Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 500087525-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.

Gmina Świeszyno: „Przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518362-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 330920707, ul. Świeszyno  71, 76-024   Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno”.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno. 3.2.1. Miejsce realizacji Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej w Giezkowie realizowana będzie na działce nr 55 obręb Giezkowo. 3.2.2 Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje przebudowę drogi, która obecnie ma nawierzchnię gruntową. Przebudowa ma polegać na doprowadzeniu nawierzchni drogi do stałej szerokości 5,00 m, wykonaniu nowej nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów z kostki betonowej oraz pobocza utwardzonego. Początek trasy projektowanego odcinka do przebudowy przyjęto tuż za skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 3529Z na działce nr 23 o nawierzchni asfaltowej - punkt A, a zakończenie zakresu projektowanej przebudowy na połączeniu z drogą o nawierzchni gruntowej, punkt B w miejscowości Giezkowo. Długość trasy projektowanego odcinka drogi gminnej do przebudowy L = 279,50 m. W zakresie ujęto także przebudowę istniejących zjazdów. Przy jezdni zaprojektowano jednostronny (prawostronny) chodnik o szer. zmiennej od 1,25 m do 2,00 m, który należy dowiązać do projektu Świetlicy Sołeckiej wraz z infrastrukturą wykonaną wg odrębnego opracowania. W ramach zadania należy wybudować dwa progi zwalniające. 3.2.3 Parametry techniczne Dane projektowe : - drogi gminne o natężeniu ruchu max. KR1, - odwodnienie powierzchniowe na pobocze i urządzony teren zielony, - głębokość przemarzania 0,80 m. Konstrukcję nawierzchni jezdni, chodnika z możliwością postoju pojazdów oraz zjazdów: 8 cm – kostka betonowa wibroprasowana 5 cm – warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 43 cm Na połączeniu istniejącej nawierzchni asfaltowej z projektowaną nową nawierzchnią z kostki betonowej, szczelinę powstałą między opornikiem a istniejącą jezdnią należy wypełnić masą bitumiczną. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: 8 cm – kostka betonowa wibroprasowana 5 cm – warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 10 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 33 cm Krawężniki, obrzeża, oporniki. Nawierzchnię drogi obramować krawężnikiem betonowym typu najazdowego o wymiarach 15x22x100 cm (zgodnie z planszą sytuacyjną dróg). Na odcinku, gdzie projektuje się jednostronny chodnik, jezdnia z prawej strony ograniczona jest krawężnikiem betonowym typu ulicznego o wymiarach 15x30x100 cm, natomiast chodnik – obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm. Na krawędzi włączenia odcinka drogi projektowanego do przebudowy do istniejącego skrzyżowania o nawierzchni asfaltowej opornik betonowy o wymiarach 12x25x100 cm. Wszystkie krawężniki, obrzeża oraz opornik są ustawione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów zagospodarowania - nawierzchnia drogi gminnej, chodnika z możliwością postoju pojazdów i zjazdów : 1795,00 m2 - nawierzchnia chodnika : 145,00 m2 - pobocza i tereny zielone : 613,50 m2 Roboty rozbiórkowe. Na odcinku hktm 0+00,00 do hktm 0+28,90 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni z asfaltu. Na działce budowlanej nr 55 znajdują się krawężniki betonowe oraz chodnik, które należy również rozebrać. Ponadto należy rozebrać urządzone zjazdy z kostki betonowej, płyt betonowych oraz betonu. Konieczne jest wykarczowanie pni drzew (3 sztuki). Należy przestawić ogrodzenie z siatki metalowej wzdłuż działki nr 9/1. 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Wykonać tablice pamiątkowe – 2 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego 2. Do zadań Wykonawcy należy utrzymywanie dróg gruntowych dojazdowych do posesji w obrębie placu budowy oraz wyznaczonych jako objazd w stanie przejezdnym dla samochodów osobowych oraz naprawy tych dróg. 3. Wyznaczone drogi objazdowe po wykonanych robotach budowlanych Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. 4. Po przekazaniu placu budowy Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek umożliwienia wykonania przyłączy wod.-kan, energetycznych i gazowych firmom i osób prywatnych, które wystąpią z wnioskiem do Gminy Świeszyno o zajęcie pasa drogowego. Gmina Świeszyno powiadomi o każdym takim przypadku Wykonawcę. 5. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym 6. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy kontenera biurowego oraz sanitariatów dla pracowników. 7. Do zadań Wykonawcy należy uzupełnianie oraz aktualizowanie oraz przekazanie ostatecznego wykazu poniesionych wydatków objętych wnioskiem o dofinansowanie projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego (z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane). 8. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy. 9. W okresie gwarancji do zadań Wykonawcy należy pielęgnacja terenów zielonych do wzrostu trawy wraz z pierwszym koszeniem. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin wykonania koszenia z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 3.2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, - przedmiar robót - STWiORB, - opinia geotechniczna - projekt stałej organizacji ruchu, - zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - przekrój konstrukcyjny charakterystyczny progu Uwaga: Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić terminowy harmonogram realizacji robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania. UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.4. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.5. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – załącznik nr 9 niniejszej SIWZ. 3.6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.7. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, rozbiórkowych, drogowych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 3.9. Projekt dofinansowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 378044.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Zaklad Produkcyjno Usługowo Handlowy "Bernacki" Edward Bernacki
Email wykonawcy: eb@bernacki.com.pl
Adres pocztowy: ul. Jabłoniowa 19
Kod pocztowy: 75-679
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 559096.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-04-23 14:30:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-04-23 14:32:19)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki