Budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Niedalino przy rzece Radew wraz z monitoringiem.
RIG.271.120.2018.ES Świeszyno, dnia 25 czerwca 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz w oparciu o Zarządzenie nr 199/VII/2016 Wójta Gminy Świeszyno z dnia 1 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, obowiązujący w Urzędzie Gminy Świeszyno, zaprasza do złożenia oferty na:
„Budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Niedalino przy rzece Radew wraz z monitoringiem”
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia w miejscowości Niedalino przy rzece Radew na dz. nr 151/2, 150/3, 148 oraz budowa systemu monitoringu na potrzeby zrealizowanej inwestycji pn. „Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno” - Część 3: „Zagospodarowanie terenu miejsca postoju i wypoczynku MPW-3, Oznakowanie szlaku”.
Budowa instalacji oświetlenia dróg w miejscowości Niedalino przy rzece Radew w ilości 12 pkt. opraw LED o mocy ok. 30W z redukcją mocy do 50% w nocy, strumień świetlny min. 4000lm. Słupy stalowe ocynkowane wys. 6,0m z wysięgnikiem 1,0m, montowane na fundamencie.
Zakres robót:
- linia kablowa oświetleniowa
- wykopy rowu kablowego
- posadowienie słupów oświetleniowych
- montaż opraw z podnośnika montażowego
- ułożenie kabla w rowie kablowym oraz wprowadzenie do słupów
- montaż rozdzielnicy RMK i TMK
Budowa oświetlenia w pasie drogi gminnej i na terenie gminnym.
Wysokość fundamentów dopasować do istniejącego gruntu.
Włączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej wykonać zgodnie z warunkami nr P/16/008820 wydanymi przez ENERGA-OPERATOR S.A.
W projekcie zaprojektowanych jest 15 słupów i opraw z lampami, natomiast Zamawiający wymaga wykonania i zamontowania 12 szt. słupów i opraw z lampami - pokazano na schemacie wchodzącym w skład załącznika nr 5.
Załączony projekt linii zasilającej i oświetlenia zewnętrznego Muszli Koncertowej w miejscowości Niedalino zawiera również elementy instalacji wewnątrz budynku, które nie są przewidziane do wykonania w tym etapie.
Budowa systemu monitoringu na potrzeby zrealizowanej inwestycji pn. „Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno” - Część 3: „Zagospodarowanie terenu miejsca postoju i wypoczynku MPW-3, Oznakowanie szlaku”.
Zakres robót:
- montaż kamer zewnętrznych tubowych 4Mpx (2,8mm) oraz kamer zewnętrznych kopułowych 4Mpx (3,6mm)
- naświetlacze podczerwieni – montowane w bezpośrednim sąsiedztwie kamer wraz z zasilaniem
- szafa dystrybucyjna 19’ 18U IP56 wraz z zasilaniem
- rejestrator
- switch gigabitowy 16-portowy PoE
- router – dostosowany do pracy z siecią LTE 4G
- powiadomienie o zaniku zasilania
- instalacja elektryczna i okablowanie
- antena LTE zamontowana na maszcie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 5) w skład której wchodzi:
- Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych
- Specyfikacja techniczna
- Przedmiar robót
- Projekt budowlano-wykonawczy budowy systemu monitoringu
- Przedmiar robót
- Słupy i oprawy do wykonania - schemat
UWAGA:
Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.
WYMAGANIA DODATKOWE:
a) Do zadań Wykonawcy należy w imieniu Zamawiającego dokonywanie wszelkich uzgodnień z ENERGA-OPERATOR S.A. w celu uruchomienia instalacji oświetlenia.
b) Zamawiający wymaga przekazania przez Wykonawcę do ENERGA-OPERATOR oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej w terminie do 15.08.2018r. oraz niezwłocznie po otrzymaniu od ENERGA-OPERATOR oświadczenia o wykonaniu przyłączenia przekazanie Zamawiającemu celem podpisania umowy ze sprzedawcą energii ENERGA-OBRÓT na sprzedaż energii elektrycznej. Szacowany czas od przekazania oświadczenia o wykonaniu przyłączenia od ENERGA OPERATOR do montażu licznika ok. 2,5m-ca (konieczność podpisania umowy przez Zamawiającego na sprzedaż energii i na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej).
c) Termin do 15.11.2018r. obejmuje wykonanie wszystkich robót wraz
z uruchomieniem oświetlenia.
d) Do zadań Wykonawcy należy wycinka krzewów na trasie kabli energetycznych i podcięcie drzew w obrębie zamontowanych lamp.
e) Nad rzeką Radwią zostały wybudowane obiekty w ramach zadania „Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno” - Część 3: „Zagospodarowanie terenu miejsca postoju i wypoczynku MPW-3, Oznakowanie szlaku”.
Ze względu na fakt, że dokumentacja projektowa linii zasilającej i oświetlenia zewnętrznego na dz. nr 150/3, 151/2 i 148 wykonywana była przed budową w/w obiektów Wykonawca robót musi uwzględnić dokonanie drobnych zmian trasy w ramach zmiany nieistotnej kabla oświetleniowego i lokalizacji słupów oświetleniowych na dz. nr 151/2 i 148 – w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru - tak aby w miarę możliwości w/w wybudowane obiekty w ramach zadania pn.„Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno” - Część 3: „Zagospodarowanie terenu miejsca postoju i wypoczynku MPW-3, Oznakowanie szlaku” było doświetlone i odpowiednio zmonitorowane. Decyzja o dokonaniu zmian zostanie podjęta po wytyczeniu geodezyjnym.
f) Ze względu na fakt, że Zamawiający planuje podpisać umowę na ochronę obiektu nad rzeką Radew z firmą zewnętrzną Wykonawca do dnia 30.07.2018r. jest zobowiązany wykonać system monitoringu umożliwiający podpisanie umowy na ochronę obiektów nad rzeką Radew.
- Termin realizacji zamówienia: do 15.11.2018r. przy czym Zamawiający wymaga wykonania:
- do dnia 30.07.2018r. wykonanie systemu monitoringu
- do dnia 15.08.2018r. należy przekazać do ENERGA-OPERATOR
oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej.
- Warunki udziału w postepowaniu:
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:
a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 80 000,00 zł brutto oraz 1 roboty polegającej na budowie systemu monitoringu.
Ww. roboty mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zadań.
- Kryterium wyboru oferty:
- Kryteria oceny ofert:
- Cena –waga 90% (max 90 pkt.)
- Gwarancja – waga 10% (max 10 pkt.)
- Max. suma punktów do osiągnięcia 100.
- Sposób wyliczenia punktów:
- W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100 x 90%
cena badanej oferty
gdzie:
- gdzie 1% = 1 pkt.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół.
- W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.
Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji jakości.
Okres gwarancji ilość punktów
- gwarancja 36 m-cy – 0 pkt.
- gwarancja 48 m-cy – 5 pkt.
- gwarancja 60 m-cy – 10 pkt.
Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w zakresie oświetlenia w szczególności do:
- wymiany lub naprawy uszkodzonych odcinków kabli oświetleniowych
- wymiany lub naprawy uszkodzonych przewodów
- wymiany lub naprawy uszkodzonego osprzętu układu zasilania i sterowania
- wymiany lub naprawy uszkodzonych słupów oświetleniowych, osłon wnęk, wysięgników, opraw oświetleniowych
- wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych źródeł światła
- utylizacji zużytych źródeł światła na koszt wykonawcy
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do dnia podpisania umowy do przedłożenia kosztorysu ofertowego uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu,
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 4 lipca 2018r. godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
-
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno, pok. Nr 1. -
pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.
- Warunki płatności;
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch transzach. Jedna faktura częściowa po wykonaniu systemu monitoringu oraz faktura końcowa po wykonaniu pozostałych prac zgodnie z umową. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół częściowego odbioru robót podpisany przez strony, natomiast podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie potwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego.
Faktury VAT zostaną wystawione z 30 dniowym terminem płatności.
- Osoba do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest: w sprawach proceduralnych: Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120
W sprawach merytorycznych: Ewa Zinowska – Suska – inspektor ds. inwestycji i drogownictwa, el 94 31 60 139
-
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
-
Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
- Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
- Rozliczenie następuje tylko w PLN.
- Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 4 – wzór umowy
- Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto.
- Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna
10.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Gmina Świeszyno - Urząd Gminy, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno będąca administratorem danych osobowych przetwarza dane osobowe dla celów ogłoszenia, przeprowadzenia i realizacji zamówienia publicznego;
2) W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@swieszyno.pl
3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO). Oznacza to, że Pani/Pane dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być jedynie podmiotom mające podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;
7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także informuję, iż dane nie są przekazywane do państw trzecich.
Do oferty należy załączyć:
- Formularz Ofertowy zgodny sporządzony na/wg załącznika nr 1
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2
- W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- 1 roboty polegającej na budowie instalacji oświetlenia drogowego o wartości min. 80 000,00 zł brutto oraz 1 roboty polegającej na budowie systemu monitoringu z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz
z załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana należycie – wg załącznika nr 3
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki:
Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.
Zapytanie ofertowe w wersji pdf wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3.