RIG.271.183.1.2017.EJ Świeszyno, dnia 15 grudnia 2017r
Zamawiający:
GMINA ŚWIESZYNO
Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, powiat koszaliński
tel. 94 316 0120, fax 94 316 14 91
www.swieszyno.pl, gmina@swieszyno.pl, NIP 499-05-21-087
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ NR 1
ORAZ ZMIANIA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino”.
Na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz zmienia termin składania ofert:
skreśla się zapis
Wykonawca jest zobowiązany wykonać tablice informacyjne – 2 szt. oraz tablice pamiątkowe – 3 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
w zamian wprowadza się zapis:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać tablice informacyjne – 2 szt. oraz tablice pamiątkowe - 2 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
skreśla się zapis
Zamawiający informuje, że w przypadku nie uzyskania dofinansowania, przetarg może zostać unieważniony.
w zamian wprowadza się zapis:
Zamawiający informuje, że w przypadku nie uchwalenia na sesji Rady Gminy w dniu 28.12.2017r. budżetu na 2018 rok, przetarg może zostać unieważniony.
Miejsce składania ofert pozostaje bez zmian.
Miejsce otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
W konsekwencji powyższych zmian ujednolica się tekst SIWZ w brzemieniu określonym
w załączniku do wyjaśnienia, który dodatkowo podlega publikacji w BIP.
Zmiana treści SIWZ została dokonana przez upływem terminu składania ofert.
Odpowiedzi na zadane pytania zostaną udzielone w późniejszym terminie.
Powyższe wyjaśnienia stanowią integralna część SIWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania i składania ofert w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów oraz wymaganego wadium.
Załącznik:
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wzór harmonogramu - załącznik nr 10
Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 11, w skład której wchodzą:
Projekt wykonawczy po zmianach