Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 510213009-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.

Gmina Świeszyno: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie pn. "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo" realizowane w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575783-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 33092070700000, ul. Świeszyno  71, 76-024  Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.164.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi powiatowej i miejscami postojowymi oraz instalacją fotowoltaiczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Giezkowo, na dz. nr 23, 55 i 9/18 obręb Giezkowo, gm. Świeszyno. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia świetlicy. Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020. Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 23, 55 i 9/18 w m. Giezkowo. Zamówienie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego z dachami dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Dodatkowo należy wykonać nasadzenia roślinnych pnączy (np.: winobluszcz) wraz z konstrukcją mocującą na południowej części elewacji budynku. Stanowić one będą naturalną barierę energetyczną, która zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu się budynku w lecie oraz wychłodzeniu w zimie. W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: salę – świetlicę, pomieszczenie kotła, magazyn, biuro, salę komputerową, wc damski, męski i dla niepełnosprawnych, aneks kuchenny pomieszczenia składu opału oraz pomieszczenie gospodarcze. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu przy świetlicy w postaci: terenów utwardzonych (tarasu z kostki betonowej gr 6 cm, terenu utwardzonego z kostki betonowej gr. 8 cm oraz płyt ażurowych, opaski wokół budynku), terenów zielonych oraz małej architektury (kosze na śmieci, obudowa śmietników do segregacji śmieci). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z rozebraniem starego ogrodzenia. Wykonawca powinien skalkulować koszt wykonania ogrodzenia, przy założeniu, że Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci wymaganej liczby paneli, słupków i 1 furtki. Panele 3D ocynk o wymiarach 153x250 cm i oczkach 5x20x4 mm, słupki 6x6x200 cm. Wjazd na działkę zaprojektowano z drogi powiatowej. W zakresie prac objętych przedmiotem umowy jest również wykonanie zjazdu na teren działki oraz wycięcie 5 drzew wraz z ich zagospodarowaniem. Wprowadzone zmiany do pierwotnego projektu budowlanego i wykonawczego, będące zmianami nieistotnymi w rozumieniu Prawa Budowalnego zostały ujęte w załączniku nr 1F do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 1B i 1C do SIWZ. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - c.o. - zasilane z własnej kotłowni - wod-kan – włączone do istniejącej sieci - odprowadzenie wód opadowych - elektryczną – zasilanie z projektowanego przyłącza eNN - instalację komputerową, monitoring, odgromową - instalację fotowoltaiczną Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy:254,56 m2 - powierzchnia użytkowa:217,86 m2 - kubatura:1 400,08 m3 - teren utwardzony: 662,26 m2 - teren zielony: 740,13 m2 - istniejące boisko: 159,90 m2 - istniejący plac zabaw: 421,65 m2 - siłownia zewnętrzna – trawa: 274,00 m2 Przedmiot zamówienia obejmuję wycinkę pięciu drzew w pasie drogi powiatowej w okolicy projektowanego zjazdu i zatoki autobusowej. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zezwalającej na wycinkę wspomnianych drzew. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje likwidacji odcinka kanalizacji sanitarnej. Została ona wykonana w 2018 roku. Mapa powykonawcza stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. Zamawiający rezygnuje z wykonania zatoki autobusowej, chodnika, boiska i siłowni zewnętrznej. Zamawiający informuje, że uległa zmianie lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Warunki przyłączenia wraz z rysunkiem przebiegu części przyłącza wykonywanego przez ENERGĘ - OPERATOR S.A. stanowią załącznik nr 1E do SIWZ 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w Dokumentacji Technicznej (STWiOR, przedmiary robót, projekty wykonawcze, projekty budowlane) dotyczącej budowy budynku świetlicy wiejskiej tj. w szczególności min. : r Roboty budowlano – montażowe budynku świetlicy wraz z jej wyposażeniem; r Roboty obejmujące zagospodarowanie terenu: ogrodzenie oraz elementy małej architektury; r Roboty w zakresie budowy układu komunikacyjnego (parkingi, drogi dojazdowe, zjazd z drogi powiatowej) wraz z zagospodarowaniem terenu i 24 – miesięcznym okresem pielęgnacji zieleni wraz z pierwszym koszeniem trawy; r Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne: - wewnętrzne sieci wod-kan, - przyłącza i zewnętrzne sieci wod-kan, - instalacja p.poż., - instalacje c.o., - instalacje wentylacyjne, r Roboty elektryczne: - zasilanie rozdzielni głównej RG-WLZ, - rozdzielnię główną niskiego napięcia RG, - instalację oświetlenia podstawowego, - instalację oświetlenia ewakuacyjnego, - instalację gniazd 230V, - instalację gniazd 400V, - instalację techniczną 230V i 400V, - instalację komputerową, - instalację monitoringu CCTV, - ochronę przeciwprzepięciową, - ochronę od porażeń, - ochrona odgromowa, - kabel nn zasilający latarnie oświetlenia terenu, - latarnie oświetlenia terenu, r Instalacja fotowoltaiczna. 2) wykonanie robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę budynku świetlicy wiejskiej (nr BOŚ/486/2016, z dnia 8lipca 2016 r.) oraz zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z dn. 22.06.2016 r. ; 3) wykonanie i zamontowanie na terenie budowy, najpóźniej 7 dni od daty przekazania terminu budowy 1 szt. tablicy informacyjnej oraz najpóźniej w dniu zakończenia robót budowlanych 1 szt. tablicy pamiątkowej zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wzór tablicy oraz miejsce jej ustawienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4) wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia) 5) usunięcie zadrzewienia i jego zagospodarowania we własnym zakresie; 6) dostawa i montaż elementów wyposażenia świetlicy, dostarczane elementy wyposażenia należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym; 7) wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt p.poż. wraz z ich oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; 8) likwidacja wszystkich kolizji, które ujawnią się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 9) uzyskanie odbiorów poszczególnych prac specjalistycznych przez zarządców odpowiednich gestorów sieci; 10) rejestracji urządzeń w UDT, które takiemu obowiązkowi podlegają wraz z opłatami; 11) przygotowania i zamontowania instrukcji obsługi dla urządzeń tego wymagających i obiektu oraz przeszkolenie w tym zakresie pracowników oraz operatora tego urządzenia w świetlicy oraz przekazanie w dniu odbioru końcowego harmonogramu przeglądów okresowych zamontowanych przez niego urządzeń i instalacji; 12) uzyskanie pozytywnych wyników badań wody z instalacji wodociągowej obiektu; 13) przeprowadzenie badania i pomiarów elektrycznych w tym badanie natężenia oświetlenia; 14) sporządzenia świadectwa energetycznego obiektu; 15) sporządzenia instrukcji bezpieczeństwa p.poż i urządzeń z nim związanych; 16) zamontowanie tablic informacyjnych bezpiecznego użytkowania np. placów zabaw, siłowni, dróg ewakuacyjnych; 17) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu wybudowanego wskutek realizacji Zadania Inwestycyjnego; 18) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane Roboty oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy; 19) udzielenie Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji; 20) wykonanie Zamówienia przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1102), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji technicznej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. 21) Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót STWiORB, decyzja pozwolenia na budowę, projekt instalacji fotowoltaicznej oraz w załącznikach nr 1A - formularz wyceny wyposażenia, nr 1B - opis techniczny wyposażenia, nr 1C - podział wyposażenia wg pomieszczeń, załącznik nr 1D - mapa powykonawcza zlikwidowanego odcinka kanalizacji sanitarnej, nr 1E - lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej, nr 1F – zmiany do dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 909792.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MATEXIM" Heidner i wspólnicy spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi 4
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1477567.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1477567.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1484270.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 17,30

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-11-08 15:35:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-11-08 15:35:37)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki