Wybór oferty najkorzystniejszej.

RIG.271.74/1.8.2017.EJ                                        Świeszyno, dnia 26 kwietnia 2017r.

 

 

Wykonawcy
biorący udział w postępowaniu

 

 

WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno”.

 

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017r., poz. 1579 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający - Gmina Świeszyno zawiadamia o:

 

  1. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie
z art.10 ust.1 ustawy pzp na wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno” jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez:

 

Biuro Projektowania i Nadzoru Budownictwa Komunikacyjnego,
mgr inż. Rafał Klimek

ul. Traugutta 2B, 78-400 Szczecinek

 

Uzasadnienie wyboru:

Ww. oferta spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ oraz ustawie Pzp, nie podlega odrzuceniu, oraz otrzymała

100 pkt. punktów w kryteriach jakimi była cena za wykonanie (60%), termin płatności faktury (20%), doświadczenie osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia (20%),

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

 

Do dnia złożenia ofert tj. do 10.04.2018 r. do godz. 12:00 złożono 2 oferty.

Lp

Wykonawca

Punkty cena

Punkty termin płatności

Punkty doświadczenie osób

Suma punktów

1

RDJ – Projektowanie-Nadzór – Wykonawstwo
Robert Andruszko,
ul. Dębowa 18b,
72-004 Tanowo

58,91

20,00

20,00

98,91

2

Biuro Projektowania i Nadzoru
Budownictwa Komunikacyjnego,
mgr inż. Rafał Klimek,
 ul. Traugutta 2B,
78-400 Szczecinek

60,00

20,00

20,00

100,00

 

  1. PODPISANIU UMOWY

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faxem lub drogą elektroniczną. Planowany termin podpisania umowy Zamawiający wyznacza na dzień 4 maja  2018r. godz. 12:00. Szczegóły zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą telefonicznie.

 

Zamawiający prosi o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszej informacji i przesłania na nr fax. (94) 316-14-91 lub na adres e-mail: e.jacewicz@swieszyno.pl

 

Dziękujemy za złożenie ofert.

 

 

 

                                                                                             Wójt
                                                                                               /-/
                                                                                      Ewa Korczak

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-04-26 13:32:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-04-26 13:33:21)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki