Ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności - informacja o wybranym Wykonawcy.

Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

15-04-2019

Termin składania ofert

30-04-2019

Numer ogłoszenia

1179644

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Miejsce w którym znajduje się zmieniony tekst:
Miejsce i sposób składania ofert, punkt 4.
W ogłoszeniu jest:
Miejsce i termin otwarcia ofert.
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, Sala Konferencyjna
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2018r. o godz. 12:15.
W ogłoszeniu powinno być:
Miejsce i termin otwarcia ofert.
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, Sala Konferencyjna
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2019r. o godz. 12:15.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów
Termin składania ofert upływa 30 kwietnia 2019r. o godz. 12:00.
2. Koperta z ofertą oznaczona zostanie datą i godziną jej wpływu oraz kolejnym numerem.
3. Oferty przekazane drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, Sala Konferencyjna
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2018r. o godz. 12:15.
5. Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej drogą pocztową, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewa Jacewicz - w sprawie procedury, Ewa Zinowska - Suska - w sprawie przedmiotu zamówienia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

094/31-60-147, 094/31-60-139

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie o obecnej wydajności Qśrd=37m3/d. Po przebudowie docelowa wydajność oczyszczalni Qśrd=72m3/d.

Zakres inwestycji obejmuje:
a) Budowa oczyszczalni ścieków w technologii dwustopniowego złoża zraszanego na działce 82/1 wraz z instalacjami międzyobiektowymi;
b) Wykonanie kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych Ø200 wraz z remontem istniejącego wylotu umocnionego (dz. 82/2) do rowu melioracyjnego ZA11;
c) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej rozdzielnicę na terenie oczyszczalni
z punktu wskazanego przez zarządcę sieci energetycznej (patrz Warunki ZE)
wraz z instalacją wewnętrzną oczyszczalni (zasilanie podzespołów oczyszczalni,
zasilanie lamp oświetleniowych, itp.);
d) Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego Ø50 ze studzienką wodomierzową
e) Wykonanie dróg i placów na terenie oczyszczalni z kostki betonowej
f) Budowa ogrodzenia oczyszczalni z paneli systemowych wraz z bramą wjazdową;
g) Przebudowę drogi dojazdowej w obrębie działek nr 76/2 i 119 z utwardzeniem
prefabrykowanymi płytami otworowymi dla taboru asenizacyjnego do opróżniania
osadników wstępnych
h) Likwidację istniejącej linii napowietrznej nn 0,4 kV wraz ze słupem, kolidującej z nowym
zagospodarowaniem działki oczyszczalni,
i) Likwidację elementów istniejącej oczyszczalni typu BIOBLOK
j) Rozruch technologiczny
k) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji wraz z pełną dokumentacją rozruchową powykonawczą
l) Opracowanie instrukcji stanowiskowych, instrukcji p.poż. i bhp
ł) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
m) wyposażenie w środki ochrony i sprzęt p.poż. i bhp – wynikający z opracowanych instrukcji.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ . Dokumentacja projektowa stanowiąca zał nr 10 do SIWZ oraz zał nr 11 dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/ w zakładce Przetargi Urzędu Gminy.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: koszaliński Miejscowość: Zegrze Pomorskie, gmina Świeszyno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie.

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie o obecnej wydajności Qśrd=37m3/d. Po przebudowie docelowa wydajność oczyszczalni Qśrd=72m3/d.

Zakres inwestycji obejmuje:
a) Budowa oczyszczalni ścieków w technologii dwustopniowego złoża zraszanego na działce 82/1 wraz z instalacjami międzyobiektowymi;
b) Wykonanie kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych Ø200 wraz z remontem istniejącego wylotu umocnionego (dz. 82/2) do rowu melioracyjnego ZA11;
c) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej rozdzielnicę na terenie oczyszczalni
z punktu wskazanego przez zarządcę sieci energetycznej (patrz Warunki ZE)
wraz z instalacją wewnętrzną oczyszczalni (zasilanie podzespołów oczyszczalni,
zasilanie lamp oświetleniowych, itp.);
d) Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego Ø50 ze studzienką wodomierzową
e) Wykonanie dróg i placów na terenie oczyszczalni z kostki betonowej
f) Budowa ogrodzenia oczyszczalni z paneli systemowych wraz z bramą wjazdową;
g) Przebudowę drogi dojazdowej w obrębie działek nr 76/2 i 119 z utwardzeniem
prefabrykowanymi płytami otworowymi dla taboru asenizacyjnego do opróżniania
osadników wstępnych
h) Likwidację istniejącej linii napowietrznej nn 0,4 kV wraz ze słupem, kolidującej z nowym
zagospodarowaniem działki oczyszczalni,
i) Likwidację elementów istniejącej oczyszczalni typu BIOBLOK
j) Rozruch technologiczny
k) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji wraz z pełną dokumentacją rozruchową powykonawczą
l) Opracowanie instrukcji stanowiskowych, instrukcji p.poż. i bhp
ł) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
m) wyposażenie w środki ochrony i sprzęt p.poż. i bhp – wynikający z opracowanych instrukcji.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.

