Odpowiedzi na pytania.
RIG.271.173.1.2017 Świeszyno, dnia 03 listopada 2017 r.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na:
„Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Świeszyno
w okresie od 15.11.2017r. do 30.04.2018r.”
Zamawiający – Gmina Świeszyno udziela odpowiedzi na zadane pytanie jak niżej:
PYTANIE NR 1
Dotyczy punktu 5 Warunków płatności.
Jest podany termin płatności do 21 dni. Proszę o zmianę terminu płatności do 7 dni, ze względu na częsty zakup kruszywa oraz soli, a także paliwa gdzie terminy zapłaty są dużo krótsze lub płatność jest gotówkowa.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia termin płatności do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku.
Po w/w zmianie § 5 ust. 6 projektu umowy otrzymuje brzmienie:
„Płatność następować będzie w rozliczeniu miesięcznym przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku/fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury lub rachunku.”
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe wyjaśnienie podczas sporządzania i składania ofert, w tym także wypełniania załączników i druków, składania wymaganych dokumentów.
Wójt
/-/
Ewa Korczak