Do zadań samodzielnego stanowiska ds. kancelaryjnych należy:
-
Przyjmowanie korespondencji, w tym poczty elektronicznej składanej przez interesantów.
-
Prowadzenie kancelarii elektronicznej urzędu.
-
Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do aplikacji.
-
Rozdysponowanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy po jej dekretacji.
-
Nadzór i opieka nad elektronicznym obiegiem dokumentów.
-
Prowadzenie elektronicznej skrzynki podawczej:
-
prowadzenie ewidencji korespondencji ESP w wersji papierowej;
-
przyjmowanie dokumentów w ESP i nadawanie Elektronicznego Poświadczenia Odbioru (EPO);
-
wysyłanie elektronicznej korespondencji w ramach ESP.
-
Obsługa głównego konta poczty elektronicznej Urzędu Gminy Świeszyno.
-
Obsługa interesantów, udzielanie rzetelnych i kompleksowych informacji interesantom w sprawach przez nich zgłaszanych, wydawanie druków zgodnie z obowiązującymi procedurami dla spraw realizowanych przez komórki merytoryczne, zapewnienie pomocy w celu prawidłowego wypełniania formularzy i wniosków.
-
Przyjmowanie składanych dokumentów, za wstępną weryfikacją pod względem ich kompletności i poprawności, udzielanie merytorycznej pomocy mającej na celu usuwanie braków w dokumentacji, opracowywanie materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
-
Wykonywanie czynności kancelaryjnych i bieżące rejestrowanie przyjętych wniosków, a przed ich wydaniem potwierdzenie odbioru przez interesanta.
-
Monitorowanie załatwiania wniesionych spraw, w tym pozyskiwanie informacji z komórki merytorycznej w zakresie zaawansowania rozpatrywanych spraw i ewentualnego sposobu zakończenia sprawy.
-
Udostępnianie interesantom materiałów informacyjno –promocyjnych gminy.
-
Przygotowywanie korespondencji do wysłania i nadawanie w placówce pocztowej.
-
Zapewnienie usługi wysyłania korespondencji przez operatora publicznego.
-
Zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały biurowe i środki czystości zgodnie z zapotrzebowaniem.
-
Prowadzenie i obsługa terminala kasowego, przyjmowanie wpłat bezgotówkowych.
-
Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
-
Obsługa centrali telefonicznej urzędu.
|