy przyjąć 237,66 m2.
Pytanie nr 5:
Dział 2.3.2 - poz. 81 – Wyprawa elewacyjna z gotowej suchej mieszanki – natomiast w opisie zapisano wykonanie tynku silikonowego malowanego farbą silikonową – jaki sposób wykonania elewacji należy przyjąć do oferty.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Technologię i rodzaj zastosowanych materiałów przy wykonaniu elewacji należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie nr 6:
Dział 3.1.5 - poz. 65, 66 i 67 – montaż rynien i rur spustowych przyjęto jako elementy z polichlorki winylu – w opisie zapisano, że należy wykonać rury u rynny z blachy stalowej, ocynkowanej, powlekanej w kolorze zbliżonym do pokrycia dachu – z jakiego materiału należy przyjąć rynny i rury do wyceny.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Technologię i rodzaj zastosowanych materiałów przy wykonaniu systemu odwodnienia należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie nr 7:
Dział 3.1.6 poz. 68, 69 i 70 – obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej – wg. opisu obróbki należy wykonać z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze dachu – jaką blachę należy wycenić w ofercie.
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Technologię i rodzaj zastosowanych materiałów przy wykonaniu obróbek blacharskich
i pokrycia dachowego należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie nr 8:
W planie zagospodarowania przyjęto wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych, parkingów oraz chodników w ilości – 1 802,39 m2 – w przedmiarze dział 2.3 przyjmuje się wykonanie nawierzchni z kostki w ilości 5,58 m2. Proszę o informację jaką ilość nawierzchni należy przyjąć do oferty.
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zgodnie z pkt. 3.2 SIWZ Zamawiający zrezygnował z wykonania zagospodarowania terenu tj. place utwardzone - kostka betonowa, projektowany dojazd - kostka betonowa, dojście do budynku szkoły podstawowej.
Zakres do wykonania zagospodarowania terenu Zamawiający wskazał w załączniku 1C do SIWZ - Zakres prac dot. zagospodarowania.
Pytanie nr 9:
Proszę o przesłanie, przedmiarów w wersji Rodos, dla inwestycji - łącznik w szkole
w Konikowie.
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Przedmiary w wersji edytowalnej stanowią załącznik do niniejszego wyjaśniania.
Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z zapisami SIWZ przedmiar jest dokumentem pomocniczym, ma umożliwić oferentom ocenę zakresu zamówienia, jednak podstawą dla szacowania ceny ofertowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SIWZ.
Na podstawie art. 38 ust. 4, 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiający ustala nowy termin składania ofert na dzień: 10 lipca 2020 r. godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2020 r. godz. 12:15.
Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Zmiana treści SIWZ została dokonana przez upływem terminu składania ofert.
Odpowiedzi na pozostałe pytania zostaną udzielone w późniejszym terminie.
Powyższe wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania i składania ofert w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów oraz wadium.
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki: