Zapytanie ofertowe na ?Dostawę i montaż lamp hybrydowych na terenie Gminy Świeszyno?
RIG.271.143.2017.ES Świeszyno, dnia 22 września 2017r.
Zapytanie ofertowe
- Zamawiający Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno zaprasza do złożenia ofert na:
„Dostawę i montaż lamp hybrydowych na terenie Gminy Świeszyno”
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa i montaż 12 sztuk lamp hybrydowych
montowanych w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Świeszyno:
- 1 szt. w miejscowości Giezkowo
- 4 szt. w miejscowości Świeszyno
- 6 szt. w miejscowości Chałupy
- 1 szt. w miejscowości Czacz
Montaż lamp w II strefie wiatrowej.
Specyfikacja lampy hybrydowej:
- słup stalowy, wzmocniony, wysokość 6-8m, zabezpieczenie słupa antykorozyjne i wykończenie słupa – ocynk.
- akumulator pełny żelowy (hermetyczny), pojemność min. 2x150Ah, układ zasilania 24V, akumulatory umieszczone w ziemi w hermetycznych skrzynkach z tworzywa sztucznego (klasa szczelności IP65)
- źródło światła –oprawa LED, barwa światła zimna biała, moc oprawy min. 56W z możliwością redukcji mocy
- podstawa betonowa prefabrykowana
- turbina wiatrowa o mocy min. 300W
- panele fotowoltaiczne polikrystaliczne – 2x250W
- czas pracy – 7-14h
- kontroler elektroniczny sterujący układem typu PWM, montowany w słupie
- układ zasilania 24V
- sposób włączania/wyłączania – czujnik zmierzchowy
- okablowanie, zabezpieczenie bezpiecznikowe akumulator-kontroler; kontroler-oprawa
- warunki klimatyczne dla całej lampy: -25/+50oC
- wodoszczelność oprawy: IP65
- gwarancja –60 miesięcy
- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy bardzo niesprzyjającej pogodzie ) – 6 dni
UWAGA:
Przed wykonaniem dostawy i montażu Wykonawca zobowiązany jest do wyjazdu w teren z przedstawicielem Gminy Świeszyno i przedstawienia propozycji ustawienia lamp pod kątem technicznym (min. kierunek świecenia) oraz zaznaczenie na dostarczonych przez Zamawiającego mapach propozycji lokalizacji lamp z uwzględnieniem warunków technicznych.
Zamawiający na załączonych mapach wskazał orientacyjnie miejsca lokalizacji lamp.
Na dostarczone lampy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do odbioru końcowego dokumentację powykonawczą (spiętą w teczkę) zawierającą deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp. zamontowanych elementów. Forma dokumentacji powykonawczej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający otrzymał dofinansowanie na wykonanie lamp z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Ponadto do zadań Wykonawcy należy wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 597 mm x 420 mm, zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska. Tablica wykonana ze stali ocynkowanej. Sposób montażu: dwie stalowe rury wbetonowane w ziemię. Wzór tablicy w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Termin realizacji zamówienia: do 10.12.2017r.
- Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena (brutto) – 100 %,
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100
cena badanej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 2 października 2017r. godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
-
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno, pok. Nr 1. -
pocztą na adres Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem.
- Warunki płatności;
Zamawiający wymaga wystawienia dwóch faktur. Jedną fakturę należy wystawić za dostawę i montaż 1 szt. lamp w miejscowości Giezkowo i 2 szt. lamp w miejscowości Świeszyno, drugą fakturę za dostawę i montaż pozostałych lamp.
Podstawą wystawienia faktur będzie podpisany protokół odbioru końcowego. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.
- Osoba do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Ewa Jacewicz – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120.
-
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
- Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
- Rozliczenie następuje tylko w PLN.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Zobowiązania zamawiającego oraz wykonawcy zawiera załącznik nr 2 – wzór umowy
Do oferty należy załączyć:
- Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 1
Wójt
/-/
Ewa Korczak
Załączniki: