Wydanie wypisu/wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego o przeznaczeniu działki

Wydanie wypisu/wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego o przeznaczeniu działki

Wydanie wypisu/wyrysu ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego – druk do pobrania

  1. wniosek o wydanie wypisu/wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – druk do pobrania

 

Opłaty:
Opłata skarbowa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej 
z dnia 16 listopada 2006r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 z późn. zm.) wynosi:

  1. od wypisu:

  1. do 5 stron – 30,00 zł

  2. powyżej 5 stron – 50,00 zł

  1. od wyrysu:

  1. za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20,00 zł

  2. nie więcej niż  - 200,00 zł


 

Opłatę  skarbową można uiścić :

  1. w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71 za pomocą karty płatniczej;

  2. w Urzędzie pocztowym, 76-024 Świeszyno 21;

  3. przelewem na rachunek bankowy Gminy Świeszyno 56 1020 2791 0000 7002 0326 2086.


 

Opłata skarbowa za wypis/wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium naliczana jest po przygotowaniu dokumentacji do odbioru (informacja telefoniczna).


 

Zwalnia się z opłaty skarbowej:

- jednostki budżetowe,

- jednostki samorządu terytorialnego

- organizacje pożytku publicznego w związku z nieodpłatną działalnością w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie


 

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd  Gminy Świeszyno  - Biuro Obsługi Interesanta

Świeszyno Nr 71

76-024 Świeszyno 

w poniedziałki w godz. 8:00 do 16:00

wtorek- piątek w godz. 7:00 do 15:00


 

Osoba do kontaktu:

Inspektor ds. planowania przestrzennego i budownictwa -

Aleksandra Mendziak (pokój Nr  6),  telefon 94 31 60 140,

adres e-mail :  a.mendziak@swieszyno.pl


 

Termin i sposób załatwienia sprawy – 30 dni.


 

Tryb odwoławczy:
 -


 

Podstawa prawna

- art. 30 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję , iż:

  1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator).

Z administratorem można się skontaktować:

  1. listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;

  2. telefonicznie 94 31 60 120

  3. fax - 94 31 61 491

  4. przez email: gmina@swieszyno.pl

  1. Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez iod@świeszyno.pl.

  1. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane są przetwarzane, w celu :

  1. przyjęcia wniosku o wydania wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium o przeznaczeniu działki

  2. przygotowanie i wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium o przeznaczeniu działki

  3. archiwizacji sprawy.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj.
przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze), w związku z obowiązkami prawnymi określonymi w prawie krajowym:

  1. obowiązek prawny wynikający z przepisów art. 30 ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym.

  2. obowiązek prawny wynikający z art. 56 ustawy z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.

Podanie danych dotyczących numeru telefonu i adresu e-mail jest traktowane jako wyrażenia zgody i podstawą prawna jest art. 6 ust 1 lit a) tj. wyrażenie zgody na konkretne działanie. Dane na podstawie zgody sa przetwarzane w celu usprawnienia procesu rozpatrywania sprawy. W przypadku wyrażenia zgody przysługuje Państwu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

  1. Okres przechowywania danych osobowych

W związku z obowiązkiem archiwizowania Pani/Pana dane osobowe zawarte we wniosku i odpowiedzi są przetwarzane przez okres 5 lat.

  1. Odbiorcy danych

Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom zawartych we wniosku.:

  1. Przekazywanie danych do państwa trzeciego

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

  1. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,

  2. prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

  3. prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;

  4. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.

  1. Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Wymóg podania danych

W celu otrzymania wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium o przeznaczeniu działki należy podać dane, które umożliwią przekazanie w/w dokumentów. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania może skutkować brakiem możliwości przekazania wypisu lub wyrysu.


 

Wytworzył:
Aleksandra Mendziak
Udostępnił:
Dobrzańska Karolina
(2006-12-05 11:52:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Król
(2023-10-26 13:54:11)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki