Płace i kadry

 

Samodzielne stanowisko ds. kadr i płac

Maciej Ksiądz

tel. 94 3160 136

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. kadr i płac należy:

  1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu, a w szczególności:
  1. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu oraz pracowników interwencyjnych i publicznych;
  2. prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
  3. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników;
  4. prowadzenie spraw z zakresu ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
  5. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
  6. ewidencja czasu pracy pracowników, ewidencja nieobecności, ewidencja i rozliczanie urlopów wypoczynkowych;
  7. kompletowanie wniosków emerytalno- rentowych;
  8. prowadzenie naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz przygotowywanie regulaminu w tym zakresie;
  1. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników.
  2. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania stażystów; pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży.
  3. Rozliczanie wniosków dotyczących uzyskanych refundacji związanych z pracami interwencyjnymi, robotami publicznymi i pracami społecznie użytecznymi.
  4. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży.
  5. Gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z wójtem.
  6. Prowadzenie dokumentacji osobowej, płacowej, a w szczególności:
  1. sporządzanie list płac pracowników urzędu, osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, diet radnych i sołtysów;
  2. terminowe rozliczanie się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym w tytułu zawartych przez Urząd Gminy umów o pracę i umów zlecenia;
  3. sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji rozliczeniowych do PFRON;
  1. Sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i odznak oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie.
  2. Sporządzanie sprawozdań dotyczących czasu pracy, wynagrodzeń i zatrudnienia w urzędzie.
  3. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jan Szostak
(2003-10-07 10:38:53)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Król
(2024-03-02 10:21:37)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki