Zapytanie ofertowe.

OS.271.5.2021                                                          Świeszyno, dnia 21 kwietnia 2021 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 365/VIII/2021 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:

„Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania na działce nr 225/8 obręb Świeszyno”.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu odpadów z tworzyw sztucznych (kod odpadu 07 02 13) z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania tj. z działki nr 225/8 obręb Świeszyno, gmina Świeszyno, pozostałości po Wytwórni Artykułów z Tworzyw Sztucznych ”CHEMAD” A.K. Konarski, F.M. Rzemieniewski Spółka Jawna w Świeszynie. Zamówienie realizowane jest w ramach wykonania zastępczego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020 r., poz.1427 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: zebranie odpadów, załadunek zebranych odpadów na pojazd przystosowany do ich transportu, wywóz i zagospodarowanie odpadów.

Szacunkowa ilość odpadów, objętych przedmiotem zamówienia wynosi ok. 50 ton. Obszar zalegania odpadów wynosi ok. 300 m2 na terenie działki nr 225/8 ze zróżnicowaną wysokością zalegania, średnio ok. 2 m.

W celu określenia wartości zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie.

 

2.2 Termin realizacji zamówienia:

Zadanie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia  30.06.2021 r.

 

3.  Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:

  1. posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
  2. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  3. dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
  4. znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

4. Kryterium wyboru oferty jest 100% cena. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:


Cena (brutto) – 100 %

                                         cena najniższa spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________  x 100

                                                        cena badanej oferty 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

5. Warunki płatności:

Rozliczenie wykonanych prac potwierdzone zostanie protokołem odbioru zrealizowanych prac, sporządzonym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy po wykonaniu usługi. Podstawą sporządzenia protokołu będzie karta przekazania odpadów. Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,  w terminie do 14 dni od daty doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

6. Termin i miejsce złożenia ofert:

6.1 Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76 – 024 Świeszyno osobiście, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres: j.patynska@swieszyno.pl.

6.2 Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2021 r. do godz.11:00.

UWAGA: Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub telefonicznie.

7. Osoba do kontaktu:

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Justyna Patyńska – Starszy inspektor ds. ochrony środowiska, tel. 94 31 60 137.

8. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Całość usługi objętej zamówieniem musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
  3. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
  4. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
  5. Termin związania ofertą – 30 dni.

 

9. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania  na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

 

10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:

10.1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno  z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator). 

Z administratorem można się skontaktować:

1) listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;

2) telefonicznie 94 31 60 120

3) fax - 94 31 61 491

4) przez email: gmina@swieszyno.pl.

10.2. Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.  Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl

10.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą)  oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.

10.4. Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa

10.5. Odbiorcy danych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)

10.6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego

Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.

10.7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;

2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;

4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.

10.8. Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.9. Wymóg podania danych

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

 

 

Do oferty należy załączyć:

  • Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1

 

Załączniki:


1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikiem nr 1.

2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikiem nr 1.

3. Zdjęcie poglądowe.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2021-04-21 12:02:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2021-04-21 12:14:36)