Zapytanie ofertowe.

Świeszyno, dnia 27 sierpnia 2018 r.

RIG.271.173.2018                                                  

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz w oparciu                       o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

 

Wycinkę drzew z terenu gminy Świeszyno

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wycinka 8 drzew z terenu nieruchomości będących własnością gminy Świeszyno wraz z zagospodarowaniem pozyskanego materiału, zgodnie z wykazem drzew do wycięcia.

Wykaz drzew do wycięcia:

  1. 1 sztuka drzewa gatunku klon zwyczajny o obwodzie pnia 255 cm, 1 sztuka drzewa gatunku brzoza brodawkowata o obwodzie pnia 248 cm, 1 sztuka drzewa gatunku dąb szypułkowy o obwodzie pnia 170 cm mierzonych na wysokości 130 cm, rosnących na działce nr 64 obręb Niekłonice, w pasie drogi gminnej,
  2. 1 sztuka drzewa gatunku wierzba biała o obwodzie pnia 420 cm, mierzone na wysokości 130 cm, rosnące na działce nr 122 obręb Niekłonice, w pasie drogi gminnej, naprzeciwko posesji nr 196,
  3. 4 sztuki drzew gatunku topola kanadyjska o obwodzie pni 112 cm, 114 cm, 212 cm, 211 cm mierzonych na wysokości 130 cm, rosnących na działce nr 26 obręb Konikowo, w pasie drogi gminnej.

Realizacja ww. zadania polegać będzie na:

  1. wycince drzew,
  2. frezowaniu pni,
  3. uporządkowaniu terenu po wycince,
  4. uzupełnieniu ziemi w miejscu frezowania pni,
  5. zagospodarowaniu we własnym zakresie drewna, gałęzi pozyskanych              z wycinki drzew.

Drewno pozyskane w wyniku wycinki zostanie przekazane w rozliczeniu na rzecz Wykonawcy. W związku z tym przy określaniu wartości zamówienia należy uwzględnić wartość pozyskanego drewna.

W celu określenia wartości zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. Drzewa do usunięcia zostały oznaczone czerwoną farbą.

  1. Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 24.09.2018 r.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena (brutto) – 100 %,

 

                                                     cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x 100

                                                        cena badanej oferty 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy złożyć do dnia 31.08.2018 r. do godz. 12:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie urzędu:

Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno.

  • pocztą na adres:

Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno.

  • drogą elektroniczną na adres:

j.stepien@swieszyno.pl

UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.   O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

  1. Warunki płatności;

Płatność nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej

faktury.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Justyna Stępień – inspektor ds. ochrony środowiska tel. 94 31 60 137.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu cenowym.
    2. Całość usługi objętej zamówieniem musi być wykonywana zgodnie                       z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
    3. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia, tj. koszty dojazdu do miejsca wykonywania prac, podnośnika koszowego, ewentualnych wyłączeń prądu, uprzątnięcie terenu z wywozem dłużyc, karpiny, gałęzi i drągowiny, wyrównania pozostawionych pni z poziomem gruntu lub max 10 cm powyżej niego.
    4. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
    5. Termin związania ofertą – 30 dni.
    6.      Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego – załącznik nr 3

9. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

  1.  Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2

 

 

 

Wójt
/-/
Ewa Korczak

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr nr 3.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-08-27 09:56:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-08-27 10:03:48)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki