Zapytanie ofertowe.

ZP.271.64.2019                                                                        Świeszyno, dnia 01.03.2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

„Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania”.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu odpadów                        z tworzyw sztucznych (kod odpadu 07 02 13) z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania tj. z działki nr 225/8 oraz 225/3 obręb Świeszyno, gmina Świeszyno, pozostałości po Wytwórni Artykułów z Tworzyw Sztucznych ”CHEMAD” A.K. Konarski, F.M. Rzemieniewski Spółka Jawna w Świeszynie. Zamówienie realizowane jest w ramach wykonania zastępczego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U.         z 2018 r., poz.1314 z póżn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: zebranie odpadów, załadunek zebranych odpadów na pojazd przystosowany do ich transportu, wywóz i przekazanie ich na najbliższe składowisko odpadów.

Szacunkowa ilość odpadów, objętych przedmiotem zamówienia wynosi ok. 50 ton. Obszar zalegania odpadów wynosi ok. 500 m2 na terenie działki nr 225/8 oraz ok. 150 m2 na działce nr 225/5 (łącznie ok. 650 m2) ze zróżnicowaną wysokością zalegania, średnio 0,7 m.

2.2 Termin realizacji zamówienia:

Zadanie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2019 r.

3. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena (brutto) – 100 %

                                         cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x 100

                                                        cena badanej oferty 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

4. Warunki płatności:

Rozliczenie wykonanych prac potwierdzone zostanie protokołem odbioru zrealizowanych prac, sporządzonym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy po usunięciu odpadów. Podstawą sporządzenia protokołu będą karty przekazania odpadów, kwity wagowe zebranych odpadów.

Wynagrodzenie będzie płatne za faktycznie wykonane prace, potwierdzone protokołem odbioru, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie do 14 dni od daty doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

5. Termin i miejsce złożenia ofert:

 

5.1 Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76 – 024 Świeszyno osobiście, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres: j.stepien@swieszyno.pl.

5.2 Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.03.2019 r. do godz.12:00.

UWAGA: Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

6. Osoba do kontaktu:

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Justyna Stępień – inspektor ds. ochrony środowiska, tel. 94 31 60 137.

7. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu cenowym.
  2. Całość usługi objętej zamówieniem musi być wykonywana zgodnie                       z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  3. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  4. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  5. Termin związania ofertą – 30 dni.
  6. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego – załącznik nr 3.

8. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1,
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.

 

  01.03.2019 r.   Wójt /-/ Ewa Korczak

                                                                                                     (data i podpis Wójta Gminy)

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1-3.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1-3.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-03-01 14:04:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-03-01 14:15:34)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki