Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 500087596-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.

Gmina Świeszyno: "Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko – Kołobrzesko – Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529811-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 330920707, ul. Świeszyno  71, 76-024   Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.74.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla rowerów w gminie Świeszyno na odcinku Konikowo-Niekłonice. 3.2.1. Miejsce realizacji Inwestycja polega na budowie drogi rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3530 Z na odcinku od miejscowości Konikowo do miejscowości Niekłonice w gminie Świeszyno. Droga rowerowa jest zaprojektowana wzdłuż prawej krawędzi jezdni na działkach nr 94/1, 94/2 obręb Konikowo oraz działki nr 112, 8/4, 137, 142, 143 i 33 obręb Niekłonice. 3.2.2 Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje: - rozbiórki istniejącej nawierzchni, - wykonanie wykopów pod konstrukcję nawierzchni drogi rowerowej, - budowa projektowanej konstrukcji nawierzchni drogi rowerowej, - budowa poboczy i muld, - plantowanie terenów zielonych Początek trasy projektowanego odcinka przyjęto na połączeniu istniejącej ścieżki rowerowej, w miejscowości Konikowo, a zakończenie zakresu projektowanej budowy przy skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3529Z, dowiązując się do istniejącego chodnika z kostki betonowej. Projektowana droga jest ściśle powiązana z projektowaną według odrębnego opracowania przebudową drogi powiatowej nr 3530Z. Droga rowerowa jest zaprojektowana wzdłuż prawej krawędzi jezdni (zgodnie z przyjętym kilometrażem), przy krawężniku betonowym o świetle h= 6 cm lub h=10 cm. Budowa będzie miała wpływ na funkcjonalność ruchu i podniesienie jego komfortu, ale przede wszystkim na bezpieczeństwo ruchu w zakresie objętym obecnym opracowaniem ze szczególnym uwzględnieniem ruchu rowerzystów i pieszych. Długość projektowanego odcinka drogi rowerowej wynosi L=2.455,70 km. Przyjęto następujące parametry projektowanej drogi; - droga klasy L, przebudowa - szerokość drogi rowerowej 2,50, - szerokość obustronnych poboczy - 0,75 m, Projekt drogi dla rowerów jest skoordynowany technicznie z projektowaną przebudową drogi powiatowej, która uwzględnia w swoim zakresie także przebudowę zjazdów. Geometria przebiegu projektowanej ścieżki w planie została dopasowana do projektowanego przebiegu krawędzi drogi powiatowej. Zaprojektowana droga rowerowa jest dwukierunkowa, ma szerokość 2,50 m i pobocze o szerokości 0,50 m. Projektuje się dojścia do posesji o szer. 1,5 m, o takiej samej nawierzchni co droga rowerowa. Na trasie drogi rowerowej i trasie drogi powiatowej w km ok. 1+830 zlokalizowano centrum przesiadkowe Bike&Ride, które składa się z: - parkingu na 4 stanowiska prostopadłe o wymiarach 2,50x5,0m, - placyku Bike & Ride na którym zlokalizowane są; stojak na 10 rowerów, stacja naprawy rowerów, 4 ławki betonowe, 2 stoły betonowe i 2 kosze betonowe. Budowa drogi rowerowej będzie wymagała przebudowy istniejących obecnie odcinków rowów przydrożnych oraz wykarczowania pni drzew przydrożnych będących w kolizji z projektowaną przebudową. Wycięcie drzew jest po stronie Zarządu Dróg Powiatowych. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi rowerowej : 8 cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej, bezfazowej, kolor czerwony, 5 cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4, 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, 15 cm - warstwa odsączająca z pospółki. Razem grubość konstrukcji: 48 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni stanowisk postojowych: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej, kolor grafitowy, 5 cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4, 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm 20 cm - warstwa odsączająca z pospółki Razem grubość konstrukcji: 53 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni centrum przesiadkowego: 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana, bezfazowa kolor szary 5 cm - warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4, 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie, 15 cm - warstwa odsączająca z piasku. Razem grubość nawierzchni: 43 cm Odwodnienie. Odwodnienie nawierzchni drogi rowerowej na odcinku A-B projektuje się poprzez spadki poprzeczne na pobocze do muld i na przyległe tereny zielone w granicach działki drogowej a na odcinku C-D poprzez pochylenia podłużne i poprzeczne w kierunku jezdni do wpustów drogowych. Roboty ziemne. Roboty ziemne to: - wykopy pod drogę rowerową, miejsca postojowe oraz centrum przesiadkowe, - wykopy i nasypy oraz odtworzenie rowów związane z formowaniem nowej korony drogi rowerowej, - wbudowanie gruntu w nasypy i pobocza wraz z zagęszczeniem przy wykorzystaniu materiału pozyskanego na miejscu, - wywózka nadmiaru urobku z wykopów na odkład w miejsce wskazane przez inwestora, - plantowanie skarp wykopów i nasypów z obrobieniem na czysto oraz terenów zielonych do granicy działki drogowej. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów zagospodarowania. - nawierzchnia jezdni drogi rowerowej: 5560,0 m2 - nawierzchnia miejsc postojowych: 55,0 m2 - nawierzchnia centrum przesiadkowego: 50,0m2 - zieleń: 6210,0 m2 Uwaga! W sąsiedztwie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia prowadzone będą równolegle roboty związane z przebudową drogi powiatowej Konikowo – Niekłonice nr 3529Z. Koordynatorem prac obu Wykonawców będzie wykonawca robót drogowych, który zostanie wyłoniony w oddzielnym postępowaniu przetargowym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Manowie. Wykonawca robót drogowych zobowiązany jest koordynować prace obu Wykonawców i współpracować w zakresie harmonogramu i realizacji prac z Wykonawcą dróg dla rowerów oraz zapewnić możliwość realizacji zadania w pasie drogi powiatowej. O wykonawcy wykonywującym przebudowę drogi powiatowej Konikowo - Niekłonice Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Wykonać tablice pamiątkowe – 2 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 2. Wykonać tablice informacyjną – 1 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 3. Do zadań Wykonawcy należy utrzymywanie dróg gruntowych dojazdowych do posesji w obrębie placu budowy oraz wyznaczonych jako objazd w stanie przejezdnym dla samochodów osobowych oraz naprawy tych dróg. 4. Wyznaczone drogi objazdowe po wykonanych robotach budowlanych Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. 5. Po przekazaniu placu budowy Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek umożliwienia wykonania przyłączy wod.-kan, energetycznych i gazowych firmom i osób prywatnych, które wystąpią z wnioskiem do Gminy Świeszyno o zajęcie pasa drogowego. Gmina Świeszyno powiadomi o każdym takim przypadku Wykonawcę. 6. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy kontenera biurowego oraz sanitariatów dla pracowników. 8. Do zadań Wykonawcy należy uzupełnianie oraz aktualizowanie oraz przekazanie ostatecznego wykazu poniesionych wydatków objętych wnioskiem o dofinansowanie projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego (z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane). 9. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy. 10. W okresie gwarancji do zadań Wykonawcy należy pielęgnacja terenów zielonych do wzrostu trawy wraz z pierwszym koszeniem. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin wykonania koszenia z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 3.2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, -projekt wykonawczy, - przedmiar robót - STWiORB, - opinia geotechniczna - projekt stałej organizacji ruchu, - zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę Uwaga: Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić terminowy harmonogram realizacji robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania. UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych lub innych załącznikach do SIWZ powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i jego aprobaty oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.4. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.5. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – załącznik nr 9 niniejszej SIWZ. 3.6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.7. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1257170.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: DOMAR Kazimierz Domaracki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tatów 3
Kod pocztowy: 76-039
Miejscowość: Biesiekierz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1465897.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1465897.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1465897.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-04-23 14:33:04)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-04-23 14:33:33)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki