Zapytanie ofertowe.
ZP.271.15.2020 - Część I Świeszyno, dnia 12 maja 2020 r.
ZP.271.16.2020 – Część II i III
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno zmienionego zarządzeniem nr 208/VIII/2020 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 14 stycznia 2020 r. i nr 231/VIII/2020 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 24 lutego 2020 r., zaprasza do złożenia oferty na:
„Koszenie poboczy i rowów, boisk oraz terenów rekreacyjnych
i terenów zielonych”.
- Przedmiotem zamówienia jest:
-
Koszenie poboczy i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej,
z płyt typu YOMB i gruntowych; - Koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych;
- Koszenie terenów zielonych.
- Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część I: obejmuje koszenie poboczy i rowów;
Część II: obejmuje koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych;
Część III: obejmuje koszenie terenów zielonych.
Każdy z oferentów może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
- Zakres przedmiotu zamówienia:
Część I
Koszenie poboczy (z obu stron drogi) i rowów dróg gminnych asfaltowych, z kostki betonowej, z płyt typu YOMB i gruntowych – ok. 60km poboczy i ok. 1,33km rowów.
Wymagana częstotliwość koszenia: do czterech razy w okresie obowiązywania umowy w zależności od intensywności wzrostu traw (na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
Szerokość wykaszanego pobocza min 70 cm.
W zakresie robót jest wykaszanie rowów przydrożnych przy następujących drogach:
- Konikowo – dz. nr 7 droga z płyt typu YOMB – ok. 100mb
- Konikowo – dz. nr 550, droga z kostki betonowej – ok. 60mb
- Konikowo dz. nr 95/4, droga z kostki betonowej – ok. 100mb + teren wokół przepustu drogowego
- Konikowo – dz. nr 414/4 – droga gruntowa (zjazd na przeciw stacji OLEN) – ok. 270mb
- Włoki – dz. nr 750/1 – droga asfaltowa – ok. 480mb
- Brzeźniki-Olszak – dz. nr 731 – droga gruntowa – ok. 150mb
- Bagno dz. nr 729 – droga z płyt typu JOMB – ok. 170mb
Część II
Koszenie boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obejmującym:
- Boisko oraz teren rekreacyjny w Niedalinie (dz. nr 148, 151/1, 151/2)
- Boisko w Konikowie (dz.nr 106/3)
- Boisko w Strzekęcinie (dz.nr 17/3)
- Boisko w Dunowie (dz.nr 71/6)
- Boisko w Giezkowie (dz.nr 9/18)
- Boisko w Kurozwęczu (dz.nr 52/58)
- Boisko w Niekłonicach (dz.nr 6)
- Boisko Mierzym (dz.nr 143/3)
Wymagana częstotliwość koszenia:
- pozycja od a do g - do czterech razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
- pozycja h - maj, lipiec, wrzesień, październik – do 2 razy w każdym miesiącu, czerwiec, sierpień – do trzech razy w każdym miesiącu, (w razie potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
Część III
Koszenie terenów zielonych w zakresie obejmującym:
- Strzekęcino dz. nr 16/28 – 0,20 ha (nowe osiedle)
- Strzekęcino dz. nr 16/31 – 0,40 ha (teren przy placu zabaw)
- Strzekęcino dz. nr 13/17 – 0,45 ha (teren przy starych blokach)
- Bardzlino dz. nr 1/19 – 0,23 ha (boisko przy placu zabaw)
- Niekłonice dz. nr 66/6 – 0,05 ha (pętla autobusowa)
- Nieklonice – 0,05 ha (pętla autobusowa przy ogrodach działkowych)
- Świeszyno – dz. nr 352/13 – 0,28 ha (teren za przedszkolem)
- Świeszyno – dz. nr 282/1 – 0,32 ha (teren zielony w kierunku m. Mierzym)
- Chałupy dz. nr 202/23 – 0,15 ha, ( koło HAKO)
- Dunowo 28 – 0,25 ha (obok bloków)
- Niedalino – składowisko odpadów 1,1ha
Łącznie: 3,48 ha
Wymagana częstotliwość koszenia:
- pozycja od a do i – do czterech razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
- pozycja j- do dwóch razy w okresie obowiązywania umowy (w razie potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego).
2.3 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie kosiarką udostępnioną przez Zamawiającego. Boisko w Mierzymiu należy kosić kosiarką typu lekkiego w celu uniknięcia zniszczenia płyty boiska.
- Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu usługi koszenia trawy w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zlecenia telefonicznego przez Zamawiającego.
- Wykonawca każdorazowo zostanie poinformowany o terminie realizacji usługi telefonicznie przez Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia – od daty podpisania umowy do 30 października 2020 r.
- Kryterium wyboru oferty:
Cena - waga 100% (max. 100 pkt.)
Sposób wyliczenia punktów:
Część I i III
Punkty zostaną obliczone dla każdej części odrębnie na podstawie następującego wzoru:
cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x waga %
cena jednostkowa badanej oferty
Część II
Punkty zostaną obliczone jako suma punktów poszczególnych cen jednostkowych dla każdego boiska na podstawie następującego wzoru:
cena jednostkowa najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x waga %
cena jednostkowa badanej oferty
Przy czym waga dla poszczególnych cen jednostkowych przedstawia się następująco:
Opis ceny jednostkowej |
Waga |
Boisko oraz teren rekreacyjny w Niedalinie |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Konikowie |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Strzekęcinie |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Dunowie |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Giezkowie |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Kurozwęczu |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko w Niekłonicach |
12,0 % (max 12,0 pkt.) |
Boisko Mierzym |
16,0 % (max 16,0 pkt.) |
RAZEM |
100 % (max 100 pkt.) |
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 19.05.2020 r. godz. 13:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
-
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta parter. -
pocztą na adres; Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno - pocztą elektroniczną na adres: e.jacewicz@swieszyno.pl
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną.
- Warunki płatności;
Płatność następować będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół potwierdzenia wykonania prac podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Szczegółowe warunki określono w projekcji umowy dla każdej części odrębnie.
Terminem zapłaty jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Osoba do kontaktu:
W sprawach proceduralnych:
Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych,
tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, email: e.jacewicz@swieszyno.pl
W sprawach merytorycznych:
Część I Ewa Zinowska-Suska – inspektor ds. inwestycji drogownictwa
tel. 94 31 60 139
Część II, III Mirosław Szymanowski – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej tel. 94 31 60 129, 94 31 60 120.
-
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Ofertę należy złożyć w oznakowanej kopercie z zaznaczeniem części, której dotyczy w terminie wskazanym w zapytaniu (termin oznacza dzień i godzinę wskazaną w zapytaniu).
- Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
- Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia
- Rozliczenie następuje tylko w PLN.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego – załącznik nr 2
- Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;
2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl;
3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to , że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania jednak to działanie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych jeżeli prawo to nie jest wyłączone przepisami prawa a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;
7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.
Do oferty należy załączyć:
- Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej – załącznik nr 1
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami nr 1 i 2.
2. Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami nr 1 i 2.