Odpowiedzi na pytania.

RIG.271.173.1.2017                                           Świeszyno, dnia 03 listopada 2017 r.

 

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na:

„Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Świeszyno
w okresie od 15.11.2017r. do 30.04.2018r.”

 

 

Zamawiający – Gmina Świeszyno udziela odpowiedzi na zadane pytanie jak niżej:

 

PYTANIE NR 1

Dotyczy punktu 5 Warunków płatności.

Jest podany termin płatności do 21 dni. Proszę o zmianę terminu płatności do 7 dni, ze względu na częsty zakup kruszywa oraz soli, a także paliwa gdzie terminy zapłaty są dużo krótsze lub płatność jest gotówkowa.

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający zmienia termin płatności do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku.

 

Po w/w zmianie § 5 ust. 6 projektu umowy otrzymuje brzmienie:

„Płatność następować będzie w rozliczeniu miesięcznym przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku.”

 

 

Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe wyjaśnienie podczas sporządzania i składania ofert, w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów.

 

 

                                                                                  Wójt
                                                                                    /-/
                                                                           Ewa Korczak

Wytworzył:
Udostępnił:
Jacewicz Ewa
(2017-11-03 15:40:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Jacewicz Ewa
(2017-11-03 15:45:16)