Kod CPV

45252100-9

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45233140-2 Roboty drogowe
45232460-4 Roboty sanitarne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2020 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:
a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty polegającej na budowie/ przebudowie oczyszczalni ścieków o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto,
- 1 roboty polegającej na budowie/ przebudowie drogi o nawierzchni z płyt typu YOMB lub kostki betonowej o wartości minimum 500 000,00 zł brutto,

Zamawiający dopuszcza, aby powyższe roboty były wykonanie w ramach jednego zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że:
dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie
Kierownik budowy
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/ przebudowę oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto
Kierownik robót konstrukcyjnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/ przebudowę oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto
Kierownik robót elektrycznych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/ przebudowę oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto
Kierownik robót drogowych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń. co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę/ przebudowę drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto
Technolog Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym pełnienie funkcji technologa rozruchu przy realizacji co najmniej 1 oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na 2 stanowiskach pod warunkiem spełnienia przez daną osobę wymagań dla obu tych stanowisk.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien wykazać:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych
b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych.

Dodatkowe warunki

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.
Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określone są w rozdz. II pkt. 5 SIWZ.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia
Zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Szczegóły dotyczące wniesienia zabezpieczenia określone są w rozdz. II pkt. 12 SIWZ.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków - warunki zmiany umowy określone w par. 14 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty)
1) W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2 SIWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2.
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw do wykluczenia.
3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach –na/wg załącznika nr 2 i nr 3.
4)Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt.A1 –na/wg załącznika nr 3.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
1) wykaz wykonanych robót sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ,
2) wykaz osób sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SIWZ,
3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
4) opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż-2 000 000,00 złotych,
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o § 14 ust. 2 pkt 1 Regulaminu,
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie kierownika budowy – sporządzony na/wg załącznika Nr 7A do SIWZ
3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
4. PEŁNOMOCNICTWO(A)
5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli występuje);
6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
7. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4A do SIWZ - NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy wykaz dokumentów i oświadczeń znajduje się w SIWZ - rozdział II pkt. 3

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w § 37 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie dotyczył świadczeń, które rzeczowo są przedmiotem zamówienia podstawowego lub świadczeń pozostających z nimi w bezpośrednim związku. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

11. KRYTERIA WYBORU OFERTY.
11.1. Kryteria oceny ofert:
A. Cena –waga 80% (max 80 pkt.)
B. Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.)
C. Doświadczenie kierownika budowy - waga 10% (max 10 pkt.)
Max. suma punktów do osiągnięcia 100.

11.2. Sposób wyliczenia punktów:
A. W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:

cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x 80%
cena badanej oferty
gdzie:
- gdzie 1% = 1 pkt.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).

B. W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 48 miesięcy i dłuższy niż 72 miesięcy.
Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 48 miesięczny okres gwarancji jakości.
Okres gwarancji ilość punktów
- gwarancja 48 m-cy – 0 pkt.
- gwarancja 60 m-cy – 5 pkt.
- gwarancja 72 m-cy – 10 pkt.
C. W kryterium - Doświadczenie kierownika budowy- punkty zostaną naliczane w następujący sposób:
Za pełnienie funkcji kierownika budowy na zadaniu polegającym na budowie, przebudowie oczyszczalni ścieków obejmującym swoim zakresem:
-co najmniej 5 robót o wartości min. 2 000.000,00 zł brutto każda- Zamawiający przyzna 10 pkt.
-co najmniej 4 roboty o wartości min. 2 000.000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 8 pkt.
-co najmniej 3 roboty o wartości min. 2 000.000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 6 pkt.
-co najmniej 2 roboty o wartości min. 2 000.000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 4 pkt
- za brak wykazania wymaganego doświadczenia - Zamawiający przyzna 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” wynosi 10 pkt.
Zamawiający wymaga osobistego wykonania świadczenia przez wskazaną osobę.
W PRZYPADKU BRAKU ZAŁĄCZENIA DO OFERTY ZAŁĄCZNIKA NR 7A ZAMAWIAJĄCY W KRYTERIUM – DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY PRZYZNA 0 PKT.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy:
a) podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w SIWZ Rozdz. II pkt. 2.1
b) są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym w przypadkach określonych w SIWZ Rozdz. II pkt. 2.3. O braku w/w powiązania oświadczenie składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona - wg załącznika nr 4A do SIWZ.
Podstawy wykluczenia zostały szczegółowo określone w SIWZ- Rozdział II pkt.2

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA ŚWIESZYNO

Adres

76-024 Świeszyno

zachodniopomorskie , koszaliński

Numer telefonu

94 3160121

Fax

94 31 61 491

NIP

4990521087

Tytuł projektu

Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego.

Numer projektu

RPZP.09.03.00-32-0062/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska
EkoWodrol Sp. z o.o.
ul Słowiańska 13, 75-846 Koszalin
Data wpływu oferty: 30.04.2019 r. godz. 11:50
Cena brutto oferty: 2 981 520, 00 zł

Pełna lista podmiotów

1. Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska
EkoWodrol Sp. z o.o.
ul Słowiańska 13, 75-846 Koszalin

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2019-06-05 13:03:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2019-06-05 13:05:01)