Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
INFORMACJA
Gmina Świeszyno przetwarza Pani/Pana dane osobowe w zbiorach danych wynikających z obowiązku ich prowadzenia na mocy przepisów prawa.
Administratorem Danych jest: Gmina Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71.
W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – którym u Administratora jest Przemysław Chojnowski za pośrednictwem adresu pod adresem e-mail: iod@swieszyno.pl
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych znajdujących się w zbiorach danych przetwarzanych przez Gminę Świeszyno jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas wskazany w przepisach prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.
1. Zakres
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców gm. Świeszyno.
2. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
1. Wypełniony wniosek:
- formularz wniosku o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały lub czasowy >>pobierz tutaj<<
- formularz wniosku o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców o ilości osób zameldowanych na pobyt stały lub czasowy >>pobierz tutaj<<
- formularz wniosku o wydanie zaświadczenia o numerze PESEL osoby zmarłej >>pobierz tutaj<<
2. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.
3. Do wglądu - dowód osobisty lub paszport osoby wnioskującej o wydanie zaświadczenia.
Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców składa się osobiście.
W imieniu osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych lub posiadającej ograniczoną zdolność do czynności prawnych wniosek o zaświadczenie składa rodzic, opiekun prawny lub kurator.
Złożenie wniosku o zaświadczenie można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym na piśmie po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu >>pobierz tutaj<<
3. Opłaty
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców – 17,00 zł na konto:
Urzędu Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno
Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie
Kod Swift banku: GBWCPLPP
Nr rachunku bankowego: 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001
4. Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno
pok. Nr 2
w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek od 8:00 do 16:00
od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00
5. Osoby do kontaktu
Irena Czenko- Kierownik USC
tel. 94-316-01-45
6. Sposób i termin załatwienia
W dniu zgłoszenia.
7. Tryb odwoławczym
Organem odwoławczym jest Wojewoda Zachodniopomorski w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Świeszyno w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie o odmowie wydania zaświadczenia.
8. Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2018 r. Nr 1382 ze zm.).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2018. poz. 1044 ze zm.).
9. Uwagi, dodatkowe informacje
Brak uwag.