Zapytanie ofertowe.

ZP.271.18.2020                                                                   Świeszyno, dnia 28 maja 2020 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno zmienionego zarządzeniem nr 208/VIII/2020 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2020 r. i nr 231/VIII/2020 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 24 lutego 2020 r., zaprasza do złożenia oferty na:

 

„Koszenie poboczy i rowów, boisk oraz terenów rekreacyjnych
i terenów zielonych”
.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Koszenie poboczy i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej,
    z płyt typu YOMB i gruntowych;
  2. Koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych;
  3. Koszenie terenów zielonych.

 

 

  1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania:

Zadanie  I: obejmuje koszenie poboczy i rowów;

Zadanie II: obejmuje koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych;

Zadanie III: obejmuje koszenie terenów zielonych.

 

Nie ma możliwości składania ofert częściowych. Należy złożyć jedną ofertę na wszystkie zadania.

 

  1. Zakres przedmiotu zamówienia:

 

Zadanie I

Koszenie poboczy (z obu stron drogi)  i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej, z płyt typu YOMB i gruntowych – ok. 60km poboczy i ok. 1,33km rowów.

 

Wymagana częstotliwość koszenia: do czterech razy w okresie obowiązywania umowy w zależności od intensywności wzrostu traw (na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).

Szerokość wykaszanego pobocza min 70 cm.

W zakresie robót jest wykaszanie rowów przydrożnych przy następujących drogach:

- Konikowo – dz. nr 7  droga z płyt typu YOMB – ok. 100mb

- Konikowo – dz. nr 550, droga z kostki betonowej – ok. 60mb

- Konikowo dz. nr 95/4, droga z kostki betonowej – ok. 100mb + teren wokół przepustu drogowego

- Konikowo – dz. nr 414/4 – droga gruntowa (zjazd na przeciw stacji OLEN) – ok. 270mb

- Włoki – dz. nr 750/1 – droga asfaltowa – ok. 480mb

- Brzeźniki-Olszak – dz. nr 731 – droga gruntowa – ok. 150mb

- Bagno dz. nr 729 – droga z płyt typu JOMB – ok. 170mb

 

Zadanie II

Koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obejmującym:

  1. Boisko oraz teren rekreacyjny w Niedalinie (dz. nr 148, 151/1, 151/2)
  2. Boisko w Konikowie (dz.nr 106/3)
  3. Boisko w Strzekęcinie (dz.nr 17/3)
  4. Boisko w Dunowie (dz.nr 71/6)
  5. Boisko w Giezkowie (dz.nr 9/18)
  6. Boisko w Niekłonicach (dz.nr 6)
  7. Boisko Mierzym (dz.nr 143/3)

 

Wymagana częstotliwość koszenia:

  • pozycja od a do f - do czterech razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
  • pozycja g - maj, lipiec, wrzesień, październik – do dwóch razy w każdym miesiącu, czerwiec, sierpień – do trzech razy w każdym miesiącu, (w razie potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).

 

Zadanie III

Koszenie terenów zielonych w zakresie obejmującym:

  1. Strzekęcino dz. nr 16/28 – 0,20 ha (nowe osiedle)
  2. Strzekęcino dz. nr 16/31 – 0,40 ha (teren przy placu zabaw)
  3. Strzekęcino dz. nr 13/17 – 0,45 ha (teren przy starych blokach)
  4. Bardzlino dz. nr 1/19 – 0,23 ha (boisko przy placu zabaw)
  5. Niekłonice dz. nr 66/6 – 0,05 ha  (pętla autobusowa)
  6. Nieklonice – 0,05 ha (pętla autobusowa przy ogrodach działkowych)
  7. Świeszyno – dz. nr 352/13 – 0,28 ha (teren za przedszkolem)
  8. Świeszyno – dz. nr 282/1 – 0,32 ha (teren zielony w kierunku m. Mierzym)
  9. Chałupy dz. nr 202/23 – 0,15 ha, ( koło HAKO)
  10. Dunowo 28 – 0,25 ha (obok bloków)
  11. Niedalino – składowisko odpadów 1,1ha

 

Łącznie: 3,48 ha

 

Wymagana częstotliwość koszenia:

  • pozycja od a do j – do czterech razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
  • pozycja k- do dwóch razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).

 

2.3  Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie kosiarką udostępnioną przez Zamawiającego. Boisko w Mierzymiu i Strzekęcinie należy kosić kosiarką typu lekkiego w celu uniknięcia zniszczenia płyty boiska.

  1. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu usługi koszenia trawy w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zlecenia telefonicznego przez Zamawiającego.
  2. Wykonawca każdorazowo zostanie poinformowany o terminie realizacji usługi telefonicznie przez Zamawiającego.

 

  1. Termin realizacji zamówienia – od daty podpisania umowy do 30 października 2020 r.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena  -  waga  100%  (max. 100 pkt.)

(Zadanie I  - waga 35%, max 35 pkt.

Zadanie II – waga 35 %, max 35 pkt.

Zadanie III waga 30%, max 30 pkt.)

 

Sposób wyliczenia punktów:

 

Zadanie I i III

Punkty zostaną obliczone dla każdego zadania na podstawie następującego wzoru:

 

                                              cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów =   ____________________________________________________     x   100  x waga %

       cena jednostkowa badanej oferty 

Zadanie II

Punkty zostaną obliczone jako suma punktów poszczególnych cen jednostkowych dla każdego boiska na podstawie następującego wzoru:

 

                                                     cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów =   ____________________________________________________     x   100  x waga %

cena jednostkowa badanej oferty 

 

Przy czym waga dla poszczególnych cen jednostkowych przedstawia się następująco:

 

Opis ceny jednostkowej

Waga

Boisko oraz teren rekreacyjny w Niedalinie

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko w Konikowie

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko w Strzekęcinie

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko w Dunowie

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko w Giezkowie

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko w Niekłonicach

4,0 % (max 4,0 pkt.)

Boisko Mierzym

6,0 % (max 6,0 pkt.)

RAZEM

30 % (max 30 pkt.)

 

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy złożyć do dnia 02.06.2020 r. godz. 13:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter.
  • pocztą na adres; Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
    76-024 Świeszyno
  • pocztą elektroniczną na adres: e.jacewicz@swieszyno.pl

 

 

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną.

  1. Warunki płatności;

Płatność następować będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą do wystawienia faktury  jest protokół potwierdzenia wykonania prac podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Faktury będą wystawiane dla każdego zadania odrębnie. Szczegółowe warunki określono w projekcie umowy.

Terminem zapłaty jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

  1. Osoba do kontaktu:

W sprawach proceduralnych:

Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych,

tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, email: e.jacewicz@swieszyno.pl

W sprawach merytorycznych:

Zadanie I Ewa Zinowska-Suska – starszy inspektor ds. inwestycji drogownictwa
tel. 94 31 60 139

Zadanie II, III Mirosław Szymanowski – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej tel. 94 31 60 127, 94 31 60 120.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie z zaznaczeniem części, której dotyczy w terminie wskazanym w zapytaniu (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną w zapytaniu).
    3. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
    4. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
    5. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
    6. Termin związania ofertą – 30 dni.
    7. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego – załącznik nr 2

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W  każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem   adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to , że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania jednak to działanie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych jeżeli prawo to nie jest wyłączone przepisami prawa a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1

                                                                     

                                                                               Wójt
                                                                                /-/
                                                                          Ewa Korczak

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 i nr 2.

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2020-05-28 14:39:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2020-05-28 14:47:46)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki