Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie nr 500180246-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Świeszyno: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564223-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500129592-N-2018

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 330920707, ul. Świeszyno  71, 76-024   Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.116.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka gminnego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia kuchni i sanitariatów. Inwestycja realizowana będzie w ramach programu "Maluch +", na działce nr. 106/10 oraz na części działki nr 106/12 (w zakresie zaprojektowania powiązania z terenem szkoły- chodnik i dojazd). Zamówienie obejmuje wykonanie Etapu I zadania pn. „Budowy budynku żłobka i przedszkola w Konikowie”, który obejmuje budowę budynku żłobka wolnostojącego jednokondygnacyjnego o prostej konstrukcji złożonej z zestawionych ze sobą modułów. Obiekt zawierać będzie wydzielone funkcje na potrzeby żłobka - przystosowany do jednego oddziału żłobka, do 32 dzieci. Konstrukcja obiektu wykonana z elementów przestrzennych– modułów 10 szt. Moduły zbudowane z konstrukcji prefabrykowanej powtarzalnej o konstrukcji ze słupków stalowych kwadratowych o przekroju 80x80x6 mm, górny rygiel z dwuteownika stalowego 160 mm i dolnego rygla z dwuteownika stalowego 200 mm. Konstrukcję dachu stanowić będą belki drewniane do których mocowana jest płyta OSB a na niej ułożona jest izolacja oraz dachówka ceramiczna. Ocieplenie wełną mineralną usytuowano w grubości konstrukcji ram górnych. Zaprojektowano dwie sale zabaw podzielone ścianka mobilną. Przy każdej z sal znajduje się pomieszczenie sypialni. Do sal zabaw przylega łazienka. Sale wyposażone są w umywalki, łazienka w umywalki i miskę ustępową dostosowaną do wzrostu dzieci, brodzik z natryskiem oraz stanowisko do mycia nocników. Sale posiadają wentylację grawitacyjną wspomaganą mechanicznie wyprowadzoną ponad dach. Zaprojektowano wydawalnię, jadalnię oraz kuchnię mleczną z możliwością podgrzewania i przygotowania posiłków. Ciąg kuchenny wyposażony jest w kuchenkę gazową, zlewozmywak, elektryczny podgrzewacz do butelek , zmywarkę do naczyń oraz lodówkę. Do mycia rąk zaprojektowano umywalkę. Pomieszczenie posiada wentylację grawitacyjną wspomaganą mechanicznie , załączaną światłem. Żłobek posiada pomieszczenie szatni. Na grzejnikach należy zamontować osłony ochraniające przed kontaktem. Okna powinny być w 50 % otwieralne. Łazienki i wc posiadają wentylacje grawitacyjną wspomaganą mechanicznie. Ściany pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2,0 m należy pokryć płytkami ceramicznymi. Wyżej malowane farbą .Podłogi wykonać z terakoty. W budynku żłobka przewidziane są pomieszczenia pokoju biurowego oraz socjalne personelu. Budynek posiada instalację odgromową. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy:469,10m2 - powierzchnia użytkowa:433,92 m2 - kubatura:1301,76 m3 Zagospodarowanie terenu: Wjazd na działkę zaprojektowano od strony drogi wewnętrznej gminnej dz. nr 107/2 . Na terenie zaprojektowano 10 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (w tym jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych). Budynek zaprojektowano zgodnie z warunkami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania – tj. poza nieprzekraczalna linią zabudowy. Zaprojektowano dojazd do budynku, który zapewnia droga o szerokości 6,0 m stanowiąca też drogę pożarową oraz pieszo jezdnię o szerokości 4,5 m zakończonej placem gospodarczym. Dla dzieci zaprojektowano plac zabaw o nawierzchni przepuszczalnej, bezspoinowej, syntetycznej, bezpiecznej, wylewanej na placu budowy (na której zostaną zamontowane urządzenia placu zabaw). Wyposażenie placu zabaw obejmuje piaskownicę, ślizgawkę i dwa bujaki. Na znacznej części działki utrzymuje się lub wprowadza się roślinność trawiastą – trwałą i walcowaną - odporną na warunki atmosferyczne (zanieczyszczenie powietrza, zasolenie), mrozoodporną, z małymi wymaganiami glebowymi. W ramach zagospodarowania w zieleń projektuje się nową zieleń niską – trawy, krzewy liściaste oraz zieleń zadarniającą jako tereny biologicznie czynne z nawierzchnią ziemną urządzoną w sposób zapewniający naturalną wegetację roślinności. Przedmiot zamówienia obejmuje pielęgnację zieleni przez okres 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Teren jest oświetlony lampami parkowymi. Budynek jest udostępniony dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano podjazdy pod główne wejście. Projektuje się ustawienie na terenie elementów małej architektury obejmujących ławki, kosze na śmieci , stojaki na rowery, donice, kubiki betonowe w konstrukcji drewnianej, ławki wypoczynkowe i kosze uliczne – wzdłuż ciągów pieszych oraz budki dla ptaków. Projektuje się ogrodzenie systemowe o wysokości 150 cm z bramami i furtkami wg. rysunku projektu wykonawczego. Budynek zasilany będzie w: - wodę - z istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki ( ze względu na kolizję wymaga przebudowy, osobne opracowanie)) - odprowadzenie ścieków- do istniejącej kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 106/12 ( osobne opracowanie) - gaz – z sieci gazowej - energetyka – z sieci - ciepło – indywidualna kotłownia gazowa - telekomunikacja- z sieci - odprowadzenie wód opadowych – do kanalizacji deszczowej - zaopatrzenie w wodę na cele ppoż. – z projektowanych 2 zbiorników podziemnych o pojemności 200 m3 UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia t.j. meble, zabawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, -projekt wykonawczy, - przedmiary robót - STWiORB, - badania geologiczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Projekt będzie dofinansowany w ramach realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +”.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2236182.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: CLIMATIC Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Reguły, ul. Żytnia 6
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Michałowice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3872777.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3872777.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3872777.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Na czas udzielenia zamówienia nazwy podwykonawców oraz procentowy zakres robót nie są znane.

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 

 

Wójt
/-/
Ewa Korczak

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2018-08-02 14:35:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2018-08-02 14:36:30)