Uchwała Nr III/15/10 Rady Gminy Świeszyno z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie planu pracy Rady Gminy na 2011 rok
Uchwała Nr III/15/10
Rady Gminy Świeszyno
Rady Gminy Świeszyno
z dnia 30 grudnia 2010 r.
w sprawie planu pracy Rady Gminy na 2011 rok
Na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203,Nr 167, poz.1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218,z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157 poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675) oraz § 19 ust. 1 Statutu Gminy Świeszyno (Uchwała Nr VIII/36/07 Rady Gminy Świeszyno z dnia 31 maja 2007 r.w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Świeszyno, Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 83, poz. 1362) uchwala się, co następuje:
§ 1. Uchwala się plan pracy Rady Gminy Świeszyno na 2011 rok w brzmieniu stanowiącym załącznik do uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Gminy Świeszyno.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Świeszyno.
Załącznik do Uchwały Nr III/15/10
Rady Gminy Świeszyno
z dnia 30 grudnia 2010 r.
Rady Gminy Świeszyno
z dnia 30 grudnia 2010 r.
|
STYCZEŃ 2011
|
1.
|
Przyjęcie sprawozdania z pracy Rady Gminy za 2010 rok.
|
2.
|
Przyjęcie sprawozdań z pracy stałych Komisji Rady Gminy za 2010 rok.
|
3.
|
Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2011 rok.
|
4.
|
Powołanie Komisji Doraźnej- Statutowej w sprawie zmian w statucie.
|
5.
|
Sprawy budżetowe.
|
6.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
LUTY 2011
|
1.
|
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania i Rozwiązywania problemów Alkoholowych za 2010 rok.
|
2.
|
Uchwała- inicjatywy lokalne.
|
3.
|
Projekt planu imprez kulturalnych- kalendarz na 2011 rok.
|
4.
|
Zmiany w Statucie Gminy.
|
5.
|
Sprawy budżetowe.
|
6.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
MARZEC 2011
|
1.
|
Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2010 rok.
|
2.
|
Sprawozdanie z programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.
|
3.
|
Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej za 2010 rok.
|
4.
|
Powołanie Multimedialnego Centrum Kultury e- Eureka.
|
5.
|
Sprawy budżetowe.
|
6.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
KWIECIEŃ 2011
|
1.
|
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2010 rok.
|
2.
|
Udzielenie absolutorium Wójtowi.
|
3.
|
Sprawozdanie z działalności biblioteki.
|
4.
|
Sprawozdanie Wójta z udzielonych ulg z tytułu należności i opłat.
|
5.
|
Sprawy budżetowe.
|
6.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
MAJ 2011
|
1.
|
Sprawozdanie z utrzymania dróg w okresie zimowo- wiosennym i plan remontów na 2011 rok.
|
2.
|
Informacja sołtysów o planach zamierzeń na 2011 rok.
|
3.
|
Poznanie miejsc i obiektów o szczególnym znaczeniu, położonych na terenie gminy.
|
4.
|
Sprawy budżetowe.
|
5.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
CZERWIEC 2011
|
1.
|
Przygotowanie do sezonu letniego gminnych jednostek organizacyjnych:
- bezpieczeństwo przeciwpożarowe, - bezpieczeństwo publiczne - policja, - kąpieliska, - bezpieczne wakacje, - sprawozdanie ZOS z realizacji zadań edukacyjnych. |
2.
|
Sprawy budżetowe.
|
3.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
SIERPIEŃ - WRZESIEŃ 2011
|
1.
|
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2011 roku.
|
2.
|
Stopień realizacji inwestycji Dunowo.
|
3.
|
Przygotowanie do realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2011- 2012.
|
4.
|
Przyjęcie sprawozdania z prac Komisji Rewizyjnej za I półrocze 2011 r.
|
5.
|
Sprawozdanie Wójta z udzielonych ulg z tytułu należności i opłat.
|
6.
|
Sprawy budżetowe.
|
7.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
PAŹDZIERNIK 2011
|
1.
|
Informacja dotycząca wskaźników budżetowych Ministerstwa Finansów.
|
2.
|
Analiza oświadczeń majątkowych.
|
3.
|
Sprawozdanie Wójta z analizy oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych i wydających decyzje administracyjne w imieniu Wójta.
|
4.
|
Informacja na temat „ Bezpieczne wakacje”.
|
5.
|
Sprawy budżetowe.
|
6.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
LISTOPAD 2011
|
1.
|
Przygotowanie planu pracy Rady Gminy i Komisji Rady na 2012 rok.
|
2.
|
Informacja na temat funkcjonowania świetlic wiejskich.
|
3.
|
Podsumowanie zadań inwestycyjnych w 2011 r.- plan zamierzeń na 2012 rok.
|
4.
|
Program współpracy z organizacjami pozarządowymi.
|
5.
|
Stawki podatkowe na 2012 rok.
|
6.
|
Sprawy budżetowe.
|
7.
|
Sprawy organizacyjne.
|
|
GRUDZIEŃ 2011
|
1.
|
Sesja budżetowa- uchwalenie budżetu.
|
2.
|
Przyjęcie planu pracy Rady i Komisji na 2012 rok.
|
3.
|
Sprawy budżetowe.
|
4.
|
Sprawy organizacyjne.
|
Wytworzył:
Udostępnił:
Jan Szostak
(2011-01-18 11:32:07)
Ostatnio
zmodyfikował:
Jan Szostak
(2011-01-18 11:32:53)