Zapytanie ofertowe.

ZP.271.62.2019.ES                                                Świeszyno, dnia 11 marca 2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający  Gmina Świeszyno, Świeszyno 71,  76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

„Budowa instalacji oświetlenia na terenie gminy Świeszyno”     

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest częściowe zaprojektowanie i budowa instalacji oświetlenia na terenie Gminy Świeszyno obejmująca:

- uzupełnienie istniejącego oświetlenia drogowego w miejscowości Konikowo

- zaprojektowanie i budowa oświetlania drogowego, dz. nr 126/14  ul. Magnoliowa w miejscowości Konikowo

- zaprojektowanie i budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Dunowo

- budowę i częściowe doprojektowanie oświetlenia drogowego (osiedle za torami) w miejscowości  Niekłonice, dz. 111/10

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Uzupełnienie istniejącego oświetlenia drogowego w miejscowości Konikowo

W miejscowości Konikowo jest istniejące oświetlenie wykonane w roku 2014. W ramach inwestycji wykonano wszystkie kable oświetleniowe i część słupów wraz z oprawami oświetleniowymi. Istniejące oświetlenie: kabel YAKXS 4x25mm2, słupy stalowe ocynkowane na fundamencie – 5m z oprawami Rosa, klosz Auris – 70W.

W ramach zadania wykonany był średnio co drugi słup wraz z  oprawą oświetleniową, natomiast wraz z dobudowaniem kolejnych domów zachodzi konieczność uzupełnienia oświetlenia. W miejscach gdzie nie stawiano słupów pozostawiane zostały zapasy.  

Należy dostarczyć i zamontować: cztery słupy stalowe  5m na fundamencie betonowym prefabrykowanym 100/30 oraz cztery oprawy oświetleniowe. Rodzaj i typ opraw taki sam jak w całym systemie oświetleniowym opisanym powyżej.

Miejsce montażu słupów z oprawami pokazano na załączniku nr 5.

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia drogowego, dz. nr 126/14                                             w miejscowości Konikowo – ul. Magnoliowa

Zaprojektowanie i budowa kabla oświetleniowego oraz dwóch szt. słupów wraz z oprawami oświetleniowymi – działka nr 126/14 – ul. Magnoliowa.

Długość kabla oświetleniowego YAKXS 4x25mm2 ok. 60mb. Zastosować  słupy stalowe ocynkowane 5m z oprawami,  na fundamencie 100/30. Zastosować rodzaj opraw jak podany powyżej przy  uzupełnienie istniejącego oświetlenia drogowego w miejscowości Konikowo. Zasilenie z istniejącej szafki znajdującej się na działce nr 126/14. Działka nr 126/14 stanowi własność Gminy Świeszyno.

W ramach zadania należy wykonać projekt oraz dokonać zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Koszalinie.

Projekt budowlany przed złożeniem do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę należy uzgodnić z Zamawiającym. Po dokonaniu zgłoszenia należy przekazać Zamawiającemu 2 egz. projektu budowlanego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu. 

Zakres inwestycji pokazano na załączniku nr 6.

Zaprojektowanie i budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Dunowo

W ramach zadania należy zaprojektować  i wybudować oświetlenia drogowego od istniejącego oświetlania znajdującego się w dz. nr 88 (droga powiatowa) do działki nr 85/13 i dalej wzdłuż drogi dz. nr 85/13. Działka nr 85/13 jest własnością Gminy Świeszyno, działka nr 88 jest w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Manowie.

Należy zaprojektować i wybudować linie kablową YAKXS 4x25mm2  o długości ok. 200m.  Włączenie do istniejącej instalacji oświetleniowej w działce nr 88.

Należy zaprojektować oświetlenie wzdłuż drogi dz. nr 33 i dalej wzdłuż drogi dz. nr 85/13 (droga gminna). Należy wybudować cały zaprojektowany kabel  (zgodnie z projektem) i wybudować 3 lampy na drodze nr 85/13. Pozostały zakres słupów i opraw przy drodze nr 88 będzie wykonany przez Zamawiającego w terminie późniejszym. W miejscach zaprojektowanych słupów przy drodze nr 88 należy pozostawić zapasy. 

Na działce nr 85/13 należy zaprojektować i wybudować trzy słupy stalowe oświetleniowe wysokości 6m na fundamencie prefabrykowanym 100/30. Słupy z wysięgnikiem 1/1m z oprawami LED ok. 30W z redukcją mocy do 50% w nocy, strumień świetlny min. 4000lm.

W ramach zadania należy wykonać projekt oraz dokonać zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Koszalinie.

Projekt budowlany przed złożeniem do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę należy uzgodnić z Zamawiającym. Po dokonaniu zgłoszenia należy przekazać Zamawiającemu 2 egz. projektu budowlanego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu. 

Zakres inwestycji pokazano na załączniku nr 7.

Budowa i częściowe doprojektowanie oświetlenia drogowego w miejscowości Niekłonice, dz. nr 111/10 

Budowa instalacji oświetlenia dróg w miejscowości Niekłonice obejmuje 10 pkt. opraw parkowych LED o mocy ok. 38W, strumień świetlny min. 3800lm, zamontowanych na 10 szt. słupów (przy czym 5 słupów obejmuje załączona dokumentacja projektowa, a 5 należy doprojektować i wybudować).  Słupy stalowe, kompozytowe lub aluminiowe 5m,  montowane na fundamencie.

W słupach zastosować izolowane złącze kablowe typu IZK-2.

Do oprawy instalować przewody YDY 3x2,5mm2 (750V).

Zakres robót:

-    linia kablowa oświetleniowa

-    wykopy rowu kablowego

-    przepych pod drogą

-    posadowienie słupów oświetleniowych

-    montaż opraw z podnośnika montażowego

-    ułożenie kabla w rowie kablowym oraz wprowadzenie do słupów

Budowa oświetlenia w pasie drogi gminnej.

Wysokość fundamentów dopasować do istniejącego gruntu.

Włączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez ENERGA-OPERATOR S.A.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 8) w skład której wchodzi:

  1. Projekt budowlany sieci oświetlenia w miejscowości Niekłonice
  2. Specyfikacja techniczna
  3. Przedmiar robót
  4. Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę

 

W ramach zadania należy wybudować oświetlenia drogowego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową – załącznik nr 8 oraz należy doprojektować i wykonać dodatkowo:

- kabel oświetleniowy YAKXS 4x25mmo długości ok. 180m

- 5 słupów wraz z oprawami

Rodzaj kabli, słupów, fundamentów i opraw w doprojektowanym zakresie jak w projekcie budowanym – załącznik nr 8.   

Zakres do doprojektowania  oświetlenia pokazana na załączniku nr 8A.

 

Na doprojektowany zakres należy dokonać zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Koszalinie.

Projekt budowlany przed złożeniem do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę należy uzgodnić z Zamawiającym. Po dokonaniu zgłoszenia należy przekazać Zamawiającemu 2 egz. projektu budowlanego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu. 

 

UWAGA:

Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.

Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).

Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa musza uzyskać akceptację inspektora nadzoru.

W takim wypadku  Wykonawca musi  przedłożyć   odpowiednio:  dokumenty   opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu  określonego  przez  Zamawiającego   spoczywa   na składającym  ofertę.

Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.

UWAGA:

Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego (dotyczy oświetlenia drogowego w m. Niekłonice) stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy i obejmu tylko część zaprojektowaną. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą  do  żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

a) Do zadań Wykonawcy należy w imieniu Zamawiającego dokonywanie  wszelkich uzgodnień z ENERGA-OPERATOR S.A. w celu uruchomienia instalacji oświetlenia.

b) Do zadań Wykonawcy należy wycinka krzewów na trasie kabli energetycznych i podcięcie drzew w obrębie zamontowanych lamp.

c) Zamawiający wymaga wykonania robót bezwykopowo pod wszystkimi zjazdami do posesji i pod drogami utwardzonymi.

d) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej na każde zadanie oddzielnie (w przypadku uzupełnienia oświetlenia w m. Konikowo – uzupełninie istniejącej dokumentacji powykonawczej). Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym.

e) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do Zamawiającego do akceptacji wniosków materiałowych na budowane elementy.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 30.08.2019r.

 

  1. Warunki udziału w postepowaniu:

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:

a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 30 000,00 zł brutto.

  1. Kryterium wyboru oferty:
    1. Kryteria oceny ofert:
  1. Cena –waga 90%  (max 90 pkt.)
  2. Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.)
  3. Max. suma punktów do osiągnięcia 100.

 

  1. Sposób wyliczenia punktów: 

 

  1. W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:

 

cena najniższa spośród badanych ofert

 ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x  100 x 90%

cena badanej oferty

gdzie:
            -  gdzie  1% = 1 pkt.

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół.

 

  1. W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.

Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.

W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji jakości.

Okres gwarancji      ilość punktów

- gwarancja 36 m-cy              – 0 pkt.

- gwarancja 48 m-cy              – 5 pkt.

- gwarancja 60 m-cy              – 10 pkt.

 

Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w zakresie oświetlenia w szczególności do:

- wymiany lub naprawy uszkodzonych odcinków kabli oświetleniowych

- wymiany lub naprawy uszkodzonych przewodów

- wymiany lub naprawy uszkodzonego osprzętu układu zasilania i sterowania

- wymiany lub naprawy uszkodzonych słupów oświetleniowych, osłon wnęk, wysięgników, opraw oświetleniowych (dotyczy opraw typu LED montowanych w Niekłonicach i Dunowie)

- wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych źródeł światła

-  utylizacji zużytych źródeł światła na koszt wykonawcy

- na żarówki sodowe wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.

 

Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do dnia podpisania umowy do przedłożenia kosztorysu ofertowego uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu,

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

    Oferty należy złożyć do dnia  19 marca 2019r. godz. 13:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów.
  • pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
     76-024 Świeszyno

 

 UWAGA:

Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.

O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.

 

  1. Warunki płatności;

Rozliczanie robót będzie się odbywało na podstawie faktur za wykonanie poszczególnych zadań  wraz z protokołem odbioru końcowego.

Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.

 

  1. Osoba do kontaktu

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest:  w sprawach proceduralnych: Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120

W sprawach merytorycznych: Ewa Zinowska – Suska – inspektor ds. inwestycji i drogownictwa, el 94 31 60 139

  

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
    3. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie
      z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  1. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  2. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  3. Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  4. Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 4 – wzór umowy

 

  1. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  2. Klauzula informacyjna

10.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;

2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl

3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych  mogą być  jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;

7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.

 

Do oferty należy załączyć:

  1. Formularz Ofertowy zgodny sporządzony na/wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2
  3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 30 000,00 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana należycie – wg załącznika nr 3

 

                                                                                               Wójt

                                                                                               /-/

Ewa Korczak

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 4.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami od nr 1 do nr 4.

Załącznik nr 5 - Miejsce montażu słupów z oprawami w miejscowości Konikowo.

Załącznik nr 6 - Zakres wykonania oświetlenia  - ul. Magnoliowa w Konikowie.

Załącznik nr 7 - Zaprojektowanie i budowa oświetlenia w miejscowości Dunowo.

Załącznik nr 8 - Budowa oświetlenia w miejscowości Niekłonice.

Załącznik nr 8A - Zakres doprojektowania oświetlenia w miejscowości Niekłonice.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-03-11 11:15:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-03-11 11:34:59)